جمعه, ۲۹ تیر, ۱۴۰۳ / 19 July, 2024
کلاه قرمزی ،نکاتی برای موفقیت حرفهتان به شما می آموزد!
![کلاه قرمزی ،نکاتی برای موفقیت حرفهتان به شما می آموزد!](/web/imgs/16/106/ctkec1.jpeg)
پارسال پسرعمهزا اومد، امسال ببعی و فامیل دور. به نظرم میشه از این برنامه درسهایی گرفت و نکاتی را آموخت که در شرایط کاری ما هم تاثیر خواهد داشت.
در طول تعطیلات تنها برنامهای که از تلویزیون تماشا کردم، کلاه قرمزی و پسرخاله بود. برنامهای که برای هم سن و سالهای من هم نوستالژی دوران کودکی و نوجوانی داره و هم اینکه همین حالا اجازه میده دوباره احساس کودکی را تجربه کنیم. فکر نمیکنم کسی با موفق بودن این برنامه مخالفت داشته باشه. حتی اجرای ساده و بدون حاشیه ایرج طهماسب بهعنوان مجری هم کاملا مناسب این برنامه است.
اما سوالی که در زمان دیدن این برنامه مدام از خودم میپرسیدم این بود که چطور چنین برنامهای میتواند در طول چند سال موفق و موفقتر باشد. هر سال با رو کردن شخصیتهای تازه و ایدههای تازه، جذابیتهای جدیدی به برنامه اضافه شده. پارسال پسرعمهزا اومد، امسال ببعی و فامیل دور. به نظرم میشه از این برنامه درسهایی گرفت و نکاتی را آموخت که در شرایط کاری ما هم تاثیر خواهد داشت.
پنج نکته که برای کاربرد در حرفهتان میتوانید از کلاه قرمزی بیاموزید:
۱) محصول (خدمات) خود را بشناسید
ایرج طهماسب و حمید جبلی با کلاه قرمزی به شهرت رسیدند و همین عروسک با این ویژگیها را تبدیل به محصول خود کردند که این محصول در فیلمهای سینمایی و مجموعههای تلویزیونی عرضه شد.
۲) نوآوری داشته باشید
نوآوری الزاما به معنی خلق محصول جدید و شروع یک مسیر تازه کاری نیست. نوآوری حتی میتواند اعمال تغییرات هرچند جزیی در محصول (خدمات) پیشین یا تکمیل آنها با محصولات (خدمات) جدید باشد. در این برنامه محور اصلی همان کلاهقرمزی است اما اضافه شدن شخصیتهای جدید، کلاهقرمزی را پررنگ تر میکند.
۳) روی نقاط قوت خود تمرکز کنید
بدون شک ایرج طهماسب و حمید جبلی طنز خاص خود را دارند. این را در فیلمهایی که با هم بازی کردهاند هم دیدهایم. این نوع طنز که بسیار ساده است از نقاط قوت آنهاست. توانایی صدا سازی حمید جبلی و توانایی مجریگری بسیار ساده ایرج طهماسب، از ویژگیهایی است که روی آنها سرمایهگذاری میکنند و محصول (خدمات) خود را بر آن اساس ارائه میدهند. قرار نیست برای موفق بودن مثل دیگر آدمهای موفق بود. فقط باید بر اساس تواناییها کار کرد و ویژگیهای منحصر بهفرد را شناخت.
۴) برند شخصی خود را بسازید
ایرج طهماسب و حمید جبلی برند خود را ساختهاند. بیشتر از هرچیزی همه ما میدانیم که آنها در حوزه کودک فعالیت میکنند و عمده تواناییشان در این بخش است. و البته عروسکها با آن صداها و حرکات محصول آنها است. وقتی قرار است برند خود را با موفقیت بسازید باید بتوانید پیام خود را واضح، بدون واسطه و با تداوم در طول زمان به مخاطب برسانید.
۵) یکبار در سال
شما میتوانید یکبار در سال کاری را انجام دهید اما آن را درست انجام دهید. به نظرم نیاز به توضیح بیشتر ندارد.
منبع : thecoach.ir
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم پزشکیان محمدجواد ظریف دولت دولت سیزدهم عزاداری علیرضا زاکانی علی باقری رهبر انقلاب انتخابات
آتش سوزی هواپیما هواشناسی پلیس تهران پلیس فتا قتل شهرداری تهران پشه آئدس تیراندازی زلزله گرما
واردات خودرو خودرو حقوق بازنشستگان قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازنشستگان بازار خودرو اربعین دلار قیمت سکه مالیات
تلویزیون سینما اوشین فضای مجازی سریال خسرو شکیبایی سینمای ایران فرهاد مشیری فیلم امام حسین بازیگر لیلی رشیدی
مغز محصولات کشاورزی دانشگاه تهران ماه آزمون سراسری
جو بایدن آمریکا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ اسرائیل روسیه غزه فلسطین جنگ غزه چین طوفان الاقصی ترور ترامپ
فوتبال پرسپولیس استقلال علی علیپور باشگاه پرسپولیس سپاهان تراکتور نقل و انتقالات مهدی طارمی علیرضا بیرانوند رئال مادرید لیگ برتر ایران
اینترنت گوشی هوش مصنوعی عیسی زارع پور روزنامه ناسا اپل اینستاگرام
گرمازدگی خیار کاهش وزن سرطان گیاهان دارویی لاغری صبحانه بارداری