پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
دیدگاه
تبلیغات؛ یعنی مدیریت سرمایه برای استفادهٔ بهینه از زمان و امکانات هستی جهت دست یافتن به کمالات انسانی در راه رسیدن به خدا.
هوالعلیم
ـ اولین مطلب یا موضوع که در مورد تبلیغ به ذهنتان خطور می کند چیست؟
ـ آیا از تعریف و حقیقت تبلیغ آگاهی دارید؟
ـ آیا شیوه هایی که در حال حاضر برای معرفی محصولات و خدمات شرکتها و کارخانجات استفاده می شود صحیح است؟
ـ با توجه به علایم راهنمایی و رانندگی، تابلوهای معرفی خیابانها و نصب پلاکها بر اماکن مسکونی و تجاری در خصوص تابلوهای معرفی محصولات و خدمات شرکتها و کارخانجات چه پیشنهادی می کنید؟
ـ برای معرفی محصولات و خدمات شرکتها و کارخانجات چه شیوه ایی را پیشنهاد می کنید.
ـ دربارهٔ نحوهٔ معرفی محصولات و خدمات شرکتهای خارجی چه پیشنهادی دارید؟
ـ آیا در زمینهٔ معرفی محصولات و خدمات طرح و نوع طرح مورد اهمیت هست؟ (نظرتان را به طور مختصر بفرمایید)
ـ موقعی که بحث حضور و انتخاب مطرح می شود چه مطلبی به ذهن شما خطور
می کند؟
ـ آیا در مورد حضور و انتخاب معیارهای خاصی قایلید؟
نظام هدفمند،صفحه۲۳
سیدحسام سیدحسینی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست