سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن ها مورد پژوهشی مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران
ایکر (۱۹۹۱) معتقد است که ذهنیت ها و برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری مبنای تصمیم به خرید و اعتماد به نام تجاری را شکل می دهند. در این تحقیق، تاثیر برداشت های از نام تجاری (شامل: ضمانت نامه، هویت فردی، هویت اجتماعی، و منزلت) بر عکس العمل مصرف کنندگان (شامل: پذیرش تعمیم نام تجاری، توصیه به دیگران، و پرداخت بهای بیشتر) در مورد نام های تجاری مختلف تلفن همراه موجود در تهران مورد بررسی قرار گرفته است.
در این تحقیق توصیفی که از نوع پیمایشی است، نظر ۳۶۰ نفر استفاده کننده از تلفن همراه، که با روش تصادفی ساده انتخاب شدند، جمع آوری شده و به کمک نرم افزارهای SPSS و LISREL تحلیل گردیده است. برای تجزیه تحلیل داده ها از تکنیک های تحلیل عاملی تاییدی و معادلات ساختاری استفاده شده است.
یافته های تحقیق نشان می دهند که بین "ضمانت نامه" و "توصیه" مصرف کنندگان و همچنین بین "هویت فردی" مصرف کنندگان از یک طرف، و "پرداخت بهای بیشتر" و "پذیرش تعمیم نام تجاری" از طرف دیگر، رابطه مثبت وجود دارد. یافته های تحقیق همچنین نشانگر آن است که بین "هویت اجتماعی" مصرف کنندگان و "پذیرش تعمیم نام تجاری" آنها رابطه منفی وجود دارد.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
بررسی تأثیر برداشت های مصرف کنندگان از نام تجاری بر واکنش آن ها(مورد پژوهشی: مصرف کنندگان تلفن همراه در شهر تهران) | application/pdf barasi tasir bardashthai masraft konandegan.pdf 179 KB |
دانلود |
میراحمد امیرشاهی
فرزانه عباسیان
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه مجلس دولت سیزدهم دولت رهبر انقلاب شورای نگهبان قوه قضائیه صادق زیباکلام مجلس دوازدهم انتخابات
هواشناسی قتل پلیس تهران شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری سیل سلامت حج تمتع
قیمت دلار قیمت طلا یارانه بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو سایپا بازار خودرو بورس مسکن دلار حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب همایون شجریان فردوسی سحر دولتشاهی شاهنامه زبان فارسی کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس سریال
دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری فضا آیفون
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا فلسطین روسیه حماس چین افغانستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان فولاد لیگ برتر ایران مهدی طارمی باشگاه استقلال رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی همراه اول گوگل موبایل دوربین فناوری تبلیغات هواپیما ناسا نوآوری دبی ایلان ماسک
کاهش وزن مغز زوال عقل خواب کودک تجهیزات پزشکی واکسن فشار خون سلامت روان