چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
خودروهای غول پیکر شیطان چهار چرخ + تصاویر
AATV ها معمولا از جمله خودروهای همه جا رو بسیار توانمند و جان سخت هستند که بی نیاز به بیان قیمت فروش آنها نیز همچون ویژگی های برترشان بسیار خودنمایی می کند.
خودرو همه جارو دوزیست دونفره شرپ کار طراحی و مهندسی شده تیمی از مهندسان، ورزشکاران و شکارچیان روس است که برای اولین بار ایده آن در سال 2012 آغاز شد. این تیم خبره با همفکری و مدنظر قراردادن تمام ویژگی های مورد نیاز برای ساخت یک خودرو توانمند در مسیرهای ناهموار موفق به خلق خودرویی شدند که با توجه به ویژگی های نهایی درخور توجه شرپ نامگذاری شده است.
این خودرو دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب برابر 3400×2520×2300 میلی متر است. ویژگی های خاص ابعادی شرپ به همین جا ختم نمی شود. این خودرو دارای تایرهایی به قطر 1600 میلی متر است که فاصله بیرونی ترین قسمت آنها در محور جلو و عقب تنها به 600 میلی متر محدود می شود که توان حرکتی درخور توجهی در مسیرهای غیرقابل عبور به همراه دارد.
شرپ از پیشرانه توربو دیزل بسیار کوچک 110 کیلوگرمی کوبوتا ژاپن (Kubota T1505T) به حجم 1.5 لیتر به قدرت 44.3 اسب بخار و حداکثر سرعت موتور 3000 دور در دقیقه بهره می گیرد که توان تولید 118 نیوتن متر گشتاور را به صورت تقریبا خطی از دور 1800 تا 2300 دارد و استاندارد Tier 4 سازمان EPA ایالات متحده آمریکا و استاندارد Stage III A اتحادیه اروپا را پاس می کند. پیشرانه های سری 05 کوبوتا یکی از برترین پیشرانه ها درزمینه قدرت تولیدی در مقایسه با حجم موتور است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. میزان مصرف سوخت ویژه ترمزی (BSFC) این پیشرانه برابر 348 گرم سوخت بر اسب بخار در ساعت است. به این معنا که این خودرو در ازای تولید حداکثر قدرت 44.3 اسب بخار در طی یک ساعت معادل حدود 15 لیتر سوخت مصرف می کند. این پیشرانه به یک گیربکس 5 سرعته دستی با قابلیت انتقال نیرو به هر چهار چرخ متصل شده است که وزن 1300 کیلوگرمی شرپ را به حرکت در می آورد.
با این اوصاف پیچ تخلیه ویژه ای در کف اتاق برای شست و شو و یا تخلیه آب وارد شده به اتاق تعبیه شده است.
برای خودرویی چون شرپ با ویژگی های فنی و حرکتی ویژه مکان های خارج از دسترس انسان نمی توان انتظار آپشن های ویژه داشت اما با وجود طراحی دونفره شرپ، این خودرو در بخش عقبی به اندازه 4 تختخواب ظرفیت رفاهی به همراه دارد. با وجود برزنتی بودن روکش انتهایی خودرو در زیر آن چارچوب فلزی مقاومی به منظور ایمنی سرنشینان در نظر گرفته شده است. اتاق دارای سیستم گرمکن اتوماتیک است و رنگ بدنه خودرو با روکش ویژه و بسیار بادوام پلیمری پوشیده شده است. همچنین به منظور کاهش صدا و دمای پیشرانه در زیر اتاق خودرو از سیستم عایق بندی صوتی و حرارتی ویژه ای بهره گیری شده است.
سیستم هدایتی ویژه شرپ ضمن آنکه فرمان پذیری ویژه و پایداری زیادی را به همراه دارد، این خودرو را قادر می سازد تنها در دایره ای به اندازه طول 3.4 متری خود گردش کند چرا که سیستم انتقال نیروی چرخ های سمت راست و چپ مستقل از یکدیگر عمل کرده و شیوه دورزدن خرچنگی یا تانک مانند را برای شرپ فراهم می کند. از این رو با این خودرو به ظاهر بدقواره می توان مانورهای جالب توجهی در مسیرهای تنگ و دشوار بیراهه های کوهستانی داد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران آمریکا دولت سیزدهم دولت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رافائل گروسی مجلس شورای اسلامی حجاب رهبر انقلاب انتخابات انتخابات مجلس
قتل هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی پلیس بارش باران آموزش و پرورش وزارت بهداشت سلامت شهرداری قوه قضاییه
قیمت طلا خودرو قیمت دلار مالیات قیمت خودرو حقوق بازنشستگان مسکن بازار خودرو سایپا ایران خودرو بانک مرکزی بورس
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران امیر تتلو تلویزیون جهان محمدمهدی اسماعیلی سینمای ایران سریال دفاع مقدس تئاتر سینما موسیقی
اینوتکس دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه رفح روسیه حمله به رفح چین ترکیه نوار غزه طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا دورتموند لیگ برتر ذوب آهن نساجی لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر ایران بازی رئال مادرید
تبلیغات اپل عیسی زارع پور اینترنت گوگل سامسونگ ناسا مایکروسافت آیفون آب ایلان ماسک
سرطان قلب کمردرد ناباروری روغن زیتون زیبایی بیماران خاص بیمه