شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
۱۹ مهر: درشهر چه گذشت؟
رفتارها
حتما شما هم شاهد این صحنه بودهاید هنگامی که تصادفی رخ میدهد تعداد زیادی کارشناس از بین مردم پیدا میشود
که هر یک خودروشان را در گوشهای رها کرده و برای بررسی صحنه از نزدیک، اطراف خودروهای تصادفی را شلوغ میکنند. در این بین گروهی از رانندگان هم که زحمت پیاده شدن از خودرو را به خود نمیدهند برای مشاهده صحنه به اندازهای سرعتشان را کم میکنند که به حد صفر میرسد و واضح است که در چنین شرایطی چه ترافیک سنگینی در خیابان و بزرگراه محل تصادف ایجاد میشود.
راه حل این مشکل تنها به میزان پایبندی رانندگان به قوانین و احترام آنها به حقوق شهروندان دیگر بازمیگردد. در صورتی که رانندگان این دو نکته را رعایت کنند، مطمئنا مدت زیادی برای بررسی صحنه تصادف وقت خود و سایر رانندگان را تلف نخواهند کرد.
تبلیغات کِشدار
تبلیغات و تیزرها پای ثابت برنامههای تلویزیونی هستند. علاه بر اینکه تبلیغات به صورت زیرنویس و میانبرنامه پخش میشوند قبل و بعد از هر برنامهای به خصوص سریالهای تلویزیونی شاهد پخش انواع تیزر هستیم.
این در حالی است که در برخی موارد این تبلیغات به اندازهای طولانی میشود که از حوصله مخاطب خارج است. از سوی دیگر گاهی هم پخش تیزرها به دلیل بروز مشکل فنی برای پخش سریال طولانیتر میشود و این نکته به اطلاع مخاطب نمیرسد و تماشاگران بیخبر از همه جا تیزرهای طولانی را به امید آغاز سریال تماشا میکنند.
بهتر است در مورد پخش تیزرهای تلویزیونی زمان مناسبی در نظر گرفته شود که از حوصله مخاطب خارج نباشد و در صورتی که مشکلی برای پخش برنامهها وجود دارد این نکته به صورت زیرنویس به بینندگان اطلاع داده شود تا بتوانند با توجه به زمان پخش برای انجام دیگر کارها برنامهریزی کنند.
چوب حراج به تاریخگذشتهها
رشد قارچگونه ترفندهای جلب مشتری، نشان از این دارد که سونامی رکود اقتصادی آنچنان هم بیسر و صدا از کنار اقتصاد شهر عبور نکرده است. یکی از شیوههایی که این اواخر رایج شده ارزان فروختن اجناس تاریخگذشته است.
با اینکه نفس این کار غیرقانونی است و جنس تاریخ گذشته باید یا به تولیدکننده باز گردد یا از چرخه مصرف حذف شود اما فروشندهها گاه این اجناس را به اسم اجناس حراج شده در ویترین میگذارند.
برخی خریداران از همه جا بیخبر نیز برای خرید جنس ارزان دست و پایشان را گم میکنند و بدون توجه به تاریخ مصرف و انقضا، اجناس یاد شده را میخرند.
این موضوع حتی شامل مواد غذایی نیز میشود و درکمال تعجب برخی از مواد غذایی تاریخ گذشته را نیز میتوان در این ویترینها مشاهده کرد. به نظر میرسد مندرجات ریز و غیر فارسی برخی از این اجناس باعث شده تعدادی از فروشندهها از موقعیت کمدقتی خریدار سوء استفاده کنند.
کارواش سمبادهای
گرد و غبار و بارندگیهای پاییز هر سال، ترافیک را به کارواشها نیز دعوت کرده و صف خودروها را طولانی میکند. در این بین گاهی برخی کارواشها از وسایل غیر حرفهای و بیکیفیتی استفاده میکنند که موجب صدمه دیدن رنگ خودروها میشود.
برای نمونه فرچههای خودکار تعدادی از این کارواشها به حدی زبر است که رنگ خودرو زیر این فرچهها حسابی خطخطی میشود. این زبری به حدی است که گاه جای آنها به وضوح روی خودرو میماند و مشتری را ناراضی میکند.
مدیریت بد این کارواشها به حدی است که کارگرهای آنها نیز بدون دقت کافی خودروها را میشویند و دستآخر برخی نقاط خودرو مانند زیر رکاب، کثیف باقی میماند. همچنین میزان انعامهای درخواستی کارگران آنها نیز به هیچوجه با عقل جور در نمیآید. برای نمونه برای یک کارواش ۲ هزار و ۵۰۰ تومانی باید ۲هزار تومان به کارگران انعام داد
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت امیرعبداللهیان حسین امیرعبداللهیان سیستان و بلوچستان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان انتخابات دولت سیزدهم حسن روحانی حجاب مجلس افغانستان
سیل ایران هواشناسی تهران شهرداری تهران سازمان هواشناسی باران آتش سوزی یسنا فضای مجازی هلال احمر قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو قیمت دلار مسکن بانک مرکزی دلار قیمت طلا تورم ارز بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو
صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی مهران غفوریان بی بی سی موسیقی تلویزیون صداوسیما ساواک سریال سینمای ایران تبلیغات
رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین اسرائیل حماس روسیه آمریکا ترکیه اوکراین نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان لیگ برتر جواد نکونام باشگاه استقلال علی خطیر رئال مادرید بازی باشگاه پرسپولیس تراکتور
هوش مصنوعی اینستاگرام آیفون دیابت اپل عکاسی ناسا موبایل گوگل تلفن همراه
استرس کبد چرب فشار خون گرما