چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
اصول رفتار با مشتری
صبور بودن
با توجه به تنوع محصولات و خدمات و نیز رقابتی بودن بازار ، اجازه دهید مشتری شما را بررسی کند و از کیفیت و کمیت شما با خبر شود
فراموش نکنید برخورد اول شما میتواند خاطره ای به یاد ماندی را در ذهن مشتری ایجاد کند
مرتب بودن
امروز کلاس کار و نیز نوع لباس یکی از مهمترین ملاکهای خریدران محسوب میشود و شما حتما با توجه به موقعیت شغلیتان باید آراسته و مرتب باشد
حتی اگر شما یک کارواش و یا تعمیرگاه دارید می توانید هر روز با نظافت خود و محیط کاریتان شگلی متفاوت در ذهن مشتری ایجاد کنید
آرامش داشتن
از نوع رفتار مشتری یا برخوردش ناراحت نشوید و با آرامش جواب دهید و نکته دیگر برای تازه کارها از سفارش با حجم بالا حیجان زده نشوید و آرامش خود را حفظ کنید
شنونده خوبی بودن
امروز سخنوری شما مشتری را زده میکند و افراد دوست دارند شما به نیاز آنها گوش دهید و بعد به آنان بهترین مشاوره بدهید
مودب بودن
این چیزی نیست که من تعریفش کنم
خدا رو شکر همه ایرانیان با ادب هستند
میثم نبوی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست