دوشنبه, ۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 27 May, 2024
مجله ویستا
پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی و مصرف کالاهای فرهنگی مورد: منطقه 3 و 19 شهر تهران
نویسنده : فردرو - محسنصداقتزادگان - شهناز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۳/۰۲
رده دیویی : ۳۰۲.۲۳۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۴۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۵۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۹۹۷-۰۳-۱
موضوع این پژوهش, عوامل اثرگذار بر مصرف برخی از کالاهای فرهنگی است که با روش پیمایشی و مطالعه 500نمونه در دو منطقه جنوبی و شمالی شهر تهران صورت گرفته است .در پژوهش حاضر میزان مصرف کالاهای فرهنگی با ساعات تماشای تلویزیون, رادیو و ویدئو در هفته, سینما و تئاتر در سال گذشته تعداد عنوان کتاب مطالعه شده در ماه گذشته, تعداد عنوانهای روزنامه مورد مطالعه, موسیقی, ورزش, فعالیتهای هنری و ماهواره سنجیده شده است .پژوهنده با توجه به اطلاعات توصیفی و تحلیل دادهها اجزای کالاهای فرهنگی را بررسی و ارزیابی میکند .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری ایران انتخابات مجلس سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی شهدای خدمت رئیسی رهبر انقلاب
تهران هواشناسی قتل فضای مجازی پلیس شهرداری تهران سازمان هواشناسی وزارت بهداشت بیمارستان مشهد کنکور بارش باران
دولت سیزدهم خودرو بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت طلا مسکن قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بورس تورم حقوق بازنشستگان
تلویزیون سینما هنرمندان موسیقی سریال تئاتر سینمای ایران جشنواره کن کتاب قرآن کریم بازیگر دفاع مقدس
اینترنت فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی دانش بنیان فضا
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه روسیه آمریکا حماس ترکیه رفح نوار غزه اتحادیه اروپا
فوتبال پرسپولیس استقلال مهدی طارمی جواد نکونام تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر لیگ برتر ایران والیبال استقلال خوزستان باشگاه پرسپولیس بازی
هوش مصنوعی سامسونگ کودکان اپل ایلان ماسک اینستاگرام تسلا ماهواره اسنپ گوگل واتساپ مایکروسافت
چاقی کودک نمک لاغری تجهیزات پزشکی سازمان غذا و دارو کاهش وزن استرس آلزایمر افسردگی