پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
روابط عمومی ابزاری حیاتی برای رسیدن به مخاطب است
همیشه میدانستیم که نه تنها باید به نیازهای روابط عمومی مشتری توجه کنیم، بلکه باید اهداف کاری و نیازش در دستیابی به مخاطبان گوناگون را نیز درک کرده و سیاست ارتباطی ایجاد کنیم که جامعنگرانهتر باشد.
جستجوها و آگاهی کاری بسیاری لازم است تا در سیاست کاری گنجانده شود که به مشتری و مخاطب دیدگاهی از آنچه میبایست انتظار داشته باشد بدهد.
سیاست کاری تنها درک ما از بازار مشتری، مخاطبانش، محصولات و خدماتش را منعکس نمیکند، بلکه به مخاطب نشان میدهد که ما چگونه به اهدافمان میرسیم.
بدین ترتیب سیاست ارتباطات شامل سیاست روابط عمومی نیز میشود و همچنین آن را به پله بعدی روابط عمومی یعنی برنامههای ارتباط با انجمنها، جلسات، بلاگینگ، مذاکرات اینترنتی، تاکید بر کار هماهنگ و دوشادوش، رویدادها، ملاقات با مخاطبان و عدم غفلت از روابط عمومی سوق میدهد.
روابط عمومی به سرعت به سمت مفهوم بشردوستانه پیش میرود و ابزاری حیاتی برای رسیدن به مخاطب نیز هست. این سطح از سیاستهای روابط عمومی پیشرفته باید در حوزه کار نیز تجربه شود که متاسفانه نمیشود. فقر استعداد به شدت وجود دارد که این گاهی استاندارد اجرا را پایین آورده، انتقال از مرحله طرح به مرحله عمل را دچار وقفه میسازد.
درک فرضیههای اساسی ارتباط بسیار حیاتی است. اما فرضیههای ارتباطات که توسط هارولد لاسول و مارشال مک لوهان آورده شده امروزه بسیار پرکاربرد است و باید این فرضیهها را برای درک فنآوری امروزی و نوآوری به کار برد و آنها را وارد سیاستهای ارتباطات کرد تا بتوان روابط عمومی را ارتقا بخشید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رئیسی انتخابات دولت رئیس جمهور دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی انتخابات مجلس رافائل گروسی مجلس حجاب
تهران هواشناسی بارش باران قتل شهرداری تهران پلیس سیل آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
گاز قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی خودرو نمایشگاه نفت مسکن مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو سایپا
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون کتاب زنان سپند امیرسلیمانی سینمای ایران محمدمهدی اسماعیلی تئاتر سریال دفاع مقدس سینما
اینوتکس
رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین غزه جنگ غزه حماس مصر حمله به رفح نوار غزه رفح ترکیه ولادیمیر پوتین
فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا پرسپولیس بایرن مونیخ لیگ برتر باشگاه استقلال دورتموند ذوب آهن بازی باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فیبرنوری فناوری اپل آب هواوی گوگل سامسونگ ناسا ایلان ماسک
تخم مرغ شیر آسم روغن زیتون سنگ کلیه بیمه افسردگی کمردرد