چهارشنبه, ۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 22 January, 2025
مجله ویستا

خودرویی برای جوانان


خودرویی برای جوانان

کمپانی تویوتا در اقدامی بی سابقه برند جدیدی به نام SCION را در سال ۲۰۰۳ ارائه کرد تا ضمن جلب توجه نسل جوان ، بازار فروش خود را تا سال ۲۰۲۰ توسعه دهد . SCION جزئی از پروژه تویوتا بود که هدف …

کمپانی تویوتا در اقدامی بی سابقه برند جدیدی به نام SCION را در سال ۲۰۰۳ ارائه کرد تا ضمن جلب توجه نسل جوان ، بازار فروش خود را تا سال ۲۰۲۰ توسعه دهد . SCION جزئی از پروژه تویوتا بود که هدف آن جذب مشتریان جوان به سمت محصولات تویوتا است ، تمامی مدلهای SCION محرک جلوه طراحی شده اند . پس از اعلام عمومی در سال ۲۰۰۳ فقط ۱۰۵ نمونه از دو مدل ارائه شده در کالیفرنیا فروخته شد .

پس از یک دوره فروش ، نسل جدید یعنی همان XB را روانه بازار کرد و در سال ۲۰۰۷ د رشیکاگو به فروش رساند . این برند دارای سه مدل است : مدل TC با سه در ، مدل XB با پنج در و مدل XD که یک خوروی کوچک ۵ در است و از روی مدل یاریس ساخته شده است . ویژگی خوب این برند ارائه ۴۰ نوع لوازم جانبی متنوع برای مدل های این برند است که د رنمایندگی های پس از فروش به مشتریان می دهند .از انواع داشبورد و سیستم ها ی صوتی و قطعات اسپرت می توان مثال زد . همچنین امکان افزایش قدرت موتور در SICON نیز امکان پذیر است . این مدل نیز دارای قیمتی یکسان و مشابه در بازار های بین المللی نیز می باشد.

خشایار مهرانی