شنبه, ۳۰ تیر, ۱۴۰۳ / 20 July, 2024
مشتری خرید اینترنتی را چندین برابر کنید
در حقیقت فروشگاه اینترنتی به وب سایتی گفته می شود که تعدادی کالا یا خدمات را در ویترین خود عرضه می کنند. مشتریان برای استفاده از آن خدمات یا کالاها می توانند به فروشگاه سفارش بدهند و حتی هزینه خدمات یا کالا را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.
برای اینکه مشتری شما از خرید آنلاین خود نهایت لذت را ببرد و تجربه خوبی داشته باشد باید روی سرعت لود وب سایت، ناوبری و موتورهای جست وجوی سایت، ارائه ی تصاویر با کیفیت از محصولات در سایت، مدیریت محتوا، استفاده از بررسی های مشتریان در ارتباط با محصول، بهره گیری از روان شناسی رنگ در طراحی وب سایت، نمایش اطلاعات موجودی و زمان تامین محصول، ارائه اطلاعات و ساده سازی تماس با شرکت تمرکز کنید. در این نوشتار 4 راهکار عالی و خوب پیشنهاد می شود که باعث کسب تجربه عالی مشتری از خرید آنلاین خود می شود.
یکی از مهم ترین نکات برای بهبود تجربه مشتری این است که به مشتری خود اجازه دهید با شما یک چت واقعی و آنلاین داشته باشد. نصب نرم افزار های چت آنلاین حتی در شرکت هایی با کسب و کار B2B، باعث افزایش مبادرت مشتریان بالفعل و بالقوه به چت های آنلاین شده و آنها به سادگی از این راه با سازمان ارتباط برقرار می کنند و بدون اینکه مجبور باشند از ایمیل یا تلفن استفاده کنند به راحتی قادرند پاسخ سوالات خود را در ارتباط با محصولات دریافت کنند.چت آنلاین همچنین می تواند بازخوردهای واقعی در ارتباط با محصول، قیمت و چگونگی کارکرد وب سایت یک کسب و کار را به سازمان بدهد.
2. یک گزینه ی سلف سرویسی مانند صفحه FAQ در سایت خود فراهم کنیدمطابق یک تحقیق صورت گرفته، 73درصد از مصرف کنندگان معتقدند باید خودشان توانایی حل اغلب موضوعات مرتبط با محصول یا خدمات را داشته باشند. همچنین بیش از دوسوم این افراد می گویند احساس خیلی خوبی نسبت به شرکت و خویشتن دارند، زمانی که می توانند بدون داشتن تماس و مکالمه ای با حتی یک کارشناس خدمات مشتریان، پاسخ سوال خود را یافته و مشکل خویش را حل کنند. بنابراین در صورتی که می توانید، حتما این امکان را برای مشتریان خود راه اندازی کنید.
3. فرآیند انتخاب تا خرید محصول را ساده سازی کنید، اجازه دهید خریداران سبد تکمیل شده خود را ذخیره کنندیکی از مهم ترین چیزهایی که اغلب خرده فروشان آنلاین در آن شکست می خورد و تا حد زیادی متاثر از مدیریت تجربه مشتری بوده، عدم ساده سازی و موثرسازی فرآیند سبد خرید است. دقت کنید! مردم سعی می کنند که پول خود را پیش شما خرج کنند بنابراین انجام این کار را برای شان آسان کنید، چگونه؟ با ساده و موثرسازی فرآیند نهایی سازی سبد خرید و با بصری سازی فرآیند به گونه ای که مشتری در هر لحظه بداند در کجای مسیر قرار دارد.
شما باید تا حد امکان دسترسی به سبد خرید و مرحله نهایی پرداخت را برای آنها آسان کنید. محدوده توجه مشتریان در خرید های آنلاین بسیار کوتاه است بنابراین شما باید کاری کنید که مشتریان به هدف نهایی خود، با حداقل میزان کلیک (در حد دو یا سه) دست یابند. چنانچه تکمیل عملیات خرید طولانی شود، مشتری خسته شده و فرآیند را در نیمه راه ترک خواهد کرد.
از طرف دیگر به مشتریانی که درآن لحظه آمادگی برای خرید ندارند این شانس را بدهید که بتوانند آیتم های انتخابی را در لیست انتظار ذخیره سازی کنند و در صورت امکان طول عمر نگهداری این سبد های انتظار را در سیستم خود طولانی کنید زیرا بسیاری از این مشتریان برای تکمیل فرآیند خرید خود دوباره بازخواهند گشت.
4. تحویل کالاهای خود را به صورت رایگان انجام دهیدمشتریان عاشق تحویل رایگان هستند. تا زمانی که امکان مدیریت هزینه های خود را دارید، پیشنهاد تحویل رایگان را برای اینکه در شرایط رقابتی به عنوان یک فروشگاه آنلاین باقی بمانید، حفظ کنید. با حمل و نقل و تحویل رایگان، نیازی نیست که مشتریان شما نگران هزینه های پنهان خود باشند و این موضوع باعث می شود که فرآیند خرید برای آنها شفاف تر بوده و از تجربه خرید خود شادمان تر خواهند شد.
مشتری خرید اینترنتی را چندین برابر کنیدتعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران پزشکیان دولت چهاردهم دولت محمدجواد ظریف رئیس جمهور انتخابات مجلس شورای اسلامی ظریف انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی
تب دنگی تهران پشه آئدس هواشناسی سازمان هواشناسی قتل شهرداری تهران وزارت بهداشت گرمای هوا پلیس شهر تهران گرما
دولت سیزدهم واردات خودرو خودرو برق قیمت خودرو مایکروسافت حقوق بازنشستگان قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو بازنشستگان مسکن
عاشورا فضای مجازی سینمای ایران تلویزیون امام حسین (ع) امام حسین سینما اوشین مهران مدیری موسیقی فیلم تئاتر
فناوری
رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ غزه اسرائیل فلسطین یمن آمریکا جو بایدن ترامپ روسیه چین جنگ غزه
فوتبال پرسپولیس استقلال نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ برتر علی علیپور لیگ برتر ایران تراکتور علیرضا بیرانوند
همراه اول سیاره زهره هوش مصنوعی ویندوز ناسا مریخ مغز گوگل موبایل سامسونگ اینستاگرام عیسی زارع پور
چاقی کاهش وزن افسردگی