چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا

نسل جدید روابط عمومی محدودیت را به خلاقیت ختم می‌کند


نسل جدید روابط عمومی محدودیت را به خلاقیت ختم می‌کند

روابط عمومی‌۲ بیش از آنکه به گروه‌ها و شرکت‌ها بپردازد به واقعیت می‌پردازد.
روابط عمومی‌ هنوز زنده است. در ایام قدیم تعداد کمی‌ حافظ و نگهبان نام و مارک شرکت‌ها بودند و می‌توانستند …

روابط عمومی‌۲ بیش از آنکه به گروه‌ها و شرکت‌ها بپردازد به واقعیت می‌پردازد.

روابط عمومی‌ هنوز زنده است. در ایام قدیم تعداد کمی‌ حافظ و نگهبان نام و مارک شرکت‌ها بودند و می‌توانستند بازتابی را که رسانه‌ها ارایه می‌دهند، تحت کنترل درآورند.

امروزه کنترل کاهش و مدیریت افزایش یافته است. این جریان به نظر من فرصت‌های زیادی را فراهم کرده است و نقطه عطفی برای روابط عمومی‌ بوده است. مردم دوست دارند تحت تاثیر افرادی همانند خودشان باشند، بنابراین شرکت‌های روابط عمومی‌ باید به دنبال راه‌های جدیدی برای انتقال پیام از خود مردم باشند.

همچنین در این نوشته به نقل از«امی چیلا و ملیسا گیلیسپی» آمده است: رسانه روابط عمومی۲، نسل جدید روابط عمومی، یا هر اسم دیگری که شما روی آن می‌گذارید، در حال بهره‌برداری از مزایای تکنولوژی جدید است و می‌تواند با هزینه اندکی توانایی‌های تبلیغاتی شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد.

روابط عمومی۲ یک روش جدید برای تفکر است و اگر شما به استفاده از ابزارهای روابط عمومی آن عادت کنید، برنامه روابط عمومی شما آسان‌تر و موثرتر خواهد شد. با استفاده از روابط عمومی۲، محدودیت شما فقط به خلاقیت و باور خودتان ختم می‌شود.