دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
مجله ویستا

TRW, پیشرو در سیستم های ایمنی خودرو


TRW, پیشرو در سیستم های ایمنی خودرو

تجارت خودرو با ورود بازار ترمز به آمریكای شمالی در سال ۱۹۲۸ و به اروپا در سال ۱۹۳۲ رشد یافت و متنوع شد یكی از ویژگیهای كارخانه ها در آن سالها, تلاش آنها در طی جنگ جهانی دوم و جنگ دو كره بود در میان جنگ, آنها همچنان به پیشرفت خود در همه خطوط تولید مطلوبشان شامل ترمزهای هیدرولیكی و الكترونیكی, و فناوریهای سوپاپ موتور ادامه می دادند

كارخانه TRW سیستم‌‌های فعال پیشرفته ترمز، فرمان و سیستم تعلیق و سیستم‌ ‌های ایمنی پیچیده برای كمربند ایمنی، فرمان و كیسه‌‌های هوا تولید می‌كند.

تقریباً ۶۰۰۰۰ كارمند دارد كه در بیش از ۲۰۰ شعبه آن در ۲۴ كشور كار می‌كنند: بطور تقریبی ۳۲۲۰۰ نفر در اروپا، ۲۰۲۰۰ نفر در آمریكای شمالی، ۴۲۰۰ نفر در آمریكای جنوبی و ۳۴۰۰ نفر در آسیا. كشورهایی كه كارخانه‌‌های TRW در آنها فعال است عبارتند از: اتریش، برزیل، كانادا، چین، جمهوری چك، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، مالزی، مكزیك، لهستان، پرتغال، رومانی، سنگاپور، آفریقای جنوبی، كره جنوبی، اسپانیا، سوئد، سوییس، تایلند، تركیه، انگلستان و ایالات متحده آمریكا.

TRW در سال ۲۰۰۴ با فروش ۱۲ میلیارد دلاری خود در میان بزرگترین تامین‌كنندگان قطعات خودرو در دنیا قرار گرفت، این كارخانه بیش از ۴۰ خودروساز اصلی و ۲۵۰ خودروساز وابسته به آنها را تامین كرده و در همه شاخه‌‌های تولید موقعیت برتر خود را حفظ كرده است.

در فوریه سال ۲۰۰۴ سهام TRW عرضه شده و این كارخانه به سهامی عام تبدیل شد. شركت Blackstone group L.P. سهامدار عمده این كارخانه است.

تجارت خودرو با ورود بازار ترمز به آمریكای شمالی در سال ۱۹۲۸ و به اروپا در سال ۱۹۳۲ رشد یافت و متنوع شد. یكی از ویژگیهای كارخانه‌ها در آن سالها، تلاش آنها در طی جنگ جهانی دوم و جنگ دو كره بود؛ در میان جنگ، آنها همچنان به پیشرفت خود در همه خطوط تولید مطلوبشان شامل ترمزهای هیدرولیكی و الكترونیكی، و فناوریهای سوپاپ موتور ادامه می‌دادند.

در دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی تنوع و گوناگونی محصول در میان كارخانه‌‌های صنعتی آمریكای شمالی متداول بود. در آن سالها كارخانه TRW در حال تبدیل شدن به عنوان بازیگر اصلی صنایع هوافضا بود، این كارخانه بعد از ادغام دو شركت Thompson Products و Ramo-Wooldrige Corporation در كالیفرنیا با نام Thompson-Ramo-Wooldrige Corporation (مخفف آن TRW) شكل گرفته بود.

تنوع محصول به صنایع دیگر محدود نشد و كارخانه نیز با ورود به بازار فرمان (از طریق ادغام با كمپانی Ross Gear & Tool و ورود به بازار قطعات الكترونیك با مالكیت United Carr در سال ۱۹۶۵ به شاخه‌‌هایی با محصولات جدید تقسیم شد. پیشرفتهای متوالی و سریع شامل تولید اولین سیستم دیسكی ترمز در آمریكای شمالی، و اولین سیستم ترمز ضد قفل (ABS) یادآور اقتدار دهه ۶۰ است. این پیشرفتها در دهه ۷۰ و ۸۰ ادامه یافت. در سال ۱۹۷۲، TRW با خرید Repa در آلمان وارد بازار محافظت‌كننده‌‌های سرنشینان خودرو شد. اولین سیستم ABS دو چرخ برای كامیونهای سبك عرضه شد، TRW اولین سیستم كنترل از راه دور خود را توسعه داد و در سال ۱۹۸۹ این شركت اولین سیستم حسگر و كیسه هوا را برای قسمت جلوی خودرو ارائه داد.

در سال ۱۹۹۶، تجارت سیستم‌‌های ایمنی سرنشینان خودرو با مالكیت كارخانه بین‌المللی خدمات فرمان و كیسه هوای Magma بسیار مستحكم شده و TRW در دو طرف اقیانوس آتلانتیك به عنوان پیشرو در صنایع تولید كمربند ایمنی، كیسه هوا و فرمان شناخته شد.

در می سال ۱۹۹۹، TRW كاملاً شركت Lucas Varity را خرید. این مالكیتهای جدید، كارخانه را به عنوان رهبر جهانی سیستم‌‌های مجتمع كنترل خودرو (شامل فرمان، سیستم تعلیق، ترمزهای ضد قفل، سیستم پایداری خودرو) معرفی و موقعیت آن را در بازار سیستم‌‌های ایمنی سرنشین افزایش داد.

با ورود به هزاره دوم این كارخانه، TRW با تولید یكی از بزرگترین ردیفهای تكنولوژی فعال و غیر فعال ایمنی همچنان خود را بعنوان رهبر جهانی سیستم‌‌های امنیتی خودرو معرفی می‌كند و همچنان در خط مقدم جبهه توسعه دینامیك خودرو، محافظان سرنشین، سیستم‌‌های دستیار راننده، فناوری‌‌های مربوط به كمربند ایمنی، پیشرفتهای نرم‌افزاری و قطعات الكترونیكی كه ایمنی، راحتی و آسایش را در خودروهای فردا افزایش می‌دهند، قرار دارد.

این كارخانه برای حفظ موقعیت خود در قرن ۲۱ ، بقای كیفیت برتر خود، ورود به بازارهای جدید، رضایت بیشتر مشتری، سهامداران و كارگران اجرای ۶ اصل را مبنای تجارت خود قرار داده است تا آنها را در كارایی و تكنولوژی متمایز سازد. آشناییی با این ۶ اصل آموزنده می‌باشد:

۱. ایجاد اعتماد: ایجاد محیطی باز و سازنده، واقع‌بینی، رفتار با صداقت، احترام به دستورات، پذیرفتن مسئولیت شخصی كارهای خود.

۲. دادن قدرت به افراد: انتخاب افرادی كه می‌خواهند بهترین باشند و ابتكار و خلاقیت دارند، دادن قدرت به آنها و فراهم آوردن زمینه رشد آنها.

۳. بهبود عملكرد: افزایش سوددهی، توسعه و دستیابی به اهداف كوتاه مدت و بلند مدت تعیین شده، بهبود پیوسته كیفیت و قابلیت تولید، همگامی با حقایق و موقعیتهای اضطراری و ایجاد ذهنیت عدم تحمل كاغذبازی.

۴. پذیرفتن تغییرات: علاقه به نوآوری، تشنه نظرات جدید، انعطافپذیر و سازگار بودن، آشنا به بازار و هدایت كردن رقبا.

۵. مشتری مداری: درك مشتری، تمركز بر نیازهای مشتری، ایجاد و توسعه روابط پایدار.

۶. كار گروهی: در اختیار گذاشتن اطلاعات و تجربیات، سخنرانی، تشویق برای اعلام نظرات مخالف، تصمیم‌گیری، حمایت و پشتیبانی از تصمیم گرفته شده.


شما در حال مطالعه صفحه 1 از یک مقاله 2 صفحه ای هستید. لطفا صفحات دیگر این مقاله را نیز مطالعه فرمایید.