دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 13 May, 2024
اپلیکیشن های عالی چه چیز مشترکی در خود دارند
حتما زمانی که مشغول توسعه یک برنامه هستید از خود میپرسید برنامههای برتر چه ویژگیهای مشترکی دارند. ما هم کنجکاو هستیم تا پاسخی برای این سوال پیدا کنیم. بتازگی تیم فروشگاه نرمافزار ویندوز فون پنج برنامه برتر را بررسی و آماری در این ارتباط ارائه کرده است.نتیجه بررسی این بود که هیچ روش جادویی برای چنین موفقیتی وجود ندارد؛ فقط این اپلیکیشنها اشتراکاتی با هم دارد که به شما کمک میکند با مقدار بالای دانلود مواجه شده و به عنوان برنامههای برتر برسید.
ما قصد داریم مواردی را که در این بررسی به آن رسیدهاند، در دو قسمت به شما ارائه کنیم. این موارد را آقای تاد باکسی طی سخنرانی خود در کنفرانس TechEd Europe به تفصیل بیان کردهاست که میتوانید از لینک زیر آنرا دانلود کنید:
http://channel۹.msdn.com/Events/TechEd/Europe/۲۰۱۲/WPH۲۰۶
۱ـ ایجاد نسخه آزمایشی
ویندوز فون یکسری API به منظور ایجاد یک نسخه آزمایشی برای برنامهها در اختیار شما قرار میدهد که با استفاده از آن، مشتریها میتوانند قبل از خرید بازی یا برنامه، آن را امتحان کنند. در یکی از تحقیقات، ما متوجه شدیم برنامههای پولی که نسخه آزمایشی دارد، به طور متوسط ۷۰ بار بیشتر از بقیه برنامهها که نسخه آزمایشی ندارد، دانلود میشود. ضمن اینکه ۱۰درصد دانلودکنندههای نسخه آزمایشی، این برنامهها را میخرند. معمولا در ۴۲ ساعت اول استفاده از برنامه، به کنجکاوی آنها پاسخ داده میشود، نتیجه اینکه امکان فروش آن برنامه هفت برابر میشود.
اگر شما برای برنامه خود نسخه آزمایشی میگذارید، بهتر است محدودیتهای آن را برای کاربران شرح دهید. این اطلاعرسانی به راحتی کاربران در استفاده از نسخه آزمایشی و بازخورد آنها کمک میکند.
و در آخر، یک استدلال دیگر برای ایجاد نسخه آزمایشی، افزایش شانس معرفی این برنامه از سوی مطبوعات و وبلاگنویسان است.
۲ـ استفاده از کاشیهای زنده
۰۵ اپلیکیشن برتر تقریبا تا چهار برابر بیشتر از کاشیهای زنده در صفحه Start ویندوز فون استفاده میکند. برنامههای دارای کاشیهای زنده بیشتر دانلود و در قسمت شروع راهاندازی میشوند، همچنین رایگیریها و انتقادها در رابطه با آنها بیشتر است.
برنامهنویسان ویندوز فون از روشهای خلاقانهای برای سود بردن از API کاشیهای زنده استفاده میکنند.
در آخر، اگر کسب درآمد شما وابسته به تبلیغات است، کاشیهای زنده دلیل قانعکنندهای به مشتریها میدهد که اپلیکیشن شما را انتخاب کنند.
۳ ـ استفاده از push Notification
push Notification راه دیگری برای راهنمایی مشتریها به اپلیکیشن شماست. در واقع، تحقیقات ما نشان میدهد اپلیکیشنهای برتر بازار سهبرابر بیشتر از سرویس push Notification استفاده میکنند.
پیادهکردن push Notification شما را نیازمند آن میکند تا یکایک برنامه تحت سرور را ایجاد کنید. Windows Azure Toolkit for Windows Phone مکان مناسبی برای شروع است و همه چیزهایی را که شما برای ایجاد اطلاعیهها نیاز دارید، شامل میشود.
۴ ـ ایجاد تبلیغات مکان محور
اگر برنامه شما بر تبلیغات متکی باشد، مکانیابی ایجاد کنید؛ چیزی که باعث میشود تبلیغ برای استفادهکنندگان و تبلیغکنندگان و در نتیجه برای شما مفید باشد.
معمولا تمرکز تبلیغکنندگان بر اهداف مشخص جغرافیایی و گروههای جمعیتی است. در زبان ویژه تبلیغات، به معنای آن است که آنها هزینه موثر بالاتری در هر هزار برداشت دارند. مجله MSDN در جولای گذشته مقالهای را درباره چگونگی پیادهسازی تبلیغات مکان محور منتشر کرد که مقدمهای مناسب برای ایجاد تبلیغات در ویندوز فون دارد.
اگر شما به دنیای تبلیغات آشنا نیستید، پیشنهاد میکنیم قسمت جدید Inside Windows Phone را ـ که با علی هرن از اعضای تیم تبلیغات مایکروسافت همراه است ـ ببینید. او درباره راهاندازی pubCenter مایکروسافت و استفاده از کنترل تبلیغات ویندوز فون نظریات جالبی دارد.
۵ ـ در برگیرنده طراحی اصلی ویندوز فون
طراحی مدرن ویندوز فون حالتی است که زمینههای نرمافزاری و برنامههایش را به صورت جدا چیده است. دانستن این که مشتریها کاشیهای زنده و Hubها و دیگر ابزار طراحی را ترجیح میدهند، خود دلیل خوبی برای راهنمایی آنها به اپلیکیشن شماست. این مشخصه، شانس برجستهشدن برنامه شما را بالا میبرد. ما همواره به دنبال برنامههای خوب ویندوز فون برای تبلیغات فروشگاه نرمافزار هستیم.یکی از بخشهای پربیننده در فروشگاه نرمافزار ویندوز فون صفحه اول است. اپلیکیشنهایی که در آنجا قرار میگیرند تا ۲۰۰۰ درصد یا حتی بیشتر دانلود میشوند.
امیر بهاءالدین سبطالشیخ
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران صادق زیباکلام مجلس شورای اسلامی مجلس مجلس دوازدهم انتخابات انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم دولت انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخابات کشور دولت سیزدهم
قتل شیراز سیل تهران هواشناسی فضای مجازی شهرداری تهران زلزله سازمان هواشناسی پلیس وزارت بهداشت سلامت
سایپا خودرو حقوق سربازان قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا گاز بازار خودرو حقوق بازنشستگان نمایشگاه نفت ایران خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران کتابخانه کتاب جشنواره فیلم فجر دفاع مقدس سینمای ایران تلویزیون رضا عطاران سینما نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران تئاتر
فناوری کره زمین
اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه روسیه آمریکا حماس افغانستان سازمان ملل اوکراین رفح نوار غزه
فوتبال پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بازی هوادار باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران سپاهان باشگاه استقلال
هوش مصنوعی شفق قطبی خورشید مریم میرزاخانی ایلان ماسک تبلیغات ناسا اپل نوآوری گوگل
رژیم غذایی درمان و آموزش پزشکی دیابت فشار خون قهوه بارداری افسردگی