دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا

ده تصدی مدیریت عملکرد


ده تصدی مدیریت عملکرد

بهترین شیوه های اجرای فاز شامل اجرای فعالیت های برنامه ریزی شده در طرح ریزی و برنامه ریزی تعریف فاز این جایی است که ما معیارهای توسعه , عملکرد چین در دستیابی به اهداف سازمانی , شناسایی متقابل فرآیندهای تابعی , و ادغام داده ها باشد در مرحله اجرای عملکرد تیم مدیریت آب و هوا باید ارتباطی باز با liaisons واحد کسب و کار و مدیریت اجرایی نگهداری , به عنوان این است که در آن اهداف اجرایی را به عمل تبدیل می شوند

بهترین شیوه های اجرای فاز شامل اجرای فعالیت های برنامه ریزی شده در طرح ریزی و برنامه ریزی تعریف فاز. این جایی است که ما معیارهای توسعه ، عملکرد چین در دستیابی به اهداف سازمانی ، شناسایی متقابل فرآیندهای - تابعی ، و ادغام داده ها باشد. در مرحله اجرای عملکرد تیم مدیریت آب و هوا باید ارتباطی باز با liaisons واحد کسب و کار و مدیریت اجرایی نگهداری ، به عنوان این است که در آن اهداف اجرایی را به عمل تبدیل می شوند.

۱) کارمند مدیریت عملکرد

کارمند عملکرد مدیریت فرآیند سیستماتیک است که توسط یک سازمان شامل کارکنان آن ، به عنوان افراد و اعضای یک گروه است ، در بهبود اثربخشی سازمانی در انجام ماموریت و اهداف سازمان. کارمند عملکرد روند مدیریت شامل برنامه ریزی کار می کنید و انتظارات ، به طور مستمر نظارت بر عملکرد ، در حال توسعه ظرفیت برای انجام ، دوره ای عملکرد رتبه در مد خلاصه ، پرارزش و عملکرد خوب است. توابع درون مدیریت عملکرد کارمند به جذب و استخدام مدیریت ، مدیریت دریافت کمک هزینه و مشوق های مدیریت ، مدیریت هدف ، مدیریت آموزشی ، مدیریت شایستگی و اندازه گیری عملکرد.

۲) اطلاعات خدمات مدیریت عملکرد

خدمات اطلاعات عملکرد مدیریت عملکرد اندازه گیری و نظارت سیستم های اطلاعاتی و خدمات aligning و آنها را به اهداف سازمانی و اهداف است. خدمات اطلاعات شامل مدیریت عملکرد کارکنان و حمایت از مشتریان ، کسب و کار aligning اهداف واحد به قابلیت های سیستم و عملکرد ، برنامه ریزی و برقراری ارتباط فناوری اطلاعات داده های عملکرد در راه است که به مدیریت واحد تجاری مفید است ، و تطبیق با پیچیدگی رو به رشد و تغییر ثابت است.

۳) مدیریت فرآیند

فرآیند مدیریت یک سری از اقدامات گرفته شده برای شناسایی ، تجزیه و تحلیل و بهبود فرآیند های موجود در درون سازمان به دیدار با اهداف و اهداف جدید. مدیریت فرآیند شامل شناسایی فرآیندهای کسب و کار مهم و aligning نتایج این فرآیندها با اهداف استراتژیک است. فرآیند چرخه مدیریت متشکل از baselining محیط زیست فعلی ، شناسایی عوامل بحرانی موفقیت ، طراحی مجدد فرآیندهای ناکارآمد و یا بیهوده و بی اثر فرایند خودکار ، شناسایی معیارهای روند ، و کارمندان در فرآیند آموزش صلیب عملکردی است.

۴) داده ها با سیستم عامل مدیریت

داده ها با سیستمعامل مدیریت عملکرد به دست آوردن ارزش دارایی های کسب و کار از اطلاعات را از طریق استفاده موثر از فن آوری های مدیریت داده ها و شیوه های برتر است. مولفه های کلیدی از سیستمعامل مدیریت داده ها عبارتند از یکپارچگی داده ها ، کیفیت داده ها ، پایگاه داده سیستم های مدیریت ، انبار داده ها و مدیریت اطلاعات سازمانی. سیستمعامل را قادر می سازد اطلاعات مدیریت سازمان در جهت امن منفرد ، دقیق ، مشاهده شرکت های بزرگ از اطلاعات کلیدی است.

۵) متریک عملکرد مدیریت

عملکرد متریک مدیریت قابل سنجش یا تعیین فرایند شناسایی ، نتایج محور معیارهای آن است که قادر به اطلاع تصمیم گیری و بهبود ارائه خدمات را تشویق می کند. متریک عملکرد مدیریت شامل درک کسب و کار و پیچیدگی های سازمان ، تمرکز بر نتایج مورد نظر ، که شامل همه شرکت کنندگان را برای اجماع و خرید ، تضمین این که فرمول های منطقی و معتبر است ، و ذخیره سازی نتایج عملکرد را در یک محل متمرکز برای دسترسی آسان.

۶) مدیریت عملکرد تراز

تراز عملکرد مدیریت را تسهیل ترجمه از کسب و کار و استراتژی را به اولویت های کارکردی. تراز دلخواه برای اجرای استراتژی aligning متشکل از شرکت های بزرگ را به چهار زمینه : بخش / دپارتمان ، نیروی انسانی ، مالی و منابع است. در نهایت ، تراز عملکرد مدیریت عملکرد راهبرد توسعه است که هم ترازی استراتژیک خوردها ، منعکس کننده اولویت های سازمانی ، و منجر به اعدام موفقیت آمیز به اهداف سازمانی و اهداف.

۷) صلیب کاره فرآیند مدیریت

صلیب کاره فرایند مدیریت فرایند تجزیه siloed تفکر کارکردی است و ساخت و ساز در اطراف هسته فرآیندهای سازمان به جای خاص حوزه عملکردی است. صلیب کاره فرآیند مدیریت متمرکز در آن دسته از فرآیندهای مهم است که نیاز به پشتیبانی از گروه های چند گانه پشتیبانی عملکردی است. در نهایت ، به خوبی مدیریت کارکردی متقابل فرآیند را قادر می سازد در سراسر ردیابی عملکرد هر یک از آف دست تابعی "" و نقاط ضعف در درون یک فرایند بزرگ شناسایی شده اند و تصحیح.

۸) سیستم های مدیریت

مدیریت سیستم های خودکار رویداد این است که سیستم مدیریت proactively و reactively notifies اپراتورهای سیستم از ورشکستگی ، مسائل ظرفیت ، مسائل ترافیک ، حمله ویروس و سایر رویدادهای گذرا. ابزار اجازه نظارت بر وضعیت سیستم ، شاخص عملکرد ، آستانه ، اطلاع رسانی از کاربران ، از اعزام و بلیط دچار مشکل. سیستم های مدیریت فراهم می کند عملکرد سیستم مطلوب ، حل سریعتر مشکلات و خرابی به حداقل میرساند. راه حل های خودکار در حمایت از عملیات های توزیع و سیاست های محاسبات فرآیندهای برای عملکرد بهتر ، و مورد استفاده قرار می شکست تشخیص و تصحیح ، و همچنین بهینه سازی.

۹) مدیریت تغییر

مدیریت تغییر روش ، سیاست است ، و ابزار به منظور نظارت بر دارایی های سازمانی برای اطمینان دهد که تغییرات غیر مجاز در حال اجرا نیست. همچنین تأکید دارد که یک پایگاه اطلاعاتی از تغییرات موجود است به طوری که تغییرات می تواند به آسانی در طول فعالیت های عیب یابی به رسمیت شناخته شده

۱۰) مدیریت تدارکات

تدارکات مدیریت مجموعه ای از سیاست ها و روش برای مدیریت فرایند تهیه شده است. تدارکات مدیریت لزوما گماشتن پرسنل است که همه تدارکات را در یک محل متمرکز و منفرد هستند ؛ و نه آن شامل توسعه یک مجموعه مشترک از سیاست های تهیه و دستورالعملهای اجرایی ، pooling از اطلاعات در باره درخواست ها ، قراردادها فروشنده ، اطلاعات دارایی ها ، اطلاعات صنعت و واجد شرایط برای اطمینان از مهارت های تهیه قطعات مورد نیاز برای دریافت هزینه موثر برخورد مناسب در نظر گرفته. علاوه ، تدارکات متمرکز و مطمئن می سازد که قوانین استاندارد مطابق است.

ویکتور هولمان

توسط مهدی یاراحمدی خراسانی

http://athir.blogfa.com