پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی
تروریسم هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم تهدیدی برای شرکت به شمار می رود. افزایش هزینه معاملات و ایجاد موانع برای جریان آزاد کالاها نشان دهنده عیب بازاراست و به طور بالقوه اهداف و دستاوردها می توانند تحت تاثیر این موانع قرار گیرند. تروریسم بازتابی از خطر و یا برخورد واقعی اعمال خشونت آمیز بوده و هدف آنها افزایش ترس ، اجبار ، تهدید یا ارعاب است. ما تروریسم و ارتباط آنها را با راهبردها و عملکردهای بازاریابی بررسی می کنیم. مفاهیم کلیدی در تروریسم مورد بازنگری قرار گرفته و مجموعه ایی از موضوعات ارائه شده است. همچنین نقشهای محوری منابع یابی ، محصول ، توزیع ، قیمت گذاری ، ارتباطات ، راهبرد تجارت ، اشتغال عمومی و فعالیت ها و عملکردهایی که تحت تاثیر تروریسم هستند را روشن کردیم. و نهایتا ً اثرات مدیریتی و نیز دستورالعمل تحقیقات آینده را ارائه می کنیم.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی | application/pdf articles.pdf 262 KB |
دانلود |
حسین علی پورنوروز
لیسانس رشته مدیریت بازرگانی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران روز معلم آمریکا معلمان رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم حجاب شهید مطهری شورای نگهبان
تهران زلزله هواشناسی معلم شهرداری تهران سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش پلیس سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو بانک مرکزی قیمت خودرو قیمت دلار دلار ایران خودرو قیمت طلا سایپا کارگران بازار خودرو تورم قیمت
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی تئاتر
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین اسرائیل جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه اوکراین
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ باشگاه استقلال لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری