دوشنبه, ۱۱ تیر, ۱۴۰۳ / 1 July, 2024
مجله ویستا
جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی
![جایگاه تحقیقات بازار در بازاریابی الکترونیکی](/web/imgs/16/83/c906k1.jpeg)
هر روز هزاران نفر به کاربران عادی اینترنت افزوده می شود افرادی که تا چندی پیش از اینترنت چیز زیادی نمی دانسته اند و حالا با استفاده از یک رایانه شخصی و یا از طریق کافی نت ها به این دنیای بزرگ وارد شده اند اینها کسانی به جز همین مردم عادی اطراف خودمان نیستند افرادی که بر اساس عادت و مطابق روند معمولی که آموخته اند خرید ها و معاملاتشان را در بازارهای فیزیکی انجام داده اند و هم اکنون با اضافه شدن به جمع کاربران اینترنت نا خودآگاه به جمع مشتریان بالقوه شما تبدیل شده اند. اما تصور اشتباهی که همیشه برای افرادی که در دنیای تجارت الکترونیک شروع به سرمایه گذاری می کنند این است که فکر می کنند هر کاربر اینترنت یک مشتری است و این انتظار را دارند که او به محض آشنایی با اینترنت خرید و یا حتی فروش کالاهای خود را از این طریق انجام دهد.
سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403 ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور
قتل هواشناسی زلزله تهران آموزش و پرورش شهرداری تهران فضای مجازی پلیس سلامت سازمان هواشناسی خانواده محیط زیست
قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا دولت سیزدهم خودرو دلار حقوق بازنشستگان بازار خودرو قیمت سکه بورس بازنشستگان بازار سرمایه
علیرضا قربانی تخت جمشید کنسرت تلویزیون سینما سینمای ایران رسانه ملی بازیگر کتاب دفاع مقدس سریال موسیقی
هوش مصنوعی دانش بنیان وزیر علوم ماهواره باتری
فرانسه رژیم صهیونیستی غزه ترکیه جو بایدن فلسطین روسیه جنگ غزه دونالد ترامپ لبنان ترامپ بایدن
یورو 2024 فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند باشگاه استقلال بازی آلمان نقل و انتقالات تیم ملی آلمان
الکامپ نمایشگاه الکامپ ربات وزیر ارتباطات عیسی زارع پور اپل اینترنت فناوری موبایل
کاهش وزن دیابت چشم سرطان ویتامین گرمازدگی چاقی قند خون سکته مغزی بارداری