شنبه, ۳۱ شهریور, ۱۴۰۳ / 21 September, 2024
مجله ویستا

اصول رفتار با مشتری


اصول رفتار با مشتری

▪ صبور بودن
با توجه به تنوع محصولات و خدمات و نیز رقابتی بودن بازار ، اجازه دهید مشتری شما را بررسی کند و از کیفیت و کمیت شما با خبر شود
فراموش نکنید برخورد اول شما میتواند خاطره …

صبور بودن

با توجه به تنوع محصولات و خدمات و نیز رقابتی بودن بازار ، اجازه دهید مشتری شما را بررسی کند و از کیفیت و کمیت شما با خبر شود

فراموش نکنید برخورد اول شما میتواند خاطره ای به یاد ماندی را در ذهن مشتری ایجاد کند

مرتب بودن

امروز کلاس کار و نیز نوع لباس یکی از مهمترین ملاکهای خریدران محسوب میشود و شما حتما با توجه به موقعیت شغلیتان باید آراسته و مرتب باشد

حتی اگر شما یک کارواش و یا تعمیرگاه دارید می توانید هر روز با نظافت خود و محیط کاریتان شگلی متفاوت در ذهن مشتری ایجاد کنید

آرامش داشتن

از نوع رفتار مشتری یا برخوردش ناراحت نشوید و با آرامش جواب دهید و نکته دیگر برای تازه کارها از سفارش با حجم بالا حیجان زده نشوید و آرامش خود را حفظ کنید

شنونده خوبی بودن

امروز سخنوری شما مشتری را زده میکند و افراد دوست دارند شما به نیاز آنها گوش دهید و بعد به آنان بهترین مشاوره بدهید

مودب بودن

این چیزی نیست که من تعریفش کنم

خدا رو شکر همه ایرانیان با ادب هستند

میثم نبوی