سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین
● انسجام دهی حلقه های سود دهی مشتریان
هدف این مقاله ؛ارایه ی یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت وفاداری آنلاین است . طرح، متدولوژی، رویکرد این مقاله مفاهیمی شامل یک رده از مطالب انتشار یافته ی اخیر کار تئوریک بر روی وفاداری مشتریان و یک مورد عملی در محیط اینترنت می باشد.
تأمین اطلاعات و رویکرد های عملی برای بازاریابی که ممکن است به موفقیت در تأمین رضایت سفارش دهندگان آنلاین منجر شود . خلاصه ای از مزایا ومعایب فعالیت های ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین ، از طریق یکپارچه کردن مستندات مرتبط با دوره ی ارزش مشتریان آنلاین فراهم می آید. این امر،همچنین مشکلات پیش بینی نشده را که بعضی تلاش های ایجاد وفاداری مشتریان ممکن است ایجاد کنند، نشان می دهد . مفاهیم تئوریک که مبنای این تحقیق را شکل داده اند، کاربردهای مهم بازاریابی مصرف کننده را نشان می دهند، اما به صورت تجربی آزمایش نشده اند. آشکار کردن یک استراتژی قبلی گزارش نشده ، برای ایجاد وفاداری سودمند مشتریان آنلاین .
این مقاله ماهیت کاربرد حلقه ی ارزش مشتری را برای یک فرایند مهم بازاریابی توصیف می کند و به منظور موفقیت در بازاریابی ، حداکثر کردن ارزش منابع کمیاب خدمات آنها را بوسیله ی خدمت رسانی به مشتریان سودمند، پیشنهاد می کند .
عنوان | فایل | |
---|---|---|
رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین | application/pdf رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در م 98 KB |
دانلود |
رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین | application/pdf رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در م 995 KB |
دانلود |
مترجمان
مختار رنجبر (دانشجوی دکترای مدیریت دولتی) و حسین وهابی (کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی)
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رافائل گروسی آمریکا اصفهان دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب دولت محمد اسلامی شورای نگهبان مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
تهران شهرداری تهران هواشناسی حجاب قتل زلزله آموزش و پرورش پلیس قوه قضاییه فضای مجازی شهرداری سلامت
خودرو مالیات سایپا قیمت طلا مسکن قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب سینما تلویزیون دفاع مقدس سریال موسیقی تئاتر سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب صدا و سیما رسانه ملی
سرطان دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه حماس فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی اپل سامسونگ ناسا مایکروسافت آیفون گوگل ایلان ماسک باتری فضا فضاپیما
بیماران خاص کاهش وزن رژیم غذایی بیمه زایمان زیبایی دندانپزشکی افسردگی