یکشنبه, ۲۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 16 June, 2024
آشنایی با مدیر عصبانی
برخورد با مدیران همیشه عصبانی یا بداخلاق تجربهای است که برخی افرادی که مشغول فعالیت در حوزههای اداری هستند با آن روبهرو هستند. تحقیقات نشان میدهد در مدیریت توأم با عصبانیت و خشم در سیستم ارتباطی کارفرما با کارمند، هر دو نفر نقش داشته و با شناخت شخصیت و کسب مهارت مدیریتهای ارتباط با دیگران و مدیریت استرس به کنترل درآوردن اوضاع آسان میشود.
در نخستین روزها پس از آشنایی با یک سیستم مدیریتی جدید، برقراری ارتباط با کار فرما باید با دقت و زیرکانه انجام شود. شناخت شخصیت و دیدگاه مدیران و تطبیق پیدا کردن با قوانین جدید احتمالی که وضع میشود در مدیریت بحران و رفتار با مدیر خشمگین مؤثر است. از این رو تا دست نیافتن به این مهارت و شناخت سلایق کارفرما انتخاب گزینه سکوت و گوش دادن به سخنان مافوق مؤثرترین شیوه است.
مدیریت خشم یکی از دیگر نکاتی است که کارگزاران باید به آن توجه کنند. در سیستمهای مدیریتی، عمل کردن از روی احساس و پرخاشگری در مقابل رفتارهای مدیران، در بهبود اوضاع نفعی نخواهد داشت و فضا را بحرانیتر میکند.
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود پزشکیان ایران سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قالیباف حمید نوری علیرضا زاکانی محمدباقر قالیباف ریاست جمهوری
تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل وزارت بهداشت قتل جاده چالوس آموزش و پرورش سازمان هواشناسی سیلاب چالوس سلامت
قیمت دلار دولت سیزدهم قیمت طلا خودرو همستر کامبت بورس ایران خودرو قیمت خودرو قیمت سکه یارانه مسکن چین
روز عرفه کربلا سینمای ایران تلویزیون رسانه ملی موسیقی دفاع مقدس سینما بازیگر سریال جواد عزتی تئاتر
وزارت علوم ایکس دانش بنیان جهاد دانشگاهی فناوری
روسیه رژیم صهیونیستی اسرائیل عید قربان غزه فلسطین جنگ غزه آمریکا اوکراین حزب الله لبنان جنگ اوکراین حماس
فوتبال پرسپولیس یورو 2024 استقلال سپاهان مس رفسنجان باشگاه پرسپولیس جام حذفی جام ملت های اروپا لیگ برتر فدراسیون فوتبال جواد نکونام
هوش مصنوعی اینترنت رسانه رشد مهاجرت ایلان ماسک ناسا گوگل مایکروسافت اپل سامسونگ پهپاد
سازمان غذا و دارو دیابت ویتامین کاهش وزن سنگ کلیه چاقی فشار خون پیری