چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
سه نکته برای پیدا کردن باطن شرکتتان
شرایط اقتصادی این روزها شرکتهای زیادی را مجبور می کند که با دقت به کاری که انجام می دهند نگاه کنند. ممکن است تعدادی از آنها مجبور باشند برای تطابق با این شرایط دشوار خودشان را دوباره خلق کنند. در اینجا سه نکته برای پیدا کردن باطن شرکتتان و توسعه یک برنامه برای بازیابی خود ارائه می شود.
۱) هدف شرکت خود را پیدا کنید. بیش از حد روی صفحات حاوی داده ها و اطلاعات تمرکز نکنید. سعی کنید که دلیل وجودی شرکتتان را مشخص کنید. شرکتهای بزرگی که تطابق پذیر هستند، هدفی فراتر از محصولشان دارند.
۲) لزوماً به میزان زیادی با مدل کسب و کار آشفته نشوید. شرکتهای در حال کشمکش اغلب تلاش می کنند که مدل کسب و کار خود را بازسازی کنند. اگر مشتریانتان هنوز به کسب و کاری که شما در آن مشغول فعالیت هستید، نیاز دارند، متعهد بودن به مدل کسب و کارتان به جای خلق مجدد آن درست خواهد بود.
۳) روی کیفیت در حال رشد تمرکز کنید. شرکتهایی که برای پیشرفت رشد می کنند، به ندرت نزول می کنند. پیشرفت باید بر مبنای کیفیت و نه بر مبنای کمیت بنا نهاده شود.
مجله مروری بر کسب و کار هاروارد ۱ اکتبر ۲۰۰۹
ترجمه: مراد احمدی پور
www.iranhumanresources.blogfa.com
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست