یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
اولین قدم در برند سازی
در برند سازی اولین قدم را به اعتبار و صحت اختصاص دهید
جرج اورول می نویسد: "دشمن بزرگ زبان روشن، عدم صمیمیت است". عدم صمیمیت دشمن برندسازی هم هست. اغلب سازمانها متخصصان برندسازی را دعوت به ایجاد یک ذهنیت جدید می کنند بدون اینکه با عیبهای مهم مواجه شوند و یا با مشکلاتی که در وضعیت فعلی وجود دارد دست و پنجه نرم کنند.
برندهایی که گوهر یک محصول یا خدمت را در خود دارند، سرمایه های غیر قابل باوری هستند. برندهایی که کوشش می کنند نادرستی های محصول و یا شرکت را مخفی کنند، در بهترین حالت پوچ و در بدترین حالت مخرب هستند. قبل از اینکه به بازتولید برند بپردازید، از خود بپرسید که آیا برند در تلاش است که از خوبی های محصول صحبت کند و یا تلاش دارد که عیبی که باید در ابتدا به آن فکر شود را بپوشاند.
مجله مروری بر کسب و کار هاروارد ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹
ترجمه: مراد احمدی پور
www.iranhumanresources.blogfa.com
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان ترکیه دولت سیستان و بلوچستان جنگ انتخابات مجلس شورای اسلامی حجاب دولت سیزدهم افغانستان مجلس
سیل هواشناسی تهران شهرداری تهران بارندگی سازمان هواشناسی باران فضای مجازی یسنا آتش سوزی هلال احمر آموزش و پرورش
هوش مصنوعی خودرو دلار قیمت خودرو قیمت دلار مسکن قیمت طلا تورم بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان ارز
مسعود اسکویی تلویزیون صدا و سیما جهان حج مهران غفوریان موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران سازمان صدا و سیما
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه حماس روسیه آمریکا انگلیس اوکراین نوار غزه ایالات متحده آمریکا یمن
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان رئال مادرید لیگ برتر باشگاه استقلال بازی باشگاه پرسپولیس علی خطیر جواد نکونام بایرن مونیخ
آیفون اینستاگرام دیابت اپل ناسا عکاسی تبلیغات موبایل گوگل
کبد چرب فشار خون گرما