سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 7 May, 2024
مدیران اینگونه کارمندان خود را آزار می دهند!
مدیران خوب گاهی اما مدیران بد همیشه کارمندان خود را کلافه میکنند. در اینجا ۴ عمل آزار دهنده غریزی مدیران که موجبات ناراحتی کارمندان را فراهم میسازد ذکر میکنیم.
۱. تماس با کارمندان در تعطیلات
مدیران بسیاری این تصور را دارند که کارمندان های آنها در طول شبانه روز، و حتی در تعطیلات، تلفنی در خدمت آنها هستند. این بدین معناست که تعطیلات کارمندان بسیار زیادی بدلیل این تلفنها خراب شده است. به طور معمول شرکتهایی که چنین رفتاری با کارمندان خود دارند مشکلات بسیاری را در زمینهٔ استخدام و نگهداری نیروی کاری خود دارند، زیرا کارمندان خوب، اینگونه شرکتها را به دلیل یک پیشنهاد کاری دیگر که شرایط بهتری برای عرضه کردن دارد ترک میکنند.
۲. جلسات کاری بسیار طولانی که به نظر میرسد هیچ انتهایی ندارند
هیچ چیز بدتر از این نیست که درست در زمانی که باید کاری را تحویل دهید مجبور شوید در یک جلسهٔ کاری طولانی که پایانش غیر قابل پیش بینی است شرکت کنید. بسیاری از کارمندان معتقدند که معمولا در طول هفته مجبور به شرکت در جلسات طولانی و غیر مفید بسیاری هستند که البته هدف خاصی نیز ندارند. آنها معتقدند که اینگونه جلسات و مباحث آن راه به جایی ندارند و تنها وقت تلف کردن هستند، در حالیکه میتوان از همین زمان استفاده مفیدی داشته و کاری را به اتمام رساند.
۳. واگذاری وظیفهای به کارمندان بدون واگذاری واقعی آن!
گاهی پیش میآید که برخی از مدیران چنان راجع به پروژه و یا کاری دچار استرس می شوند که با وجود آنکه انجام آن را به شخص دیگری واگذار کردهاند، باز هم نمی توانند در تصمیم گیریها و یا چگونگی انجام آن دخالت نکنند. این امر موجب سر درگم شدن کارمند مربوطه میشود زیرا نمیداند که مسول واقعی پروژه و حیطهی وظایف او چیست. البته لازم به یادآوری نیست که این امر خود منجر به پائین آمدن بازدهی کاری میشود.
۴. در لفافه صحبت کردن
بسیاری از مدیران این تصور را دارند که با مستقیم صحبت نکردن و تنها اشارهای ضمنی به یک موضوع داشتن، مدیری مودب تر یا مهربانتر به نظر میرسند. اما این امر به هیچ عنوان نشان دهنده مهربانی یک مدیر نیست زیرا کارمندان مربوطه ممکن است متوجه موضوع اصلی صحبت یا پیام نشوند. زمانیکه مدیران سعی میکنند تا موضوعی جدی را با نرمی خاصی بیان کنند، کارمندان دچار سردرگمی شده و نمیدانند که مدیران چه انتظاراتی از آنها دارند. و البته مدیران نیز از اینکه کسی پیشنهادات آنها را عملی نکرده است کلافه میشوند. بیشتر کارمندان ترجیح میدهند که ارتباطات کاری به صورت مستقیم باشد به نحوی که دیگر نیازی به حدس و گمان نباشد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا رافائل گروسی اصفهان دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی رهبر انقلاب دولت محمد اسلامی شورای نگهبان مجلس رسانه
هواشناسی تهران شهرداری تهران حجاب قتل دادگاه آموزش و پرورش قوه قضاییه وزارت بهداشت فضای مجازی شهرداری پلیس
خودرو مالیات سایپا قیمت خودرو مسکن قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان بورس
نمایشگاه کتاب تلویزیون سینما سریال افعی تهران دفاع مقدس تئاتر نمایشگاه کتاب تهران فیلم سینمای ایران کتاب موسیقی
دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان فضا
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین حماس جنگ غزه روسیه رفح چین نوار غزه طوفان الاقصی اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس ذوب آهن لیگ برتر نساجی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی رئال مادرید سپاهان جواد نکونام
هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون مایکروسافت اپل گوگل باتری فضاپیما اندروید ماهواره
بیماران خاص مواد غذایی رژیم غذایی زیبایی بیمه ویتامین کاهش وزن دندانپزشکی