دوشنبه, ۶ اسفند, ۱۴۰۳ / 24 February, 2025
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی

تروریسم هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم تهدیدی برای شرکت به شمار می رود. افزایش هزینه معاملات و ایجاد موانع برای جریان آزاد کالاها نشان دهنده عیب بازاراست و به طور بالقوه اهداف و دستاوردها می توانند تحت تاثیر این موانع قرار گیرند. تروریسم بازتابی از خطر و یا برخورد واقعی اعمال خشونت آمیز بوده و هدف آنها افزایش ترس ، اجبار ، تهدید یا ارعاب است. ما تروریسم و ارتباط آنها را با راهبردها و عملکردهای بازاریابی بررسی می کنیم. مفاهیم کلیدی در تروریسم مورد بازنگری قرار گرفته و مجموعه ایی از موضوعات ارائه شده است. همچنین نقشهای محوری منابع یابی ، محصول ، توزیع ، قیمت گذاری ، ارتباطات ، راهبرد تجارت ، اشتغال عمومی و فعالیت ها و عملکردهایی که تحت تاثیر تروریسم هستند را روشن کردیم. و نهایتا ً اثرات مدیریتی و نیز دستورالعمل تحقیقات آینده را ارائه می کنیم.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی | application/pdf articles.pdf 262 KB |
دانلود |
حسین علی پورنوروز
لیسانس رشته مدیریت بازرگانی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست