پنجشنبه, ۱۰ خرداد, ۱۴۰۳ / 30 May, 2024
مجله ویستا

سه نکته برای پیدا کردن باطن شرکتتان


سه نکته برای پیدا کردن باطن شرکتتان

شرایط اقتصادی این روزها شرکتهای زیادی را مجبور می کند که با دقت به کاری که انجام می دهند نگاه کنند. ممکن است تعدادی از آنها مجبور باشند برای تطابق با این شرایط دشوار خودشان را …

شرایط اقتصادی این روزها شرکتهای زیادی را مجبور می کند که با دقت به کاری که انجام می دهند نگاه کنند. ممکن است تعدادی از آنها مجبور باشند برای تطابق با این شرایط دشوار خودشان را دوباره خلق کنند. در اینجا سه نکته برای پیدا کردن باطن شرکتتان و توسعه یک برنامه برای بازیابی خود ارائه می شود.

۱) هدف شرکت خود را پیدا کنید. بیش از حد روی صفحات حاوی داده ها و اطلاعات تمرکز نکنید. سعی کنید که دلیل وجودی شرکتتان را مشخص کنید. شرکتهای بزرگی که تطابق پذیر هستند، هدفی فراتر از محصولشان دارند.

۲) لزوماً به میزان زیادی با مدل کسب و کار آشفته نشوید. شرکتهای در حال کشمکش اغلب تلاش می کنند که مدل کسب و کار خود را بازسازی کنند. اگر مشتریانتان هنوز به کسب و کاری که شما در آن مشغول فعالیت هستید، نیاز دارند، متعهد بودن به مدل کسب و کارتان به جای خلق مجدد آن درست خواهد بود.

۳) روی کیفیت در حال رشد تمرکز کنید. شرکتهایی که برای پیشرفت رشد می کنند، به ندرت نزول می کنند. پیشرفت باید بر مبنای کیفیت و نه بر مبنای کمیت بنا نهاده شود.

مجله مروری بر کسب و کار هاروارد ۱ اکتبر ۲۰۰۹

ترجمه: مراد احمدی پور

www.iranhumanresources.blogfa.com