سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی
فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنان تأکید دارد تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. این فلسفه خواهان آن است که بین ارضاء منافع مشتریان، ارضاء منافع بلند مدت جامعه، ارضاء اهداف سازمان ها و بنگاه های اقتصادی توازن ایجاد نماید. در این مقاله دیدگاه نظام سرمایه داری غرب و مکتب مقدس اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی بیان شده است.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی | application/pdf falsafe bazar yabi ejtemaee.pdf 455 KB |
دانلود |
نویسنده: جمال خانی جزنی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
یمن حسین امیرعبداللهیان حسن روحانی رهبر انقلاب شورای نگهبان مجلس مجلس شورای اسلامی صادق زیباکلام دولت انتخابات مجلس انتخابات مجلس دوازدهم
سلامت بارش باران پلیس راهور هواشناسی تهران شهرداری تهران قتل سیل سازمان هواشناسی پلیس زلزله وزارت بهداشت
خودرو مسکن بازار خودرو قیمت دلار سایپا قیمت طلا قیمت خودرو بانک مرکزی بورس گاز حقوق بازنشستگان دلار
نمایشگاه کتاب تهران محمد رسول اف کتاب نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران دفاع مقدس سینمای ایران تلویزیون تئاتر رضا عطاران حج سریال
وزارت علوم دانشگاه تهران
اسرائیل غزه جنگ غزه رژیم صهیونیستی فلسطین حماس روسیه افغانستان طوفان الاقصی نوار غزه اوکراین ترکیه
استقلال فوتبال فولاد خوزستان پرسپولیس لیگ برتر مهدی طارمی رئال مادرید فولاد باشگاه استقلال لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی فناوری شفق قطبی تبلیغات نوآوری ایلان ماسک ناسا اپل
شیر سلامت روان کنسرو خواب تجهیزات پزشکی فشار خون