چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
خودرویی برای جوانان
کمپانی تویوتا در اقدامی بی سابقه برند جدیدی به نام SCION را در سال ۲۰۰۳ ارائه کرد تا ضمن جلب توجه نسل جوان ، بازار فروش خود را تا سال ۲۰۲۰ توسعه دهد . SCION جزئی از پروژه تویوتا بود که هدف آن جذب مشتریان جوان به سمت محصولات تویوتا است ، تمامی مدلهای SCION محرک جلوه طراحی شده اند . پس از اعلام عمومی در سال ۲۰۰۳ فقط ۱۰۵ نمونه از دو مدل ارائه شده در کالیفرنیا فروخته شد .
پس از یک دوره فروش ، نسل جدید یعنی همان XB را روانه بازار کرد و در سال ۲۰۰۷ د رشیکاگو به فروش رساند . این برند دارای سه مدل است : مدل TC با سه در ، مدل XB با پنج در و مدل XD که یک خوروی کوچک ۵ در است و از روی مدل یاریس ساخته شده است . ویژگی خوب این برند ارائه ۴۰ نوع لوازم جانبی متنوع برای مدل های این برند است که د رنمایندگی های پس از فروش به مشتریان می دهند .از انواع داشبورد و سیستم ها ی صوتی و قطعات اسپرت می توان مثال زد . همچنین امکان افزایش قدرت موتور در SICON نیز امکان پذیر است . این مدل نیز دارای قیمتی یکسان و مشابه در بازار های بین المللی نیز می باشد.
خشایار مهرانی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست