پنجشنبه, ۲۰ دی, ۱۴۰۳ / 9 January, 2025
ماخذشناسی بازار
مقدمه :بازار یکی از پویاترین و بااهمیت ترین فضاهای شهری محسوب می گردد که از دوره های گذشته تا کنون توانسته با تمامی تغییرات و تحولات شهری، به حیات خود ادامه دهد؛ گاهی به ضعف و زوال کشیده شده و گاهی به رشد و توسعه رسیده است که همه ی اینها را می توان در جهت رشد یا زوال شهری نیز دانست. با این وجود هیچگاه به اندازه ی زمان کنونی بازار، مورد توجه عالمان و اندیشمندان قرار نگرفته و در مورد آن به نظریه پردازی نپرداختند. در حالی که کتابهای متعددی در این زمینه وجود دارد که در بخش هایی از آن می توان توضیحاتی درمورد بازار مشاهده نمود اما کتابهای تفکیکی و تخصصی( به نسبت دیگر موضوعات )در این باره محدود است مثلا بازار یزد، بازار اصفهان، بازار مشهد و... به این معنا که موضوعیت بازار در زیر مجموعه سرفصلها و موضوعات متنوع دیگر قرار گرفته و توضیح داده شده است. بنابراین ما در این متن سعی نمودیم بازار را به سه بخش : بازار در کلیت آن ، مقالات موجود در مورد بازار، بازار در رساله های دانشجویی تقسیم نماییم.
برای مطالعه این ماخد شناسی در زیر کلیک کنید:
پیوست | اندازه |
---|---|
15137.docx | 30.97 KB |
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست