VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
خصوصی سازی واقعی
خصوصی سازی
ایران خودرو
سازمان خصوصی سازی
سایپا
خودرو
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۲۱ / سایت اسب بخار
چرا خصوصیسازی خودروسازان دارای ابهام است؟
بسیاری از کارشناسان بر این باورند که این روند نهتنها خصوصیسازی واقعی نیست، بلکه صرفاً به تغییر ترکیب مدیران منجر خواهد شد. اما دلیل این بدبینی چیست و چه موانعی بر سر راه خصوصیسازی واقعی این شرکتها وجود دارد؟
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
/ سایت تریبون اقتصاد
تنها ۱۱ درصد واگذاریها به بخش خصوصی واقعی بوده
معاون قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کشور گفت: بر اساس آمار سازمان خصوصیسازی از سال ۸۰ تا امسال از واگذاریهای صورت گرفته دولت، تنها ۱۱ درصد به مفهوم واقعی به بخش خصوصی واگذار شده و در اغلب موارد در اختیار شبه دولتی قرار گرفته و نتوانسته مشکلی از جامعه را برطرف کند.
بخش خصوصی
جامعه
بخش خصوصی
جامعه
دولت
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸
/ خبرگزاری ایرنا
رییس سازمان بازرسی: ۱۱ درصد واگذاری ها به بخش خصوصی واقعی بوده است
خرم آباد - ایرنا - معاون قوه قضاییه و رییس سازمان بازرسی کشور گفت: بر اساس آمار سازمان خصوصی سازی از سال ۸۰ تا امسال از واگذاری های صورت گرفته دولت، تنها ۱۱ درصد به مفهوم واقعی به بخش خصوصی واگذار شده و در اغلب موارد در اختیار شبه دولتی قرار گرفته و نتوانسته مشکلی از جامعه را برطرف کند.
لرستان
ذبیح الله خدائیان
لرستان
ذبیح الله خدائیان
سهام عدالت
قوه قضاییه
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت فرهیختگان
نگرانیهای واگذاری سهام ایران خودرو به بخش خصوصی
پس از تصویب قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، فرایند واگذاری شرکتهای دولتی از جمله ایرانخودرو و سایپا آغاز شد، اما مدیریت واقعی این شرکتها همچنان در دست دولت باقیمانده و خصوصیسازی واقعی تا کنون محقق نشده است.
ایران خودرو
صنعت خودرو
ایران خودرو
صنعت خودرو
بخش خصوصی
جاده مخصوص
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت تجارت نیوز
شیوه خصوصی سازی در ایران بهرهوری را شکست داد
خصوصی سازی واقعی موجب افزایش بهره وری می شود اما اکنون شاهد کاهش بهره وری هستیم.
خصوصی سازی
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ خبرگزاری مهر
دو پیش نیاز خصوصی سازی واقعی در اقتصاد ایران
یک کارشناس اقتصادی گفت: امنیت اقتصادی و شفافیت اقتصادی دو پیش نیاز خصوصی سازی در اقتصاد هستند که باید قبل از واگذاری ها این دو را مورد ارزیابی قرار داد.
ایران
اصل ( 44
ایران
اصل ( 44
قانون اساسی
کامران محقق
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ خبرگزاری مهر
باخصوصی سازی ناقص بهره وری کاهش یافت
یک کارشناس اقتصادی گفت: آنچه که در سالهای گذشته رخ داده است خصوصی سازی نبود زیرا که خصوصی سازی واقعی موجب افزایش بهره وری می شود اما اکنون شاهد کاهش بهره وری هستیم.
قانون تجارت
سازمان خصوصی سازی
قانون تجارت
سازمان خصوصی سازی
شرکت مخابرات
قانون اصل 44
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
/ سایت تجارت نیوز
طلسم واگذاری ایران خودرو شکسته میشود؟/ انتقال زیان 130 همتی به بخش خصوصی!
واگذاری ایران خودرو به بخش خصوصی بهمنظور کاهش تصدیگری دولت و حل مشکلات ساختاری این شرکت در دستور کار شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا قرار گرفته است، با این حال نظارت حداکثری دولت، زیان انباشته حدود 130 همتی و نگرانی درباره اهلیت خریداران، تردیدهایی را برای خصوصیسازی واقعی ایجاد کرده و این سوال را …
ایران خودرو
واگذاری سهام دولتی
ایران خودرو
واگذاری سهام دولتی
واگذاری خودروسازان
کروز
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
/ خبرگزاری ایلنا
دولت نمیخواهد خودروسازیها را رها کند؛ منافع ملی قربانی شخصی!
با وجود اعلام مکرر ضرورت خصوصیسازی خودروسازان دولتی، روند این فرآیند هنوز با چالشهای زیادی روبروست. در حالی که خودروسازان به عنوان یکی از بزرگترین زیاندهندگان اقتصادی کشور شناخته میشوند، خصوصیسازی واقعی همچنان در جادهای پر پیچ و خم قرار دارد. اما سوال اینجاست که چرا این موضوع هنوز به سرانجام نرسیده …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۵
/ سایت مدارا
دلخوش: خودروسازی داخلی با وجود حمایت ها نتوانست جایگاه واقعی خود را پیدا کند و محصولاتی با کیفیت پایین ارائه داد - پایگاه خبری مدارا
سید کاظم دلخوش اباتری نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفتگو با سایت خبری مدارا با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اظهار داشت: درباره خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - دلواپسان و مخالفت با مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو به نام نماینده مجلس
عصر خودرو- به نظر میرسد بخشی از شکست خصوصیسازی در ایران ناشی از نفوذ گروههای ذینفع در ساختار تصمیمگیری است. این گروهها با مخالفت آشکار یا پنهان، از واگذاری واقعی صنایع جلوگیری کردهاند. در عین حال، سیاستگذاریهای ناقص و نظارت ضعیف نیز عامل دیگری در شکست این روند بوده است.
ایران خودرو (۶۹۰۲)
صنعت خودرو ایران (۵۴۸۲)
ایران خودرو (۶۹۰۲)
صنعت خودرو ایران (۵۴۸۲)
خصوصی سازی خودروسازان (۲۱۱)
عصر خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ سایت اکونگار
ادامه مخالفتها با واگذاری ایران خودرو به شرکت کروز
بهروز محبی نجمآبادی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ سبزوار می گوید: موافق این هستیم خودروسازی در ایران باید خصوصی شود؛ اما خصوصی سازی به معنای واقعی باید اتفاق بیفتد. با اینکه قطعه سازان گردن کلفت به دنبال ایران خودرو باشد و اختصاصی سازی رخ دهد مخالف هستم.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
/ سایت تیتریک اقتصادی
محبی: مخالف واگذاری ایران خودرو به کروز هستم،چون فساد دارد
بهروز محبی نجمآبادی نمایندهٔ حوزهٔ انتخابیهٔ سبزوار می گوید: موافق این هستیم خودروسازی در ایران باید خصوصی شود؛ اما خصوصی سازی به معنای واقعی باید اتفاق بیفتد. با اینکه قطعه سازان گردن کلفت به دنبال ایران خودرو باشد و اختصاصی سازی رخ دهد مخالف هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
/ روزنامه شرق
خبر مهم معاون پزشکیان درباره برنامهریزی برای حل بحران انرژی/ جزئیات تعیین نرخ ارز ثابت برای حمایت از تولیدکنندگان
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تجربه جهانی نشان داده که اقتصاد دولتی ناکارآمد است و ایران نیز برای پیشرفت، نیازمند اجرای سیاستهای خصوصیسازی واقعی است.
ناترازی
تولیدبرق
ناترازی
تولیدبرق
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت اقتصاد معاصر
سیطره شرکتهای نیمهدولتی بر پتروشیمیها/ دولت فکر خصوصیسازی واقعی باشد
به گفته رئیس انجمن انرژی بادی ایران بزرگترین مشکل صنعت پتروشیمی ما ضعف سرمایهگذاری و برنامهریزی است، برای اینکه بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم، باید یک برنامه ۱۰ ساله واقعی تدوین کنیم.
پتروشیمی
انرژی بادی
پتروشیمی
انرژی بادی
گاز
برق
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری دانشجو
خصوصی سازی در ایران چگونه باید باشد؟
برای خصوصی سازی واقعی باید اول نگاه به بخش خصوصی اصلاح شود.بخش خصوصی در ایران چندان قوی نیست دلیل اصلی ضعف بخش خصوصی این است که دولت ها در ایران به بخش خصوصی اعتماد ندارند.
خصوصی سازی
یادداشت دانشجویی
خصوصی سازی
یادداشت دانشجویی
واگذاری
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اکوایران
سقوط صنعت خودرو؛ مزد ترس از قطعهساز+ فیلم
اکوایران: صنعت خودروسازی ایران سالهاست که درگیر چالشهای مدیریتی و ساختاری است. با وجود ادعای واگذاری، هنوز خصوصیسازی واقعی در این حوزه رخ نداده و همچنان تصمیمات دولتی بر روند آن سایه افکنده است.
خصوصی سازی
قطعه سازی
خصوصی سازی
قطعه سازی
خودروسازی ایران
صنعت قطعه سازی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت دیدارنیوز
ایران خودرو و سایپا باید هرچه زودتر واگذار شوند
علیاکبر رنجبرزاده، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ایران خودرو و سایپا باید هر چه زودتر به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند.
خصوصی سازی
سایپا
خصوصی سازی
سایپا
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصاد معاصر
لزوم اهلیتسنجی در واگذاری خودروسازی/چرا بازار باوجود تلاطم ارزی آرام است؟
کارشناس صنعت خودروسازی با بیان اینکه کاهش مداخلات دولتی در واردات خودرو میتواند به بهبود تعادل بازار و تقویت رقابتپذیری صنعت منجر شود، گفت: ورود قطعهسازان بزرگ به مدیریت شرکتهای خودروسازی نظیر ایرانخودرو ممکن است به انحصارگرایی دامن بزند و با اصول خصوصیسازی واقعی مغایرت داشته باشد.
خودرو
بازار خودرو
خودرو
بازار خودرو
کروز
ایران خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
ایران خودرو و سایپا باید هر چه زودتر به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند/ همزمان با افت کیفیت، بازار صادرات خودرو را هم از دست دادیم
در حالی که دولتها همواره ادعای حمایت از خصوصیسازی را داشتهاند، اما واقعیتها حکایت از ادامه تسلط بخش دولتی بر دو خودروسازی بزرگ کشور دارد. علیرغم سهم جزئی دولت در ایرانخودرو و سایپا، همچنان این دو شرکت تحت کنترل دولت باقی ماندهاند و زیانهای انباشته و بحرانهای مدیریتی آنها از اصلاحات ضروری عقب …
خودرو
خودروسازی
خودرو
خودروسازی
قیت خودرو
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ خبرگزاری ایسنا
لزم توجه بر اصلاح حکمرانی آب/پیشنهاد ایجاد یک بازار واقعی برای بهینهسازی آب
یک فعال خصوصی حوزه آب گفت: زمانی که دولت به صورت همزمان سیاست گذار، تنظیم گر، تخصیص دهنده و فروشنده آب است، تحقق اصلاح حکمرانی آب دشوار خواهد بود و نتیجه آن را میتوان در تنظیم قراردادهای این صنعت به ویژه در مدل خرید تضمینی آب و پساب مشاهده کرد که راه نفس شرکتها را برای اداره کار سد کرده است.
آب
کمبود آب
آب
کمبود آب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
/ سایت اقتصاد معاصر
سرایت بحران صنعت خودرو به اقتصاد درصورت خصوصیسازی سفارشی
یک کارشناس حوزه خودرو گفت: اگر خودروسازان دولتی بتوانند به طور کامل از نفوذ دولت رها شوند، نه فقط بازار داخلی را تقویت خواهند کرد، بلکه میتوانند به صادرکنندگان قطعات و خودرو در منطقه تبدیل شوند، این امر نیازمند یک رویکرد شفاف و حمایت از بخش خصوصی واقعی است.
خودرو
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
سایپا
کروز
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت پول نیوز
انتظار سهامداران بازار سرمایه از خصوصی سازی واقعی
به گزارش پول نیوز، در پی انتشار اخباری درخصوص خصوصی سازی صنعت خودرویی و مصاحبه هایی مسولین، سهامداران بازار سرمایه با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به تصمیم گیران این مسیر انتظارات خود را مطرح کردند. با مطالعه نامه منتشر شده مشخص است این سهامداران از سال گذشته در پی کارزاری رسمی بیش از 15 [ ]
بازار بورس
بازار سرمایه
بازار بورس
بازار سرمایه
بازار فرابورس
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت آرمان ملی
چراغ سبز دولت به بخش خصوصی
آرمان ملی- صدیقه بهزادپور: اجرای اصل 44 و خصوصیسازی یکی از توصیههای موکد مقام معظم رهبری محسوب میشود که همواره به تمام حوزههای اقتصادی و غیراقتصادی صورت گرفته است، اما تاکنون کمتر اثری از عملیاتی شدن واقعی آن در بخشهای مختلف شاهد بودهایم و به این ترتیب ظرفیتهای بالقوه و بالفعل بخش خصوصی در اکثر …
ایران
روسیه
ایران
روسیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ سایت رویداد ۲۴
همتی: به زودی خبرهای خوبی درباره خصوصیسازی میشنویم | رویداد24
وزیر اقتصاد گفت: در مورد خصوصیسازیها و آنچه که طی سالهای گذشته در این رابطه صورت گرفته، رهبر معظم انقلاب نیز نقدهای جدی دارند و ایشان پیگیر انجام خصوصیسازیهای واقعی هستند. همتی افزود: با توجه به تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب، به زودی خبرهای خوبی در ارتباط با خصوصیسازیها میشنویم.
همتی
وزیر اقتصاد
همتی
وزیر اقتصاد
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
/ خبرگزاری تسنیم
واگذاری به بخش خصوصی واقعی؛هدفی که در اشتباهات اجرایی گم شد - تسنیم
دبیرکل خانه صنعت ایران با بیان اینکه دولت، پس از امضای قرارداد برای واگذاری شرکتها،گاه با استفاده از اقتدار اقدام به فسخ این قراردادها میکرد،گفت:متأسفانه در اجرای خصوصیسازی، اشتباهاتی رخ داد که منجر به بیاعتمادی بخش خصوصی و هراس مدیران دولتی شد.
اقتصاد
خصوصی سازی
اقتصاد
خصوصی سازی
بخش خصوصی
اقتصاد
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ سایت اقتصاد معاصر
واگذاری ایرانخودرو به کروز؛ خصوصیسازی یا تقویت فساد در صنعت؟
احتمال واگذاری سهام ایرانخودرو به کروز با سابقه جنجالی در انحصار و پروندههای فساد، نه تنها گامی به سوی خصوصیسازی واقعی نیست، بلکه زنگ خطری برای شفافیت و رقابت در صنعت خودروسازی کشور به صدا درآورده است.
گزارش اختصاصی
ایران خودرو
گزارش اختصاصی
ایران خودرو
پرونده شرکت کروز
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
ایران خودرو را با شرط اجاره به تملیک پنج ساله واگذار کنید
اگر واگذاری ایرانخودرو و سایپا به تعویق بیفتد و روند خصوصیسازی با تأخیر یک دو ساله مواجه شود، صنعت خودرو با زیان انباشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری و احتمالاً ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده، به نقطه بحرانی خواهد رسید. این وضعیت نه تنها تهدیدی برای بقای این دو خودروساز است، بلکه ممکن …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازی در ایران
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ سایت اقتصاد معاصر
خصوصیسازی خودروسازان یا دستبهدست کردن و اتلاف اموال عمومی؟
احتمال واگذاری بلوکی سهام ایرانخودرو و سایپا به شرکتهای وابسته، به جای تحقق خصوصیسازی واقعی و رقابت سالم، به انتقال داراییهای عمومی به دست گروههای خاص تبدیل خواهد شد.
گزارش اختصاصی
خودروسازان
گزارش اختصاصی
خودروسازان
ایران خودرو و سایپا
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ روزنامه هفت صبح
خصوصیسازی گامی به جلو یا بازی با اعداد؟
آیا واگذاری ایرانخودرو و سایپا واقعی است یا دولت همچنان پشت پرده باقی میماند؟!
واگذاری ایرانخودرو و سایپا
ایران خودرو
واگذاری ایرانخودرو و سایپا
ایران خودرو
سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ سایت پول نیوز
خودروسازان در مسیر خصوصی سازی واقعی
به گزارش پول نیوز، روند ارزشگذاری سهام ایرانخودرو و سایپا در جریان است و به نقل از سنا مدل خرید تعهدی سهام خودروسازها در دستور کار قرار گرفته است ، سازمان خصوصیسازی مصوبه شورای هماهنگی سران؛ در خصوص افزایش سرمایه خودروسازان، از محل تجدید ارزیابی داراییها را، اعمال خواهد کرد رئیس سازمان خصوصیسازی …
بازار بورس
بازار فرابورس
بازار بورس
بازار فرابورس
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت خبرفوری
زیان دهی خودروسازان معادل ۱۲درصد یارانه ایرانی ها
راهکار عملی برای اجرای فرامین رهبر انقلاب اجرای واقعی اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام، تشکیل کارگروهی ویژه به منظور شفافسازی فرآیند خصوصیسازی، واگذاری مدیریت به سهامداران واقعی و البته نظارت بر رقابتپذیری است.
یارانه
ایرانی ها
یارانه
ایرانی ها
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت گسترش نیوز
استقبال از خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا
دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد که اگر شرکتهای ایران خودرو و سایپا واگذار شوند و خصوصیسازی واقعی انجام شود، این شرکتها دیگر تحت فشار قیمتگذاری دستوری نخواهند بود و به تدریج کیفیت و تنوع محصولات آنها افزایش خواهد یافت.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
قیمت خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت رکنا
خصوصی سازی یا خصولتی سازی ایران خودرو و سایپا؟!
رکنا اقتصادی: خصوصیسازی واقعی یا خصولتیسازی؛ سرنوشت ایرانخودرو و سایپا در پیچوخم واگذاری سهام.
ایران خودرو و سایپا
ایران خودرو و سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت رکنا
از خصوصی سازی واقعی ایران خودرو و سایپا استقبال می کنیم
رکنا اقتصادی: دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد: در صورت واگذاری شرکتهای ایران خودرو و سایپا و خصوصی سازی واقعی، این شرکت ها دیگر زیر بار قیمت گذاری دستوری نمی روند و به مرور کیفیت و تنوع محصولات بالا میرود.
خصوصی سازی
خودروسازان
خصوصی سازی
خودروسازان
ایران خودرو و سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت جهان صنعت نیوز
وزارت اقتصاد در میدان خصوصیسازی خودروسازان
خصوصیسازی واقعی یا خصولتیسازی؛ سرنوشت ایرانخودرو و سایپا در پیچوخم واگذاری سهام.
ایران خودرو
خصوصی سازی
ایران خودرو
خصوصی سازی
سایپا
ویژه خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت تحلیل بازار
حمایت از خصوصی سازی واقعی خودرو؛ افزایش کیفیت و تنوع محصولات بالا
دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد: در صورت واگذاری شرکتهای ایران خودرو و سایپا و خصوصی سازی واقعی، این شرکت ها دیگر زیر بار قیمت گذاری دستوری نمی روند.
احمد نعمت بخش
خصوصی سازی خودروسازی
احمد نعمت بخش
خصوصی سازی خودروسازی
انجمن خودروسازان ایران
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت تجارت نیوز
استقبال انجمن خودروسازان از خصوصی سازی واقعی صنعت خودرو
احمد نعمت بخش،دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد: در صورت واگذاری شرکتهای ایران خودرو و سایپا و خصوصی سازی واقعی، این شرکت ها دیگر زیر بار قیمت گذاری دستوری نمی روند و به مرور کیفیت و تنوع محصولات بالا میرود.
خودروسازان
صنعت خودرو
خودروسازان
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت سنا
انجمن خودروسازان از خصوصیسازی واقعی صنعت خودرو استقبال می کند
احمد نعمت بخش،دبیر انجمن خودروسازان اعلام کرد: در صورت واگذاری شرکتهای ایران خودرو و سایپا و خصوصی سازی واقعی، این شرکت ها دیگر زیر بار قیمت گذاری دستوری نمی روند و به مرور کیفیت و تنوع محصولات بالا میرود.
صنعت خودروسازی
خودروسازان بورسی
صنعت خودروسازی
خودروسازان بورسی
گروه خودروسازی سایپا
ایران خودرو (خودرو)
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت اقتصاد معاصر
تصمیمسازی برای ارز توافقی باید با نظرات صادرکننده و واردکننده باشد
عضو کمیسیون مدیریت واردات اتاق بازرگانی بیان کرد: خواسته بخش خصوصی این است که همه سیاستها و تصمیمات اقتصادی در کشور بدون دخالت دولت و دستوری انجام شود و فقط بر اساس توافقهای واقعی میان واردکنندگان و صادرکنندگان شکل گیرد. در غیر این صورت، نمیتوان انتظار موفقیت داشت.
گفتوگوی اختصاصی
ارز توافقی
گفتوگوی اختصاصی
ارز توافقی
نرخ ارز
دلار
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت تابناک
تخلفات، بیخ گوش سازمان تامین اجتماعی/ دولتیها ۱۰ برابر بخش خصوصی حقوق میگیرند
پس از انتشار جدول منتشر شده توسط اعضای کمیته پیگیری متناسب سازی حقوق بازنشستگان، بسیاری از بازنشستگان نسبت به آن نارضایتی داشته و آن را متناسب با تورم نمی دانند. این درحالی است که به نظر می رسد همسان سازی به معنای واقعی انجام نشده است.
همسان سازی حقوق
همسانسازی حقوق ها
همسان سازی حقوق
همسانسازی حقوق ها
همسان سازی بازنشستگان
همسان سازی حقوق بازنشستگان
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت صنعت ماشین
رکورد تاریخی ناکارآمدی سایپا و ایران خودرو در صنعت خودروسازی
صنعت ماشین: رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، …
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
زیان انباشته
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - خصوصی سازی؛ آغازی بر پایان شرکتهای زیان ده دولتی
عصر خودرو- رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، تعلل …
صنعت خودرو ایران (۵۴۳۷)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۹۵)
صنعت خودرو ایران (۵۴۳۷)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۹۵)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
خصوصی سازی؛ آغازی بر پایان شرکتهای زیان ده دولتی/ رکورد تاریخی ناکارآمدی خودروسازهای دولتی
رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، تعلل در خصوصیسازی …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ سایت صنعت ماشین
اصلی ترین راهکار حل چالش صنعت خودرو کجاست؟
صنعت ماشین: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، واگذاری صنعت خودروسازی به بخش خصوصی واقعی را اصلیترین راهکار برای حل چالشهای صنعت خودرو برشمرد.
خصوصی سازی
صنعت خودرو
خصوصی سازی
صنعت خودرو
خودروسازی
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
حل چالشهای صنعت خودرو با خصوصیسازی
دنیای اقتصاد: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی واقعی را اصلیترین راهکار برای حل چالشهای صنعت خودرو عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا علیزاده گفت: اشکال خودروسازی، تعیین مدیریت این صنعت توسط دولت است، درحالیکه دولت تولیدکننده و بازرگان خوبی نیست. …
خصوصی سازی
خودرو
خصوصی سازی
خودرو
دولت
صنعت
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت اقتصاد معاصر
توزیع برق و گاز باید خصوصی شود
یک اقتصاددان با انتقاد از سیاستهای انرژی، خواستار واگذاری توزیع برق و گاز به بخش خصوصی شد. او واقعیسازی قیمتها را تنها راهکار جلوگیری از بحران انرژی دانست.
بخش خصوصی
ناترازی انرژی
بخش خصوصی
ناترازی انرژی
حسین عبده تبریزی
اتاق بازرگانی تهران
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ خبرگزاری تسنیم
خروج از بنگاه داری، رویکرد جدید خصوصیسازی در دولت - تسنیم
خصوصیسازی بار دیگر بهعنوان یکی از مهمترین محورهای اصلاحات اقتصادی مطرح شده است. تأکید بر کاهش تصدیگری دولت و خروج نهادهای خصولتی از اقتصاد، در کنار چالشهای اعتمادسازی برای بخش خصوصی واقعی، از اهداف و موانع پیش روی این طرح است.
سازمان خصوصی سازی
سازمان خصوصی سازی
سازمان خصوصی سازی
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ روزنامه توسعه ایرانی
آمار سازمان خصوصیسازی حاکی است؛ سهم ۱۱ درصدی بخش خصوصیِ واقعی از واگذاریها
گزارش آماری ارائه شده از سازمان خصوصی سازی نشان می دهد از مجموع کل خصوصی سازی های انجام شده ۱۱ درصد مربوط به بخش خصوصی واقعی و ۸۹ درصد
بخش خصوصی
خصوصی سازی
بخش خصوصی
خصوصی سازی
زهره
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت رکنا
سهم ۱۱ درصدی بخش خصوصی واقعی از واگذاریها
رکنا: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت گزارش آماری ارائه شده سازمان خصوصیسازی به هیأت واگذاری نشان میدهد از مجموع کل خصوصیسازیهای انجام شده ۱۱ درصد مربوط به بخش خصوصی واقعی و ۸۹ درصد واگذاریها مربوط به نهادهای غیردولتی و خصولتی است.
بخش خصوصی
اقتصادی
بخش خصوصی
اقتصادی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت اکونگار
علت توقف ۵ساله روند خصوصی سازی در کشور چیست؟
گزارش آماری ارائه شده از سازمان خصوصی سازی نشان میدهد از مجموع کل خصوصیسازیهای انجام شده ۱۱ درصد مربوط به بخش خصوصی واقعی و ۸۹ درصد واگذاریها مربوط به نهادهای غیر دولتی و خصولتی است.
سازمان خصوصی سازی
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت هم میهن
رئیس سازمان خصوصیسازی: ۸۹ درصد واگذاریها مربوط به نهادهای غیردولتی و خصولتی است
رئیس سازمان خصوصیسازی گفت: از مجموع کل خصوصیسازیهای انجام شده ۱۱ درصد مربوط به بخش خصوصی واقعی بوده و ۸۹ درصد واگذاریها مربوط به نهادهای غیردولتی و خصولتی است.
سازمان خصوصی سازی
سازمان خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت تریبون اقتصاد
علت گرانی خودرو: سیاستهای دستوری دولت و مقاومت دربرابر واگذاری مدیریت به بخش خصوصی
خصوصیسازی واقعی بدون اصلاح ساختار مدیریتی امکانپذیر نیست. مدیرانی که در فضای دولتی فعالیت میکنند، معمولاً تمایل کمی به ریسکپذیری و اتخاذ تصمیمات بلندمدت دارند. این وضعیت باعث شده است که صنعت خودرو بهجای حرکت به سمت توسعه و نوآوری، درگیر بحرانهای مکرر و افزایش زیان انباشته آنها میشود.
بخش خصوصی
خودرو
بخش خصوصی
خودرو
دولت
صنعت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت عصرایران
عامل گرانی خودرو : حاکمیت دولت باسیاست های دستوری و مقابله با واگذاری مدیریت به بخش خصوصی
خصوصیسازی واقعی بدون اصلاح ساختار مدیریتی امکانپذیر نیست. مدیرانی که در فضای دولتی فعالیت میکنند، معمولاً تمایل کمی به ریسکپذیری و اتخاذ تصمیمات بلندمدت دارند. این وضعیت باعث شده است که صنعت خودرو بهجای حرکت به سمت توسعه و نوآوری، درگیر بحرانهای مکرر و افزایش زیان انباشته آنها میشود.
گرانی خودرو
خصوصی سازی
گرانی خودرو
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت فرارو
حکمرانی «ملانصرالدینی» در قیمتگذاری خودروسازهای دولتی
واگذاری واقعی گروه خودروسازی بهمن به بخش خصوصی، تجربهای است که میتواند دولت و شهروندان را به نتایج عینی و ملموس خصوصیسازی در صنعت خودروسازی دلگرم کند. شرکتی که تا همین ۹ سال پیش یک مجموعه زیانده دولتی در حوزه خودروسازی بود که بعد از خصوصیسازی به مدار تولید و خلق سود بازگشت.
خودرو
قیمت گذاری
خودرو
قیمت گذاری
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ روزنامه شرق
افشاگری درباره علت افزایش قیمت ها از سوی سخنگوی دولت
«فاطمه مهاجرانی» ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، اظهارداشت: هفته دانایی و کتاب و انسانهایی که از دانش به دانایی حرکت میکنند و با خردورزی همراه میشوند را ارج می نهیم. کتاب یکی از میراثهای ماندگار ما ایرانیان است و همواره یکی از رنجهای بزرگ، سوزاندن کتابخانههای ماست که نشان از خردمندی ایرانیان …
آفریقای جنوبی
افزایش قیمت
آفریقای جنوبی
افزایش قیمت
سخنگوی دولت
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت جماران
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی، کلید پیشرفت خصوصیسازی در کشور
فتح الله توسلی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به سیاستهای کلی نظام و نقش شورای عالی اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، افزود: این شورا که تحت ریاست رئیسجمهور فعالیت میکند، مسئولیت مدیریت اجرای این اصل را بر عهده دارد. اما متأسفانه اجرای این اصل تاکنون موفقیتآمیز نبوده است. اگر اصل ۴۴ به درستی اجرا میشد، …
خصوصی سازی
اصل 44 قانون اساسی
خصوصی سازی
اصل 44 قانون اساسی
فتح الله توسلی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
/ سایت تحلیل بازار
صنعت خودرو بدون متولی و برنامه رها شده| قیمت گذاری دستوری مانع خصوصی سازی دو خودروساز بزرگ
مدنی، مدیرعامل اسبق گروه خودروسازی سایپا به بازار گفت: متاسفانه صنعت خودرو در دولت چهاردهم بدون متولی و برنامه است، ایرانخودرو و سایپا با ۵۰ درصد ظرفیت واقعی خود تولید دارند.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خودروسازی
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت اکوایران
مصر خصوصیسازی را با عرضه اولیه 110 میلیون دلاری یک بانک دولتی آغاز میکند
مصر برای اولین بار از سال 2021، بخشی از سهام دولتی را در بورس عرضه اولیه میکند، اقدامی که در جهت خصوصیسازی یک بانک دولتی بوده و مورد تحسین صندوق بینالمللی پول هم قرار گرفته است.
اقتصاد مصر
خصوصی سازی اموال دولتی
اقتصاد مصر
خصوصی سازی اموال دولتی
خصوصی سازی واقعی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ روزنامه شرق
عصر ترامپ و مناطق آزاد
از اهداف و مأموریتهای مناطق آزاد، فرصتسازی برای سرمایهگذاری و آمادهکردن بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی و جذب سرمایهگذاری خارجی است. شرایط موجود کشور نیز اقتضا میکند تا این مأموریتها به سرانجام رسیده و توسعه از منظر جذب سرمایهگذاری شکل واقعیتری به خود بگیرد. با روی کارآمدن دونالد ترامپ، به …
بخش خصوصی
چین
بخش خصوصی
چین
دولت
سرمایه گذاری
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ سایت فرارو
پشت پرده واردات و تعیین قیمت بنزین سوپر وارداتی
«تخمینزدن قیمت بنزین سوپر در جایگاه عرضه آخرین موضوعی است که باید به آن پرداخت. به گفته او دولت چهاردهم حال که بالاخره بعد از سالها تصمیم به واقعیسازی قیمت بنزین گرفته است باید ابتدا روش و سازوکار مدیریت عملیات واردات را بهدرستی تدوین کند. این اقدام قطعاً اگر بهدرستی صورت گیرد هم برای تأمین این …
بنزین سوپر
سلاح ورزی
بنزین سوپر
سلاح ورزی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت صفحه اقتصاد
خصوصیسازی واقعی چگونه بهمن موتور را به سوددهی رساند؟
گروه بهمن با ۷۲ سال قدمت و ۹ شرکت زیرمجموعه بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوس سازی اسنا، ایران دوچرخ و دیگر شرکتها، خوش نامی امروز خود در صنعت خودروسازی را مدیون خصوصیسازی واقعی در سال ۱۳۹۵ است.
بهمن موتور
بهمن موتور
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت بورس نیوز
این داستان: چگونه فروشگاههای زنجیرهای رفاه را به بقالیهای محلی تبدیل کنیم؟
احتمالا ایران تنها کشوری است که در چند دهه اخیر موفق گردیده تجارب جالب و پیچیدهای را در زمینه دولتی سازی و خصوصی سازی به نام خود ثبت کند. برخی کشورها توان دولتی سازی کامل را ندارند و بسیاری دیگر از کشورها هم در حد و اندازههای خصوصی سازیهای واقعی نیستند. اما خوشبختانه، ایران با اتکا بر علوم پیشرفته …
چهارشنبههای داغ
چهارشنبه های داغ
چهارشنبههای داغ
چهارشنبه های داغ
رفاه
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت صفحه اقتصاد
گول سیاستمداران را نخورید و مراقب باشید سرتان کلاه نرود | دستوری بودن اقتصاد مانع رشد خصوصیسازی است؟
در این گزارش از صفحه اقتصاد به بررسی خصوصیسازی واقعی یا کلاهی بر سر مردم پرداخته شده است.
اقتصاد ایران
خصوصیسازی
اقتصاد ایران
خصوصیسازی
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت پارسینه
خصوصی سازی گروه بهمن، تجربه ای موفق برای ساماندهی دو خودروساز دولتی
گروه بهمن با 72 سال قدمت و 9 شرکت زیرمجموعه بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوس سازی اسنا، ایران دوچرخ و دیگر شرکتها، خوش نامی امروز خود در صنعت خودروسازی را مدیون خصوصی سازی واقعی در سال 1395 است.
گروه بهمن
گروه بهمن
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ سایت اکوایران
غنینژاد: مطالبه بخش خصوصی باید آزادسازی اقتصادی باشد
موسی غنینژاد ضمن توصیههایی به فعالان اقتصادی و بخش خصوصی واقعی گفت: گول تکریم سیاستمداران را نخورید.
خصوصی سازی
وفاق ملی
خصوصی سازی
وفاق ملی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ روزنامه شرق
قطع برق، واقعیتی که باید لمس کنیم
دولت خوب، دولت مسوول آب و برق است و نه دولتی که مشغول دخالت در زندگی شخصی مردم باشد / سرنوشت کوبا میتواند در انتظار ایران باشد مگر اینکه کشور در مسیر عادی سازی، رفع تحریم ها، حل مسائل اساسی، آزادسازی اقتصاد، واقعی سازی اقتصاد، تقویت شفافیت، بین المللی شدن و تقویت بخش خصوصی واقعی گام بردارد.
اقتصاد
ایران
اقتصاد
ایران
بخش خصوصی
برق
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
اتلاف 51 همت انرژی در کشور
در دنیای امروز، صرفهجویی در مصرف انرژی به یکی از مسائل حیاتی تبدیل شده است و بسیاری از کشورها سعی میکنند با استفاده از فناوریهای نوین در تولید، توزیع، انتقال و مصرف انرژی، بهینهسازی بالاتری رقم بزنند؛ این موضوع در کشور ما که با ناترازی برق و گاز مواجهیم امری بسیار ضروری است که متاسفانه در یک …
انرژی
صرفه جویی
انرژی
صرفه جویی
هوش مصنوعی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
/ سایت آفتاب نیوز
قطع برق، واقعیتی که باید لمس کنیم / اسب زین شده، برق ندارد
دولت خوب، دولت مسوول آب و برق است و نه دولتی که مشغول دخالت در زندگی شخصی مردم باشد / سرنوشت کوبا می تواند در انتظار ایران باشد مگر اینکه کشور در مسیر عادی سازی، رفع تحریم ها، حل مسائل اساسی، آزادسازی اقتصاد، واقعی سازی اقتصاد، تقویت شفافیت، بین المللی شدن و تقویت بخش خصوصی واقعی گام بردارد.
برق
ریاست جمهوری
برق
ریاست جمهوری
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
/ سایت فرارو
نقش خصوصیسازی در سوددهی «بهمن موتور»
کارشناسان و سیاستگذاران معتقدند که برای تحقق اهداف خصوصیسازی، دولت باید یا سهام خود در این خودروسازها را به بخش خصوصی واقعی و کاربلد واگذار کند یا حداقل نفوذ و دخالتش را به همان نسبت سهام واقعی خود محدود نماید. در حالی که دولتها در دورههای مختلف به دنبال اجرای سیاستهای خصوصیسازی بودهاند اما خودروسازان …
۱۴۰۳/۰۸/۱۶
/ روزنامه صمت
سودای خصوصیسازی خودروسازان در دولت چهاردهم
موضوع واگذاری دو خودروساز بزرگ کشور به بخش خصوصی، یکی از پرچالشترین مسائل در سالهای گذشته بوده، با این حال با وجود الگوهای موفق در این صنعت و حمایتهای جستهوگریخته دولت چهاردهم، هنوز خصوصیسازی واقعی در صنعت خودرو محقق نشده و همچنان تسلط و سیطره حاکمیت بر این صنعت پابرجاست.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ سایت دنیای خودرو
خودروسازان در انتظار خصوصی سازی در دولت جدید
موضوع واگذاری دو خودروساز بزرگ کشور به بخشخصوصی یکی از پرچالشترین مسائل در سالهای گذشته بوده است. با این حال بهرغم وجود الگوهای موفق در این صنعت و حمایتهای جسته و گریخته دولت چهاردهم، هنوز خصوصیسازی واقعی در صنعتخودرو محقق نشده است.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
/ سایت صفحه اقتصاد
خودروسازان دولتی یا خصوصی؟ | سرنوشت سهام ایرانخودرو و سایپا در دستان کیست؟
وزیر صمت در نخستین اظهارنظر رسمی خود از کاهش تصدیگری دولت در خودروسازی و افزایش تنظیمگری خبر داده است؛ آیا این وعدهها به معنای واقعی به خصوصیسازی میانجامد یا تنها یک بازی سیاسی دیگر است؟
خودروسازی
وزیر صمت
خودروسازی
وزیر صمت
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
/ سایت باشگاه خبرنگاران
رشد عملیات بین المللی در بنادر کشور از طریق واقعی سازی تعرفه ها
مشاور سازمان بنادر و دریانوردی گفت: عملیات بینالمللی در حوزه بنادر و دریانوردی از طریق ایجاد تعرفههای منطقی برای حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری افزایش مییابد.
حمل ونقل
دریانوردی
حمل ونقل
دریانوردی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت سیتنا
بخش خصوصی؛ پیشران اصلی نوآوری در حوزه اینترنت اشیا | سیتنا
رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات گفت: بخش خصوصی به عنوان پیشران اصلی نوآوری در حوزه اینترنت اشیا، می تواند با ارائه نیازهای واقعی بازار و تجربه های عملی، به غنی سازی استانداردهای اینترنت اشیا کمک کند.
بخش خصوصی
اینترنت اشیا
بخش خصوصی
اینترنت اشیا
نوآوری
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت اعتماد آنلاین
۷هزار و ۱۰۰ روز از این دستور رهبری میگذرد اما هنوز اجرا نشده!
روزنامه اعتماد نوشت که هفت هزار و ۱۰۰ روز از دستور رهبری برای خصوصیسازی میگذرد اما این اتفاق به صورت واقعی نیفتاده است.
خصوصی سازی
رهبری
خصوصی سازی
رهبری
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت تیتریک اقتصادی
ارزش واقعی سهام عدالت اعلام شد + جدول
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۳۰۵ تومان رسید.
سهام
سهام عدالت
سهام
سهام عدالت
بورس تهران
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت خبرآنلاین
سهامداران عدالت بخوانند/ ارزش واقعی سهام عدالت اعلام شد + جدول
ارزش سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۷ میلیون و ۲۱۹ هزار و ۳۰۵ تومان رسید.
سهام
سهام عدالت
سهام
سهام عدالت
بورس تهران
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت دنیای خودرو
دو پیششرط مهم خصوصیسازی خودروسازان
این روزها صنعت خودرو با مسائل مهمی ازجمله خصوصیسازی واقعی، بحت تامین ارز مواد اولیه و قطعات، آزادسازی واردات و رفع قیمتگذاری دستوری مواجه است. در این زمینه سعید مدنی، کارشناس صنعت خودرو به بیان نظرات خود پرداخت
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت رکنا
تولید خودرو پایین آمد اما مصرف بنزین بالا رفت! / راهی جز خصوصی سازی واقعی نداریم+ فیلم
رکنا اقتصادی: سال هاست کشور با این سوال دست به گریبان است و عمدتا تقصیرها به گردن یک یا دو عامل می افتد اما اگر بنزین ما را تنها به یاد خودروی پرمصرف و دستگاه های نازل پمپ بنزین بیندازد، فقط دُم این پروسه و کوچکترین بخش آن را دیده ایم.
ایران خودرو
صنعت خودرو
ایران خودرو
صنعت خودرو
بحران بنزین
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
/ سایت صفحه اقتصاد
اینبار زمان واقعی واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: تصمیمگیری در مورد زمان واریز سود عملکرد سال گذشته سهام عدالت با شورای عالی بورس است.
سهام عدالت
سود سهام عدالت
سهام عدالت
سود سهام عدالت
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۵ - ۰۹:۱۳:۴۸
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی