یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا

اولین قدم در برند سازی


اولین قدم در برند سازی

در برند سازی اولین قدم را به اعتبار و صحت اختصاص دهید
جرج اورول می نویسد: "دشمن بزرگ زبان روشن، عدم صمیمیت است". عدم صمیمیت دشمن برندسازی هم هست. اغلب سازمانها متخصصان برندسازی …

در برند سازی اولین قدم را به اعتبار و صحت اختصاص دهید

جرج اورول می نویسد: "دشمن بزرگ زبان روشن، عدم صمیمیت است". عدم صمیمیت دشمن برندسازی هم هست. اغلب سازمانها متخصصان برندسازی را دعوت به ایجاد یک ذهنیت جدید می کنند بدون اینکه با عیبهای مهم مواجه شوند و یا با مشکلاتی که در وضعیت فعلی وجود دارد دست و پنجه نرم کنند.

برندهایی که گوهر یک محصول یا خدمت را در خود دارند، سرمایه های غیر قابل باوری هستند. برندهایی که کوشش می کنند نادرستی های محصول و یا شرکت را مخفی کنند، در بهترین حالت پوچ و در بدترین حالت مخرب هستند. قبل از اینکه به بازتولید برند بپردازید، از خود بپرسید که آیا برند در تلاش است که از خوبی های محصول صحبت کند و یا تلاش دارد که عیبی که باید در ابتدا به آن فکر شود را بپوشاند.

مجله مروری بر کسب و کار هاروارد ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹

ترجمه: مراد احمدی پور

www.iranhumanresources.blogfa.com