پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
مجله ویستا
پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقتزادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۰۲
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱
موضوع این پژوهش, عوامل اثرگذار بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با روش پیمایشی و مطالعه 500نمونه در دو منطقه جنوبی و شمالی شهر تهران صورت گرفته است .در پژوهش حاضر میزان مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو و ویدئو در هفته, سینما و تئاتر در سال گذشته تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه گذشته, تعداد عنوانهای روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیتهای هنری و ماهواره سنجیده شده است .پژوهنده با توجه به اطلاعات توصیفی و تحلیل دادهها اجزای کالاهای فرهنگی را بررسی و ارزیابی میکند .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست