یکشنبه, ۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 26 January, 2025
مجله ویستا

رسانه‌های اجتماعی به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهند


رسانه‌های اجتماعی به رشد و پیشرفت خود ادامه می‌دهند

استفاده از رسانه‌های اجتماعی به رشد و پیشرفت خود به عنوان ابزار برقراری ارتباط ادامه می‌دهد، اما نه به آن سرعتی که مطلوب برخی مفسرین است.
مقالات مختلفی در زمینه رسانه‌های …

استفاده از رسانه‌های اجتماعی به رشد و پیشرفت خود به عنوان ابزار برقراری ارتباط ادامه می‌دهد، اما نه به آن سرعتی که مطلوب برخی مفسرین است.

مقالات مختلفی در زمینه رسانه‌های روابط عمومی‌وجود دارند که کم شور بودن اقبال عمومی‌توسط متخصصین روابط عمومی‌رسانه‌های اجتماعی مانند بلاگ‌ها، تویتر و فیس بوک را به سخره می‌گیرند. اما مسئله به این سادگی‌ها هم نیست. به کارگیری رسانه‌های اجتماعی مانند بلاگ و بلاگ‌نویسی کار پر زحمتی است.

بهره‌گیری از رسانه‌های اجتماعی باید از نظر مقرون به صرفه بودن دارای توجیه باشند. البته به عنوان یکی از کانال‌هایی که مورد توجه مخاطبین جوان است، توجیه شده است؛ اما در مورد جمعیت کلی چنین نیست. با این حال ظاهرا اوضاع در حال تغییر و تحول است. اعداد و ارقام جدید نشان می‌دهد که استقبال افراد مسن تر نیز از تویتر افزایش یافته است.

در ادامه این یادداشت در نقل قولی از کیم مریسون آمده است: رسانه‌های اجتماعی همچون بلاگ‌ها و ویکی‌ها با ارتباطات دو جانبه و ایده آل پروفسور جیمز گرانیگ همخوانی ندارد. این بر خلاف چیزی است که بسیاری از مردم فکر می‌کنند. اغلب بلاگر‌ها خودشان حرف آخر را می‌زنند. همچنین حق ویرایش یا حذف پست‌هایی که فکر می‌کنند مناسب نیست را دارا می‌باشند. "صاحبان" ویکی نیز وضعیت مشابهی دارند. در مورد بخش "نظرات" در وب سایت‌ها یا روزنامه‌های آنلاین نیز چنین است. آن‌ها از خوانندگان خود می‌خواهند نظرات‌شان را ارایه دهند، اما تنها آن‌هایی که مورد قبول هستند، منعکس می‌شوند.

http://priranpr.blogfa.com