پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا

جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی


جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی

تروریسم هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم تهدیدی برای شرکت به شمار می رود

تروریسم هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم تهدیدی برای شرکت به شمار می رود. افزایش هزینه معاملات و ایجاد موانع برای جریان آزاد کالاها نشان دهنده عیب بازاراست و به طور بالقوه اهداف و دستاوردها می توانند تحت تاثیر این موانع قرار گیرند. تروریسم بازتابی از خطر و یا برخورد واقعی اعمال خشونت آمیز بوده و هدف آنها افزایش ترس ، اجبار ، تهدید یا ارعاب است. ما تروریسم و ارتباط آنها را با راهبردها و عملکردهای بازاریابی بررسی می کنیم. مفاهیم کلیدی در تروریسم مورد بازنگری قرار گرفته و مجموعه ایی از موضوعات ارائه شده است. همچنین نقشهای محوری منابع یابی ، محصول ، توزیع ، قیمت گذاری ، ارتباطات ، راهبرد تجارت ، اشتغال عمومی و فعالیت ها و عملکردهایی که تحت تاثیر تروریسم هستند را روشن کردیم. و نهایتا ً اثرات مدیریتی و نیز دستورالعمل تحقیقات آینده را ارائه می کنیم.

عنوان فایل
جایگاه تروریسم در مدیریت و بازاریابی application/pdf
articles.pdf
262 KB
دانلود

حسین علی پورنوروز

لیسانس رشته مدیریت بازرگانی