پنجشنبه, ۳ خرداد, ۱۴۰۳ / 23 May, 2024
۸ نکته کلیدی برای سرعت بخشیدن در رشد کسب و کار اینترنتی
۱) تبلیغات دهان به دهان
آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چگونه با وب سایت های موفق دنیا یا حتی ایرانی آشنا شده اید؟ فرض کنید که از اتوبانی گذر کرده اید و تبلیغ یک وب سایت را در بیلبورد دیده اید. سپس به محل کار خود می رسید و تبلیغ همان وب سایت را در مجله ای روی میزتان می بینید. آیا به نظر شما تبلیغ این وب سایت از زبان دوست یا یکی از اعضای خانواده تان که تعریف این وب سایت را کرده باشد، برای شما جذاب است یا اینکه در مجلات یا بیلبورد مشاهده کنید؟
۲) تمام آشنایان و دوستان خود را دعوت کنید
سعی کنید برای کسب و کار اینترنتی خود تمامی آشنایان و دوستان و حتی علاقه مندان به آن موضوع را در یک جلسه ای دعوت کنید و خدمات خود را به صورت خودمانی و شفاف معرفی کنید.
سعی کنید در این جلسه مهم مزایای استفاده از کسب و کارتان را به خوبی شرح دهید. مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
۳) پوشش رسانه ای
سعی کنید کسب و کار اینترنتی خودرا به وبلاگ نویسان و وب سایت های مرتبط با موضوع تجارتتان و همچنین سایت های خبری اطلاع رسانی کنید.
۴) بهینه سازی برای موتورهای جست و جو SEO
سعی کنید وب سایت خود را در جایگاه مناسبی در موتورهای جست و جو قرار دهید. فرض کنید که کسب و کار شما به یک فروشگاه بسیار شیک تشبیه شده باشد، اگر این فروشگاه شیک و خاص شما در کوچه و پس کوچه های شهر باشد و هیچ کس ویترین فروشگاه شما را نبیند چه فایده؟ سعی کنید با جایگاه مناسب در موتورهای جست و جو همیشه در دسترس مخاطبین باشید.
۵) ایجاد و تولید محتویات متناسب ومرتبط
یکی از کلیدی ترین روش ها برای هر وب سایت و کسب و کار تولید محتوای مرتبط با آن موضوع است. سعی کنید در کسب و کار خود از بخش راهنما، واحد آموزشی یا بانک مقالات به صورت دسته بندی شده استفاده کنید.
۶) خرید ترافیک
استفاده از تبلیغ در گوگل و همچنین معرفی در دایرکتورهای مهم همچون یاهو یا Dmoz می تواند کمک بسیاری در بیشتر شدن کاربران کند. اگر استفاده از این سرویس ها برای تان مقدور نیست می توانید از شبکه های اجتماعی ایرانی و فارسی زبان یا وب سایت های تبلیغاتی مختلف خریداری کنید.
۷) دعوتنامه آنلاین
کسب و کار آنلاین خود را طوری تعبیه کنید که بازدیدکنندگان آن بتوانند دوستان و علاقه مندان را از طریق اس ام اس یا ای میل معرفی و دعوت کنند، یکی از بهترین روش ها برای افزایش انگیزه جهت دعوت استفاده از سیستم امتیاز دهی یا پاداش آنلاین است.
۸) کنترل و احترام در سیستم مشتری مداری
شاید نکات قبلی را شنیده یا خوانده باشید. ولی یکی از مهمترین نکات که کمتر در کسب و کار اینترنتی به آن اشاره می شود حفظ مشتری قبلی است. اگر آنها در حال ترک سرویس شما هستند باید بدانید که یک جای کار ایراد دارد. بدین ترتیب می توان گفت تعداد کاربران فعال شما کمتر از تعداد کسانی است که ثبت نام کرده اند. اگر سرویسی را که ارائه کرده اید به اندازه کافی دوست داشته باشید سعی خواهید کرد این مشکل را حل کنید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی شهدای خدمت ابراهیم رئیسی شهید جمهور رئیسی ایران شهادت ابراهیم رئیسی شهادت رئیسی رهبر انقلاب
تهران هواشناسی سازمان هواشناسی مترو شهرداری تهران قتل کنکور شهر تهران بارش باران آموزش و پرورش پلیس هلال احمر
مالیات قیمت خودرو قیمت دلار حقوق بازنشستگان قیمت طلا خودرو بازار خودرو بورس یارانه دلار
تلویزیون هالیوود سالار عقیلی سینمای ایران سینما سریال آیت الله سید ابراهیم رئیسی هنرمندان رسانه ملی
کنکور ۱۴۰۳ دانش بنیان
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه حسین امیرعبداللهیان شهید خدمت اسرائیل روسیه جنگ غزه آمریکا ترکیه چین حماس
فوتبال پرسپولیس استقلال ناصر حجازی باشگاه استقلال رئال مادرید لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال لیگ برتر انگلیس
هوش مصنوعی اینترنت مایکروسافت اپل سامسونگ گوگل فناوری ایلان ماسک
استرس خواب فشار خون افسردگی پوست آلزایمر کاهش وزن طول عمر سلامت روان