سه شنبه, ۹ بهمن, ۱۴۰۳ / 28 January, 2025
مجله ویستا

مدل اندازه گیری آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در صنایع پتروشیمی ایران


مدل اندازه گیری آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در صنایع پتروشیمی ایران

با گسترش ارتباط جهانی اینترنت و بین المللی شدن بازارها, تجارت الکترونیکی زمینهٔ حضور فعال, کارا و رقابت عادلانه را در این عرصه امکان پذیر می سازد

با گسترش ارتباط جهانی اینترنت و بین‌المللی شدن بازارها، تجارت الکترونیکی زمینهٔ حضور فعال، کارا و رقابت عادلانه را در این عرصه امکان‌پذیر می‌سازد. در این راستا، شناسائی عوامل موثر بر پذیرش تجارت الکترونیکی در کشورهای در حال توسعه ضروری است.

این پژوهش عوامل مؤثر بر ایجاد آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی را از نظر عوامل سازمانی و محیطی پذیرش اولیه و نهادینه‌سازی در صنعت پتروشیمی ایران به‌عنوان یکی از پیشگامان تجارت الکترونیکی بررسی می‌کند.

عنوان فایل
مدل اندازه‌گیری آمادگی الکترونیکی برای پذیرش تجارت الکترونیکی در صنایع پتروشیمی ایران application/pdf
modele andazegiri.pdf
313 KB
دانلود

دکتر منیژه حقیقی‌نسب

مهری حسنی ‌ماسوله