VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ -
14 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
زیان دهی سایپا
سایپا
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
/ سایت تابناک
معمای زیان خودروسازان فاش شد/کدام خودروساز رکورد دار زیان دهی است؟
سه غول بزرگ خودروسازی یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو درحالی در دره زیان دهی گیر افتادهاند که حاشیه سود خالص این سه شرکت نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته، اما باید دید کدام خودروساز روی دست این سه صنعتگر بلند شده است؟!
زیان خودروسازان داخلی
زیان انباشته ایران خودرو
زیان خودروسازان داخلی
زیان انباشته ایران خودرو
زیان انباشته سایپا
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
/ سایت تابناک
سایپا؛ خودروساز یا کارخانه تولید زیان؟ / خلق ٣٥ میلیون تومان ضرر در هر دقیقه!
تداوم زیاندهی، افزایش هزینهها و کاهش تولید و فروش، همه نشان میدهد که سایپا در یک بحران جدی گرفتار شده است. مدیران این شرکت باید هرچه سریعتر پاسخگوی عملکرد خود باشند، چرا که ادامه این وضعیت نهتنها صنعت خودرو را متزلزلتر میکند، بلکه زیانهای جبرانناپذیری را بر دوش سهامداران و اقتصاد کشور میگذارد.
سایپا
خودروسازی سایپا
سایپا
خودروسازی سایپا
قیمت خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ سایت جماران
کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مهمترین چالش صنعت خودروی کشور، نگاه سیاسی به این صنعت بهجای نگاه اقتصادی است/ عباراتی مانند «صنعت خودرو به طور کلی زیانده است» نادرست است/ زیاندهی در صنعت خودرو ناشی از قیمتگذاری دستوری و سیاستهای نادرست است
امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: حکمرانی در صنعت خودرو در ایران به دلیل دخالتهای دولت در تصدیگری و مدیریت مستقیم خودروسازان دچار مشکل شده است. این دخالتها باعث میشود که دولت نتواند بهدرستی سیاستها و دستورالعملهای لازم را اجرا کند.
بخش خصوصی
واردات خودرو
بخش خصوصی
واردات خودرو
شورای رقابت
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ سایت تریبون اقتصاد
کاهش زیاندهی خودروسازان
از اطلاعات و صورتهای مالی که دو خودروساز بزرگ کشور اعلام کرده و در کدال منتشر شده است، نشان میدهد که هر چند اوضاع عملکردی خودروسازان هنوز مطلوب نیست، اما در مسیر بهبود قرار گرفته است.
ایران
خودرو
ایران
خودرو
خودروسازان
سایپا
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ سایت پول نیوز
زیاندهی رو به کاهش خودروسازان
به گزارش پول نیوز، اطلاعات و صورتهای مالی خودروسازان بزرگ (ایرانخودرو و سایپا) در ٩ ماهه امسال نشان میدهد که هر چند زیان عملیاتی همچنان وجود دارد، اما میزان زیاندهی و زیان ناخالص کاهش قابل توجهی داشته است. بر اساس آنچه که دو خودروساز بزرگ کشور از اطلاعات و صورتهای مالی خود طی ٩ ماهه [ ]
خودرو
زیان
خودرو
زیان
صنعت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ خبرگزاری ایسنا
کارنامه ۹ ماهه جاده مخصوصیها/ زیاندهی رو به کاهش
اطلاعات و صورتهای مالی خودروسازان بزرگ (ایرانخودرو و سایپا) در ٩ ماهه امسال نشان میدهد که هر چند زیان عملیاتی همچنان وجود دارد، اما میزان زیاندهی و زیان ناخالص کاهش قابل توجهی داشته است.
زیاندهی خودروسازان
کاهش زیاندهی
زیاندهی خودروسازان
کاهش زیاندهی
سود عملیاتی
خودروسازی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
بازار خودرو در رکود و قیمتها رو به کاهش است/ برای خروج از بحران، ایران خودرو و سایپا باید خصوصی شوند | اقتصاد24
یک کارشناس حوزه خودرو درباره مصوبه افزایش قیمت خودروهای داخلی گفت: هرچه قیمت خودرو را افزایش دهیم، خودروساز به دلیل اینکه مدیران دولتی دارد و دولتی اداره میشود باز هم تشنه افزایش قیمت هستند. یعنی امروز ۳۰ درصد افزایش دادند فردا از هر حربهای استفاده میکنند تا دوباره قیمتها را بالا ببرند؛ به این دلیل …
خودروساز
قیمت خودرو
خودروساز
قیمت خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت دنیای خودرو
۳ گام بنیادی برای خداحافظی همیشگی خودروسازان با زیان دهی
این روزها اتفاقات بنیادی مثبتی برای دو خودروساز بزرگ کشور درحال روی دادن است.ایرانخودرو و سایپا در روزهای پایانی سال مجمع افزایش سرمایه برای خروج از زیاندهی دارند که به نظر میرسد ایرانخودرو با یک افزایش سرمایه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰درصدی از محل تجدید ارزیابی داراییها روبهرو است.
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
/ سایت اکوایران
بازی سود و زیانی خودروسازها تغییر کرده است! / فراز و نشیب حاشیه سود خودروسازها! + نمودار
اکوایران: ایرانخودرو، سایپا و پارس خودرو در نیمه اول امسال نزدیک به 22 هزار میلیارد تومان زیان ناخالص ساختند و زیان انباشته خودروسازهای کشور مرز 208 همتی را پشت سر گذاشت. تداوم زیاندهی خودروسازان در حالی به ثبت رسیده است که حاشیه زیان آنها به نسبت سالهای اخیر بهبود یافته است.
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ سایت دنیای خودرو
تاثیر افزایش قیمتها بر رشد تولید خودروسازان
پس از افزایش قیمت محصولات ایرانخودرو و سایپا که پس از گذشت حدود ۱۹ماه اتفاق افتاد، یکی از خودروسازان میتواند تا پایان سال از زیاندهی خارج شود. در رابطه با دیگر تاثیرات این اصلاح قیمت خودرو، احمد نعمتبخش، دبیر انجمن خودروسازان به بیان نظرات خود پرداخته است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت روزنو
اذعان خودروسازان به سوددهی خودرو/دوران زیان دهی خودروسازان به پایان رسیده است؟ | روزنو
صورتهای مالی میاندورهای ایران خودرو، سایپا و پارسخودرو (زیرمجموعه سایپا) که به بورس ارائه شده است، از روند کند کاهش زیاندهی در شرکتهای مذکور حکایت دارد؛ به نحوی که زیاندهی خودروسازان نسبت به ۶ ماه سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافته است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سايت نبض بورس
خودروسازان دست به کار شدند
تسریع در پرداخت مطالبات قطعهسازان، جهش تولید و افزایش عرضه به بازار در ماههای پایانی سال از جمله صحبتهایی است که از سوی یکی از خودروسازان بزرگ کشور به تازگی مطرح شد؛ حال این سوال مطرح میشود که وقتی خودروسازان عدم اصلاح قیمت خودرو و زیاندهی بالای تولید و بدهی به زنجیره تامین را از جمله موانع برنامههای …
خودروساز
سایپا
خودروساز
سایپا
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت رویداد ۲۴
معجزه در صنعت خودرو؛ دوران زیاندهی تمام شد؟ | رویداد24
بنا به اذعان مدیران ایران خودرو و سایپا، این دو شرکت خودروساز نه تنها از زیان خارج شدند؛ بلکه به سوددهی نیز رسیدهاند و این یعنی چیزی شبیه معجزه در صنعت خودروسازی ایران!
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت دنده ۶
ویراژ خودروسازان زیانده در اقتصاد ایران
به گزارش دنده 6 - همچنین بررسی صورت مالی شرکت پارس خودرو نیز بیانگر تداوم زیاندهی این شرکت همچون ایران خودرو و سایپا است.
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ روزنامه شهروند
نقش زیاندهی خودروسازان در گرانیها - شهروند آنلاین
وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره افزایش قیمت برخی از خودروهای تولید دو کارخانه خودروسازی ارائه کرد و با تاکید بر اینکه دولت هیچ تمایلی به افزایش قیمت خودرو نداشت، گفت که این مصوبه مربوط به دوره قبل است و با این وجود دولت چهاردهم، میزان افزایش را کمتر از نصف آنچه که در ۱۸ ماه قبل مصوب شده بود، …
افزایش قیمت خودروسازان
ایران خودرو
افزایش قیمت خودروسازان
ایران خودرو
سایپا
شهروند آنلاین
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت فرهیختگان
ایرانخودرو و سایپا روزی ۱۰۶ میلیارد تومان ضرر میسازند
بررسیها نشان میدهد دو خودروساز بزرگ دولتی تا پایان سال ۱۴۰۲ درمجموع بیش از ۲۱۱ همت زیان انباشته به ثبت رساندهاند. رقمی که در ۶ماهه امسال برای ایرانخودرو حدود ۱۲۲ همت و برای گروه سایپا هنوز نامشخص است. براساس اطلاعات صورت مالی، دو شرکت خودروساز دولتی در سالهای سال ۱۳۸۹ و ۱۳۹۰ و قبل از آن دارای سود …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت خط سلامت
ایران خودرو؛ قربانی مدیریت ناکارآمد و حمایتهای بیجا
خط سلامت:علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، پس از مدتها مدیریت ضعیف و داشتن مدرک تحصیلی غیرمرتبط، از سمت خود استعفا داد. این در حالی است که ایران خودرو با مشکلات عدیدهای از جمله زیاندهی سنگین، کیفیت پایین محصولات و عدم رضایت مشتریان مواجه است. اکنون چشمها به سمت مدیرعامل جدید دوخته شده است تا …
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
ایران خودرو و سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت تابناک
سایپا؛ شرکتی که سه برابر سرمایه اش، زیان انباشته دارد/ هر ۶۰ دقیقه چند میلیارد زیان دهی؟
تیرماه سال آینده برای لغو پذیرش ساپیا از بازار دوم بورس باید تصمیم گیری شود. این در شرایطی است که سایپا در نیمه ابتدایی سال، هر ماه بیش از یک هزار و ۲۲۱ میلیارد تومان زیان خالص داشته است.
سایپا
صورت های مالی
سایپا
صورت های مالی
کدال
زیان دهی سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
/ خبرگزاری ایلنا
دولت چارهای جز حمایت از تولید و بخش خصوصی ندارد!
شرکتهای خودروساز دولتی همچنان در زیاندهی به سر میبرند و به جای اینکه اشتغال ایجاد کنند، با دلالی و هدر رفت منابع روبهرو هستند. آمار نشان میدهد که ایرانخودرو و سایپا در سه سال گذشته زیانهای سنگینی متحمل شدهاند که نه تنها بر تولید تاثیر گذاشته بلکه به بیکاری و نارضایتیها دامن زده است.
اقتصاد ایران
بخش خصوصی
اقتصاد ایران
بخش خصوصی
بخش دولتی
خودروسازی در ایران
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت اکونگار
چرخ لنگ صنعت خودرو با تکثر نهادهای متولی قانونگذار/زیاندهی خودروسازان کی پایان مییابد؟
یک کارشناس صنعت خودرو معتقد است که اگر صنعت خودروسازی کشورمان در جایگاه کنونی ایستاده، به دلیل تصمیمها و تفکرات نمایندگان مجلس و مدیران دولتی است.
خودروسازان
سایپا
خودروسازان
سایپا
صنعت خودرو
ایرانخودرو
۱۴۰۳/۰۸/۱۱
/ سایت اکوایران
تولید چه خودروهایی به نفع خودروسازان است؟ + اینفوگرافی
اکوایران: وضعیت سوددهی و ترکیب تولید و فروش هریک از محصولات ایرانخودرو و سایپا در سال گذشته و فصل بهار و تابستان امسال نشان میدهد که این دو شرکت به کمک تغییر سبد محصولاتی توانستهاند از شدت زیاندهی خود بکاهند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
/ سایت تابناک
خلق ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان زیان در فرزند خوانده سایپا/دنده معکوس «پارس خودرو» در تولید + توضیحات
پارس خودرو در کنار زیاندهی روزانه بیش از ۱۵ میلیاردتومانی، با افت تولید در سال جهش تولید نیز مواجه بوده و از سوی دیگر بیش از ۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی غیرجاری داشته است.
پارس خودرو
خپارس
پارس خودرو
خپارس
تولید خودرو
زیان دهی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ سایت تابناک
«پارس خودرو» بهجای افزایش تولید، ۲,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان زیان خلق کرد
پارس خودرو در کنار زیاندهی روزانه بیش از ۱۵ میلیاردتومانی، با افت تولید در سال جهش تولید نیز مواجه بوده و از سوی دیگر بیش از ۴ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان بدهی غیرجاری داشته است.
پارس خودرو
خپارس
پارس خودرو
خپارس
تولید خودرو
زیان دهی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ سایت دنیای خودرو
تغییر دوره تجدیدارزیابی داراییها برای افزایش سرمایه خودروسازان
ابتدای تابستان مهلت یک ساله ای به دو شرکت ایران خودرو و سایپا برای انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور خروج از زیان دهی ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعطا شد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت نبض بازار
سیاستگذاریهای متناقض بلای جان خودروسازی سایپا / تولید خودرو در شرایط زیاندهی اوضاع سایپا را بغرنجتر کرده است
کاکایی کارشناس صنعت خودرو گفت: همه مشکلات شرکت خودروسازی سایپا از سیاستگذاریهای متناقض و مدیریتهای نابجا نشات میگیرد چرا که یک خط ثابت را دنبال نمیکنند.
سایپا
صنعت خودرو
سایپا
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت خبرفوری
دستور پزشکیان درباره شرکت های دولتی زیان ده، شامل غول زیاندهی کشور هم می شود؟!
چگونه میتوان دستور ویژه رییسجمهور برای اصلاح فوری روند فعالیت شرکتهای زیانده را شامل دو غول خودروسازی کشور یعنی «ایران خودرو» و «سایپا» ندانست؟! بهویژه که رئیسجمهور پیشاپیش در همین جلسه، «سوءمدیریت» را عامل بنیادین زیاندهی مجموعههای دولتی دانست.
ایران خودرو
مسعود پزشکیان
ایران خودرو
مسعود پزشکیان
شرکت دولتی
زیان ده
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - تله سوددهی خودروسازی
عصر خودرو- اگرچه سالهاست زیاندهی خودروسازان بهعنوان مهمترین چالش این صنعت ایفای نقش کرده و این موضوع در محوریت تصمیمگیریها قرار گرفته، با این حال مدتی است ادبیات حاکم بر صنعت خودرو تغییر کرده است و زمزمههایی مبنی بر سودده بودن خودروسازیها شنیده میشود.
صنعت خودرو ایران (۵۳۸۸)
خودروسازان داخلی (۱۵۷۶)
صنعت خودرو ایران (۵۳۸۸)
خودروسازان داخلی (۱۵۷۶)
زیان خودروسازان (۲۸)
عصر خودرو
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
/ سایت تابناک
سایپا صورت مساله را پاک کرد؛ هزینه تبلیغات صفر ریال است؟!
شرکت سایپا در حالی هزینه تبلیغات خود را صفر اعلام کرده است که اخبار مثبت پیرامون این شرکت روی خروجی بسیاری از رسانه های رسمی کشور که بی شک بی هزینه نیست، دیده می شود. پذیرش هزینه صفر تبلیغاتی در شرایط کنونی کشور و از یک خودروساز، حقیقتا برای هر اهل فکری، دشوار است.
سایپا
صورت های مالی
سایپا
صورت های مالی
زیان دهی سایپا
تولید خودرو
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ سایت گسترش نیوز
پیش بینی جذاب برای خودروسازان داخلی
دو خودروساز بزرگ کشور که با مشکل زیاندهی مواجه هستند، پیشبینی کردهاند که در سال جاری، درآمد حاصل از فروش محصولاتشان از هزینههای تولید فراتر خواهد رفت. بر اساس اطلاعاتی که ایرانخودرو و سایپا در صورتهای مالی میاندورهای خود تا تاریخ ۳۱ خرداد امسال به سامانه کدال بورس ارائه دادهاند، هر دو شرکت در …
قیمت خودرو
تولید خودرو
قیمت خودرو
تولید خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
/ سایت جماران
36 هزار میلیارد سرمایه در یک سال دود شد! / آقای پزشکیان به داد سرمایه مردم در خودروسازی دولتی برسید!
کدام صنعت پویایی را در دنیا می توان سراغ داشت که با وجود تحمیل سیاست ها و سرمایهگذاریهای غیراقتصادی، بیثباتی در سیاستها و استراتژیها، تحمیل نیروی انسانی مازاد، ، افت شدید بهره وری، نبود استقلال و بیثباتی مدیریتی و سیستم قیمتگذاری دستوری محصولات بتواند کمر راست کند!؟ آیا درک این مساله برای سیاستگذاران …
ایران خودرو
بهره وری
ایران خودرو
بهره وری
سایپا
پزشکیان
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
/ سایت اعتماد آنلاین
زیاندهی عجیب سه شرکت خودروساز بزرگ ایرانی؛ روزی ۱۰۰ میلیارد تومان!
روزنامه دنیای اقتصاد خبر داده که سه شرکت خودروساز بزرگ کشور روزی ۱۰۰ میلیارد تومان زیان میدهند!
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
۱۴۰۳/۰۴/۲۰
/ سایت سرانه
راز بزرگ زیاندهی ایران خودرو و سایپا فاش شد
خودروسازان بزرگ ایران در حالی سال گذشته را با زیان انباشته هنگفتی به پایان رساندند که شرکتهای اصلی تامین کننده
۱۴۰۳/۰۴/۰۵
/ سایت اقتصاد ۲۴
ایران خودرو در زیان دهی از سایپا پیشی گرفت | اقتصاد24
در بحبوحهای که بحث خروج ایران خودرو و سایپا از شمول ماده ۱۴۱ لایحه اصلاحی قانون تجارت داغ بود، گزارش عملکرد سالیانه دو خودروساز منتشر شد. بر این اساس شرکت ایران خودرو در گزارش صورتهای مالی سالانه منتهی به اسفندماه ۱۴۰۲ (حسابرسی نشده) مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره را برابر با ۲۵۴ هزار میلیارد …
قیمت خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
/ سایت دیدارنیوز
زیان ۵۰۰۰۰ میلیارد تومانی دو خودروساز در اسفند ۱۴۰۲
اقتصادآنلاین با اشاره به زیان ۵۰۰۰۰ میلیارد تومانی دو خودروساز در اسفندماه سال ۱۴۰۲، نوشت: ایران خودرو در زیاندهی از سایپا پیشی گرفت.
زیان انباشه
خودروسازان
زیان انباشه
خودروسازان
سایپا
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۴/۰۴
/ سایت اقتصادآنلاین
زیان ۵۰۰۰۰ میلیارد تومانی دو خودروساز در اسفندماه سال ۱۴۰۲/ ایران خودرو در زیان دهی از سایپا پیشی گرفت
شرکت ایران خودرو در پایان اسفندماه سال گذشته، به ازای هر سهم ۱۲۳ تومان زیان محقق کرده که این رقم، زیان ۳۷هزار و ۹۳ میلیارد تومانی برای شرکت را به ثبت رسانده؛ همانطور که رقیبش سایپا هم، چیزی حدود ۱۳۰۰۰ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
/ سایت جهان صنعت نیوز
زیان دهی خودروسازان به تعطیلی کارخانجات منجر می شود؟
صورت های مالی سه خودروساز بزرگ کشور از عمیق شدن چاه زیان دهی آن ها خبر می دهد.
ایران خودرو
پارس خودرو
ایران خودرو
پارس خودرو
خودروسازان
خودروسازان زیان ده
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
/ سایت اکوایران
خودروسازی غرق شد / کابوس تعطیلی خودروسازان رنگ واقعیت می گیرد؟
اکو ایران : صورت های مالی سه خودروساز بزرگ کشور از عمیق شدن چاه زیان دهی آن ها خبر می دهد.
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
خودرو
سایپا
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۳/۰۳
/ سایت افکارنیوز
انحلال ایرانخودرو نزدیک است؟
در هفتههای پایانی سال ۱۴۰۲، اعداد و ارقام مختلفی از زیان روزانه ۵۰۰ میلیارد تومانی تا میانگین دستمزد ۶۰ میلیون تومانی کارکنان این دو شرکت در رسانهها منتشر شد.
سایپا
بازار سرمایه
سایپا
بازار سرمایه
سوءمدیریت
ایرانخودرو
۱۴۰۳/۰۲/۲۹
/ سایت اندیشه قرن
ضرر و زیان مالی سایپا و ایران خودرو - اندیشه قرن
گزارشها نشان میدهد دو خودروساز بزرگ کشور گزارش دخلوخرج خود در دوران تحریم حدفاصل سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲ را منتشر کردند که نشان میدهد آنها حتی بدون اعمال هزینههای مالی نیز با زیاندهی در بازه زمانی بیش از پنجساله مواجه شدهاند.
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
/ سایت نبض بازار
زیان مالی تنها دستآورد ایران خودرو و سایپا / سرمایههای ملی با سرنوشتی مبهم
گزارشها نشان میدهد دو خودروساز بزرگ کشور گزارش دخلوخرج خود در دوران تحریم حدفاصل سالهای ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲ را منتشر کردند که نشان میدهد آنها حتی بدون اعمال هزینههای مالی نیز با زیاندهی در بازه زمانی بیش از پنجساله مواجه شدهاند.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - فرمول تازه خودروسازان برای افزایش قیمت در سال آینده
عصر خودرو- شرکتهای خودروساز بار دیگر برای جبران زیان انباشته خود سراغ فرمول تجدید ارزیابی میروند. این اقدام در سالهای گذشته نیز تکرار شده و نتیجهای جز فرو رفتن در باتلاق زیاندهی نداشته و نتوانسته وضعیت مالی خودروسازان را بهبود ببخشد. در واقع تجدید ارزیابی در بهترین شرایط همانند مُسکن عمل کرده است.
عصر خودرو
قیمت
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
/ روزنامه صمت
خودروسازان در مسیر ورشکستگی!
ایرانخودرو و سایپا در پایان سال گذشته مدعی بودند که به وضعیتی رسیدهاند که میتوانند از فاز زیان دهی خارج شوند، با این حال بررسیها نشان میدهد این شرکتها نه
ایرانخودرو
سایپا
ایرانخودرو
سایپا
پارس خودرو
شماره ۲۵۲۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
/ سایت اکوایران
روغنسوزی دو خودروساز: روزی 150 میلیارد تومان!
در روزهای اخیر، بحثهای زیادی پیرامون زیاندهی و هزینههای سرسامآور ایرانخودرو و سایپا در محافل مختلف مطرح شده است. اعداد و ارقام مختلفی از زیان روزانه 500 میلیارد تومانی تا میانگین دستمزد 60 میلیون تومانی کارکنان این دو شرکت در فضای مجازی دست به دست میشود.
ایران خودرو
دستمزد
ایران خودرو
دستمزد
سایپا
خودروساز
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
/ سایت خبرآنلاین
در پی زیاندهی خودروسازان بزرگ؛ وزیر صمت دست به کار شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامهای خطاب به محسن رضایی (دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) ضمن اشاره به وضعیت نابهسامان زیاندهی خودروسازان و تشریح عواقب عدم خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، خواستار صدور مجوز افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها برای دو شرکت بزرگ خودروساز، به …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
وزیر صنعت معدن و تجارت
عباس علی آبادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
/ سایت تجارت نیوز
نامه وزیر صنعت به محسن رضایی در پی زیاندهی خودروسازان بزرگ
وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامهای خطاب به محسن رضایی (دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا) ضمن اشاره به وضعیت نابهسامان زیاندهی خودروسازان و تشریح عواقب عدم خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت، خواستار صدور مجوز افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی داراییها برای دو شرکت بزرگ خودروساز، به …
خودروسازان ایرانی
سایپا و ایرانخودرو
خودروسازان ایرانی
سایپا و ایرانخودرو
۱۴۰۲/۱۱/۰۸
/ خبرگزاری مهر
تداوم زیاندهی/ زیان انباشته خودروسازان ۱۷۴ هزار میلیارد تومان شد
بررسی صورت های مالی سه خودروساز بزرگ کشور نشان می دهد که زیان انباشته ۹ ماهه امسال بالغ بر ۴۴.۹ همت بوده که در مجموع زیان انباشته را به ۱۷۴ همت رسانده است.
زیان انباشته خودروسازان
گروه صنعتی ایران خودرو
زیان انباشته خودروسازان
گروه صنعتی ایران خودرو
گروه خودروسازی سایپا
ورشکستگی شرکتها
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
/ جهان صنعت نیوز
ویرانی در صورتهای مالی خودروسازان
زیان ده بودن خودروسازان ایرانی اصلا خبر تازه ای نیست.خبر بدتر این است که مسولان وزارت صمت انگار در یک کره دیگری زندگی می کنند یا عملا از ساماندهی خودروسازان دست برداشته اند.البته این وضعیت مربوط به امروز نیست خیلی از مدیران دولتی قبل هم به جای چاره اندیشی برای پایان زیان دهی این مجموعه بلاتکلیف صنعتی، …
ایران خودرو
سامانه یکپارچه خودرو
ایران خودرو
سامانه یکپارچه خودرو
سایپا
صنعت خودروسازی
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - ۱۱:۴۷:۴۰
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
جمعه ۲۶ بهمن ۱۴۰۳ -
14 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی