شنبه, ۲۹ دی, ۱۴۰۳ / 18 January, 2025
مجله ویستا

کاربرد مدل ۳R در تدوین استراتژی راهبرد الکترونیکی محصولات شهروند


کاربرد مدل ۳R در تدوین استراتژی راهبرد الکترونیکی محصولات شهروند

این تحقیق مدل استراتژی راهبرد الکترونیکی ۳R را فروشگاه زنجیره ای شهروند به صورت عملیاتی پیاده و وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب راهبرد الکترونیکی را در سطح محصولات شناسائی می نماید

این تحقیق مدل استراتژی (راهبرد) الکترونیکی ۳R را فروشگاه زنجیره‌ای شهروند به‌صورت عملیاتی پیاده و وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب راهبرد الکترونیکی را در سطح محصولات شناسائی می‌نماید. با توجه به اینکه مبحث راهبرد، منعکس‌کننده دیدگاه صاحب‌نظران سازمان است، در این‌باره نظرات ایشان بررسی می‌شود. تحلیل فاصله وضعیت موجود و وضعیت مطلوب و همچنین بررسی رابطه وضعیت موجود و وضعیت مطلوب راهبرد الکترونیکی محصولات دو هدف عمده این مقاله را تشکیل می‌دهد.

نتیجه‌ای که این تحقیق با حصول اهداف مورد نظر بدان دست‌یافته، فراهم‌سازی ابزار مناسب تصمیم‌گیری مدیران برای برنامه‌ریزی راهبرد راه‌اندازی فروش الکترونیکی محصولات است.

عنوان فایل
کاربرد مدل ۳R در تدوین استراتژی (راهبرد) الکترونیکی محصولات شهروند application/pdf
karbord model 3r.pdf
351 KB
دانلود

دکتر علی دیواندری

محمد رضا طبیبی