چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
نسل جدید روابط عمومی محدودیت را به خلاقیت ختم میکند
روابط عمومی۲ بیش از آنکه به گروهها و شرکتها بپردازد به واقعیت میپردازد.
روابط عمومی هنوز زنده است. در ایام قدیم تعداد کمی حافظ و نگهبان نام و مارک شرکتها بودند و میتوانستند بازتابی را که رسانهها ارایه میدهند، تحت کنترل درآورند.
امروزه کنترل کاهش و مدیریت افزایش یافته است. این جریان به نظر من فرصتهای زیادی را فراهم کرده است و نقطه عطفی برای روابط عمومی بوده است. مردم دوست دارند تحت تاثیر افرادی همانند خودشان باشند، بنابراین شرکتهای روابط عمومی باید به دنبال راههای جدیدی برای انتقال پیام از خود مردم باشند.
همچنین در این نوشته به نقل از«امی چیلا و ملیسا گیلیسپی» آمده است: رسانه روابط عمومی۲، نسل جدید روابط عمومی، یا هر اسم دیگری که شما روی آن میگذارید، در حال بهرهبرداری از مزایای تکنولوژی جدید است و میتواند با هزینه اندکی تواناییهای تبلیغاتی شما را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
روابط عمومی۲ یک روش جدید برای تفکر است و اگر شما به استفاده از ابزارهای روابط عمومی آن عادت کنید، برنامه روابط عمومی شما آسانتر و موثرتر خواهد شد. با استفاده از روابط عمومی۲، محدودیت شما فقط به خلاقیت و باور خودتان ختم میشود.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست