دوشنبه, ۱ مرداد, ۱۴۰۳ / 22 July, 2024
چرا وب سایت؟
وب سایت شما اخیرا برای شما چه کرده است؟ اگر پاسخ شما هیچ است، یک تغییر ساده در افکار شما، می تواند یک دنیا تفاوت ایجاد کند.
صرفنظر از نوع صنعت، اکثر کسب و کارها نمی توانند بیشترین مزیت را از وب سایتهای خود به دست آورند و نمیتوانند از سایتهای خود برای رسیدن به اهداف استفاده کنند، زیرا صاحبان این سایتها نمی دانند از آن چه میخواهند. اگر از بسیاری از آنها بپرسید که دلیل راهاندازی سایت چیست، جواب روشنی برای آن ندارند و بعداز تعمق می گویند: چون رقیبان ما هم دارند یا چون مشتریان ما توقع دارند که وب سایت داشته باشیم.
اینها جوابهای مناسبی نیستند. پس وقتی صاحبان کسب و کار هنوز چشم انداز مناسبی از اهداف وب سایت ندارند، چگونه میتوانند مدیران وب سایت را درجهت اهداف کسب و کار هدایت کنند.
اول ازهر کار باید مشخص کنید که هدف شما از راه اندازی سایت چیست و سپس اینکه مراجعه کنندگان به وب سایت، چگونه می توانند اهداف شما را برآورده کنند.
داشتن درک صحیح از آنچه شما مایل هستید که مشتریانتان انجام دهند، به شما کمک می کند تا برنامه ها، منابع، پیامها و کلیه فعالیتهای خود را به آن سمت سوق دهید.
وب سایت شما باید به وسیله اطلاعات و ابزار مناسب تجهیز شود تا به نیل به اهداف منتهی شود:
۱ ) پیام: وب سایت شما باید مستقیما با مشتریانتان ارتباط برقرار کند. هرچه بیشتر روی مخاطبشناسی تمرکز کنید، بیشتر میتوانید نیازهای او را برآورده کنید و از ثمره این کار بهره برید.
۲ ) ترجیحات: به جای اینکه روی جذب مشتری عام تلاش کنید، سعی کنید بهترین مشتریها را جذب کنید. برای این کار باید منشا رفتارهای آنها را بیابید.
۳ ) ماهیت: برای وب سایت خود یک شخصیت طراحی کنید. بگذارید وب سایت شما با چند ویژگی بارز شناخته شود.
۴ ) منطق: برای مشتریان خود اطلاعات منطقی ارائه دهید تا آنها نسبت به تصمیم گیری مصمم شوند. به او ثابت کنید که انتخابش از هر لحاظ بی نقص بوده است.
۵ ) هدایت: طراحی سایت باید طوری باشد که مراجعه کنندگان براحتی به مسیر موردنظرشان هدایت شوند.
اگر وب سایت شما پیچیده، مبهم و لایه لایه باشد، مراجعه کنندگان مسیر را ادامه نخواهند داد و ارتباطشان را با وب سایت قطع می کنند. یک اندرز را همیشه به خاطر بسپارید: مردم نسبت به وب سایت بی صبر هستند، اگر نتوانید آنها را نگه دارید، مجذوب رقیبتان خواهندشد.
البته ترفندهای دیگری برای جذب بیشتر مشتریان در وب سایت وجود دارد، اما شاید به کار بستن این ۵ اصل برای شما کافی باشد.
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
ویدیوهای آموزشی هفتم
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی دولت دولت سیزدهم رهبر انقلاب مجلس محمدجواد ظریف انتخابات رئیس جمهور
تهران قوه قضاییه پلیس قتل هواشناسی شهرداری تهران اربعین تب دنگی سازمان هواشناسی پشه آئدس وزارت بهداشت گرمای هوا
خودرو قیمت خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار واردات خودرو ایران خودرو بازار خودرو سایپا قیمت طلا برق مالیات بازنشستگان
سعید راد سینمای ایران درگذشت دفاع مقدس فضای مجازی سینما تلویزیون عاشورا بازیگر کربلا محرم تئاتر
فناوری دانشگاه دانش بنیان شرکت دانش بنیان حوزه علمیه دانشگاه تهران سازمان امور دانشجویان
رژیم صهیونیستی جو بایدن دونالد ترامپ کامالا هریس اسرائیل روسیه یمن فلسطین آمریکا غزه ترامپ چین
پرسپولیس فوتبال استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر سپاهان المپیک 2024 پاریس لیگ برتر ایران باشگاه استقلال المپیک
فیلترینگ سامسونگ ایلان ماسک همستر کامبت گوگل سرعت اینترنت آیفون شرکت های دانش بنیان تلفن همراه ویندوز تلگرام
فشار خون رژیم غذایی دیابت سرطان خواب بارداری استرس ویتامین افسردگی سازمان نظام پزشکی