VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۳ -
11 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
مدیریت خودروسازان
خودروسازان
ایران خودرو
سایپا
خودرو
صنعت خودرو
وزارت صمت
خصوصی سازی
قیمت خودرو
بازار خودرو
صنعت خودروسازی
عباس علی آبادی
۶ ساعت قبل / خبرگزاری برنا
تمدید موفقیتآمیز گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا
ممیزی خارجی سیستم مدیریت کیفیت شرکت خودروسازان شکوفا صنعت پویا بهمنظور تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با موفقیت انجام شد.
شرکت شکوفا صنعت پویا
گروه صنعتی پویان
شرکت شکوفا صنعت پویا
گروه صنعتی پویان
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۹ / سایت عصرخودرو
عصر خودرو - بیراهه حمایت از صنعت خودرو
عصر خودرو- بعد از گذشت نیمقرن از عمر خودروسازی ایران، این صنعت در شرایطی همچنان از حمایتهای دولتی برخوردار است که برخی از نامآوران خودروی جهان نیز تحت حمایتهای دولتی رشد کردند؛ با این تفاوت که حمایتها با اهداف و زمان مشخص اجرا شد. حال این سوال مطرح است که چرا الگوی توسعه خودرو زیر سایه دولت برای …
صنعت خودرو ایران (۵۴۶۱)
خودروسازان داخلی (۱۵۹۱)
صنعت خودرو ایران (۵۴۶۱)
خودروسازان داخلی (۱۵۹۱)
عصر خودرو
قیمت
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / سایت تریبون اقتصاد
سهام و مدیریت خودروسازان واگذار میشود
رییس اتاق بازرگانی تهران، گفت: رییس جمهور بر واگذاری شرکتهای دولتی به بخش خصوصی، تاکید دارد.
خودرو
خودروسازان
خودرو
خودروسازان
اتاق بازرگانی تهران
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / سایت اقتصادنیوز
وعده جدید دولت برای واگذاری خودروسازان
اقتصادنیوز: رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: آقای رییس جمهور به صراحت گفتند که از وزیر صمت قول گرفتهاند دولت تا پایان سال جاری از موضوع خودرو خارج شود و مدیریت یا سهام شرکتها را واگذار کند.
محمود نجفی عرب
واگذاری خودروسازان
محمود نجفی عرب
واگذاری خودروسازان
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / خبرگزاری ایلنا
رنج پزشکیان از ناترازی / واگذاری مدیریت راه مقابله با ناترازی ایران خودرو
گروه صنعتی ایرانخودرو بهعنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور با چالشهای مالی متعددی مواجه است که به گفته کارشناسان بخشی از آن به عملکرد شرکتهای زیرمجموعه و اقماری این گروه که بالغ بر ۱۶۰ شرکت است بازمیگردد که در نهایت باعث افزایش زیان انباشته ایرانخودرو تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ شده که به بیش از ۱۲۵هزار …
ایران خودرو
خودروسازی
ایران خودرو
خودروسازی
صنعت خودرو در ایران
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / سایت صنعت ماشین
واگذاری سهام و مدیریت خودروسازان تا پایان سال
صنعت ماشین: رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: رییس جمهور به صراحت گفتند که از وزیر صمت قول گرفتهاند دولت تا پایان سال جاری از موضوع خودرو خارج شود و مدیریت یا سهام شرکتها را واگذار کند.
سهام دولتی
خودروسازان
سهام دولتی
خودروسازان
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / روزنامه صمت
تولید غیراقتصادی راه به جایی نمیبرد
تولید اقتصادی در صنعت قطعه و خودرو در ایران بهدلایل متعددی با چالشهای جدی روبهرو است. یکی از اصلیترین عوامل، تحریمهای بینالمللی و محدودیتهای اقتصادی است که دسترسی به فناوریهای نوین و مواد اولیه را بهشدت محدود کرده است. این موضوع نهتنها هزینههای تولید را افزایش داده، بلکه کیفیت محصولات را نیز …
خودروسازان
شهناز صفایی
خودروسازان
شهناز صفایی
پژوهشگر
۳ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۰/۱۸ / خبرگزاری ایلنا
واگذاری سهام و مدیریت خودروسازان تا پایان سال/ ارز بازار توافقی به سرنوشت ارز نیمایی مبتلا نشود
رییس اتاق بازرگانی تهران گفت: آقای رییس جمهور به صراحت گفتند که از وزیر صمت قول گرفتهاند دولت تا پایان سال جاری از موضوع خودرو خارج شود و مدیریت یا سهام شرکتها را واگذار کند.
اتاق بازرگانی تهران
وزارت صمت
اتاق بازرگانی تهران
وزارت صمت
خصوصی سازی خودروسازیها
صنایع ایران
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ سایت تیتریک اقتصادی
آینده روشن خودروییها در بورس / مدیریت دولتی خودروسازان واگذار میشود؟
با شروع فرآیند افزایش سرمایه دو خودروسازی اصلی کشور از محل تجدید ارزیابی داراییهای خود، ایدرو نیز تصمیم گرفته بعد از افزایش سرمایه خودروسازان سهامش را به فروش برساند. این یادداشت ضمن بررسی شرایط فعلی خودروسازان تلاش کرده تا علاوه بر اشاره به تأثیرات سالها مدیریت دولتی بر صنعت خودروسازی، راهکارهایی …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
تجدید ارزیابی
بورس
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ روزنامه صمت
واگذاری پرحاشیه
کاهش تصدیگری دولت و واگذاری اصولی مدیریت صنعت خودرو به بخش خصوصی کارآمد و شفاف، تنها راهکار پایدار برای حل مشکلات ساختاری این صنعت و حرکت به سمت بهرهوری و توسعه است. در ماههای اخیر، موضوع واگذاری مدیریت شرکتهای بزرگ دولتی دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. در تازهترین واکنشها، محسنی اژهای رئیس …
شهناز صفایی
شهناز صفایی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ سایت بورس نیوز
آیا مدیریت دولتی خودروسازان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد؟
با شروع فرآیند افزایش سرمایه دو خودروسازی اصلی کشور از محل تجدید ارزیابی داراییهای خود، ایدرو نیز تصمیم گرفته بعد از افزایش سرمایه خودروسازان سهامش را به فروش برساند. این یادداشت ضمن بررسی شرایط فعلی خودروسازان تلاش کرده تا علاوه بر اشاره به تأثیرات سالها مدیریت دولتی بر صنعت خودروسازی، راهکارهایی …
خودروسازان
قیمت خودرو
خودروسازان
قیمت خودرو
عرضه خودرو در بورس
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت اکوایران
پشت پرده خودروسازی خصوصی با مدیریت دولتی!
اکوایران: صنعت خودرو کشور در حالی تا حدی خصوصیسازی شده و بخش کمی از سهام خودروسازان عرضه عمومی شده که مدیریت و مالکیت کلی شرکتها با دولت بوده و سیاستگذاریهای دولتی و تغییرات مداوم آن، خودروسازان را در سالهای اخیر از مسیر سودآوری و توسعه دور کرده است.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
قیمت گذاری دستوری
تحریم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت خبرفوری
زیان دهی خودروسازان معادل ۱۲درصد یارانه ایرانی ها
راهکار عملی برای اجرای فرامین رهبر انقلاب اجرای واقعی اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام، تشکیل کارگروهی ویژه به منظور شفافسازی فرآیند خصوصیسازی، واگذاری مدیریت به سهامداران واقعی و البته نظارت بر رقابتپذیری است.
یارانه
ایرانی ها
یارانه
ایرانی ها
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت تحلیل بازار
بهره وری بالا در خودروسازان با ثبات مدیریت
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت در خودروسازان باید ثابت باشد، اکنون در ایران، عدم ثبات مدیریت یک معضل است که باید به ثبات مدیریت فکر کرد.
خودروسازی
تولید خودرو
خودروسازی
تولید خودرو
مدیران خودرویی
کیفیت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت افکارنیوز
تولید خودروی داخلی با تیراژ بالا کاهش قیمت ها را رقم می زند/قیمت خودرو تحت تأثیر قانون عرضه و تقاضا
رئیس کمیسیون صنایع ومعادن تاکید کرد: طبیعتاً خودروسازان داخلی با مدیریت بهینه مجموعه خود میتوانند هزینههای تمام شده تولید را کنترل کنند، این امر نه تنها به کاهش قیمت نهایی خودروها کمک میکند، بلکه منجر به بهبود کیفیت محصولات داخلی نیز خواهد شد، همچنین با توجه به افزایش رقابت ناشی از واردات خودروهای …
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
قیمت خودرو
کاهش قیمت ها
نماینده مجلس شورای اسلامی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت خبرآنلاین
گیربکس جدید رنو کلاچ ندارد!
شرکت بریتانیایی هورس پاورترین که متعلق به رنو و جیلی است، تولید گیربکس جدیدی را با نام DB۴۹ آغاز کرده است. یکی از مهمترین ویژگیهای این گیربکس، فقدان واحد کلاچ است زیرا این سیستم با دو موتور برقی جایگزین شده است که هم وظیفهٔ حرکت دادن خودرو را بر عهده دارند و هم مدیریت دندهها را انجام میدهند.
خودروسازان
صنعت خودروسازی
خودروسازان
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
/ سایت خبرآنلاین
گیربکس اتوماتیک جدید رنو با ۱۵ دنده و بدون واحد کلاچ
گیربکس اتوماتیک جدید رنو با نام DB۴۹ بجای واحد کلاچ، برای مدیریت دندهها به دو موتور الکتریکی مجهز است و ۱۵ ضریب دندهٔ مختلف را ایجاد میکند.
خودرو
خودروسازان
خودرو
خودروسازان
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت صنعت ماشین
خودروسازها درگیر عدم ثبات مدیریت هستند
صنعت ماشین: تالارپشتی گفت: به دلیل اینکه مدیران در جریان این عدم ثبات مدیریت در بحث خودرو هستند سعی میکنند پروژههای کوتاه مدت را انجام دهند.
صنعت خودروسازی
خودروسازان
صنعت خودروسازی
خودروسازان
خصوصی سازی
مدیریت
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ سایت جماران
تالارپشتی، نماینده مجلس: خودروسازها درگیر عدم ثبات مدیریت هستند
عزتالله اکبری تالارپشتی نماینده مجلس گفت: باید دوره مدیریت در خودروسازها ثابت باشد. در پروژههای مدیریتی نیاز به یک دوره ۵ سال داریم و ثبات مدیریت الزامی است.
خودروسازان
خودروسازی
خودروسازان
خودروسازی
عزتالله اکبری تالارپشتی
مدیریت خودروسازان
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
/ سایت اکوایران
دردسر مدیریت دولتی خودروسازان برای سهامداران! + نمودار
اکوایران: در هفته دوم آذرماه خبر تغییر مدیر عامل سایپا منتشر شد و پانزدهمین سمت مدیر عاملی این شرکت به علی شیخزاده رسید. خودروسازها با وجود عرضه عمومی بخشی از سهامشان، همچنان به روش دولتی اداره میشوند و تغییرات دولتی موجب عدم ثبات مدیریتی در این صنعت میشود.
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
/ سایت خبرفوری
پول پاشی «ایران خودرو» از جیب مردم برای حفظ صندلی مدیریتی؟!
همزمان با افزایش احتمال واگذاری مدیریت «ایران خودرو» به سهامداران بخش خصوصی، برخی رسانهها در اقدامی هماهنگ به انتشار شبنامه آنلاین علیه سهامداران این مجموعه خودروسازی اقدام کردهاند که احتمالا از جیب مردم فاکتور شده است.
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۰۹/۲۸
/ سایت اکوایران
مدیریت دولتی بلای جان صنعت خودروی ایران
صنعت خودرو کشور در حالی تا حدی خصوصیسازی شده و بخش کمی از سهام خودروسازان عرضه عمومی شده که مدیریت و مالکیت کلی شرکت با دولت بوده و سیاستگذاریهای دولتی و تغییرات مداوم آن، خودروسازان را در سالهای اخیر از مسیر سودآوری و توسعه دور کرده است.
صنعت خودرو
خصوصیسازی
صنعت خودرو
خصوصیسازی
قیمتگذاری محصولات
مدیریت خصوصی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ سایت دیجیاتو
حذف ارز نیمایی چه اثری بر قیمت خودرو خواهد داشت؟
طی دوماه اخیر، روند پرتلاطم بازار ارز را شاهد بودیم و قیمت ارزهای خارجی به مرور افزایش یافت. در نهایت این روند به مرحلهای رسید که دولت تصمیم گرفت تا ارز نیمایی را حذف کند و به جای آن ارز توافقی را معرفی کرد. مطابق انتظار اولیه، جایگزینی ارز نیمایی با ارز توافقی باعث افزایش قیمت خودرو خواهد شد. اگر به …
بازار خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
حل چالشهای صنعت خودرو با خصوصیسازی
دنیای اقتصاد: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی واقعی را اصلیترین راهکار برای حل چالشهای صنعت خودرو عنوان کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رضا علیزاده گفت: اشکال خودروسازی، تعیین مدیریت این صنعت توسط دولت است، درحالیکه دولت تولیدکننده و بازرگان خوبی نیست. …
خصوصی سازی
خودرو
خصوصی سازی
خودرو
دولت
صنعت
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ سایت رکنا
قطعی برق قطعه سازان کشور 30 درصد به تولید ضرر می زند/ مشکل کیفیت خودروسازان به دلیل مدیریت دولتی است / هرکسی از راه رسید خودرو وارد کرد
رکنا اقتصادی: جلالی درخصوص قطعی برق دو روز در هفته قطعه سازان کشور گفت: در حالی دو روز در هفته، 2 شیفت قطعی برق داریم که همه کارکنان ما نمی توانند شیفت سوم یعنی از ساعت 11 شب تا 8 صبح در محل کار حاضر باشند و عملا 2 روز در هفته و 8 روز در ماه تولید از دست ما خارج می شود و با کاهش 30 درصدی تولید در ماه …
قطعه سازان
قطعی برق
قطعه سازان
قطعی برق
۱۴۰۳/۰۹/۲۰
/ روزنامه شرق
از کنترل دولتی به شکوفایی بخش خصوصی
مدیریت دولتی بر این صنعت، مانند چتری سنگین روی درخت خودروسازی، مانع از نفوذ نور و هوای تازه به آن میشود. فشارهای سیاسی برای راهاندازی خطوط تولید در استانهای مختلف، خودروسازان را مجبور به گسترش سایتهای تولید در مناطقی کرده که صرفه اقتصادی ندارند. این تحمیل سرمایهگذاریهای غیراقتصادی، نهتنها کیفیت …
خودروسازی ایران
خودروسازی ایران
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ سایت روزنو
یک باشگاه دیگر هم دچار تغییر مدیریت می شود؟ | روزنو
ادامه تغییرات در شرکت های عظیم صنعتی به خودروسازان رسید و این بار مالک باشگاه سایپا با تغییر مدیریت مواجه شده است.
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
/ سایت پارس فوتبال
ادامه تغییرات در شرکتهای صنعتی؛ یک باشگاه دیگر هم دچار تغییر مدیریت می شود؟ - پارس فوتبال
ادامه تغییرات در شرکت های عظیم صنعتی به خودروسازان رسید و این بار مالک باشگاه سایپا با تغییر مدیریت مواجه شده است.
سایپا
مدیریت ورزش
سایپا
مدیریت ورزش
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت جهان صنعت نیوز
مقصر گرانی خودرو چه کسی است؟
مجلس با گرانشدن خودرو مخالف است و معتقد است باید با اصلاح سیاستگذاریها و مدیریت صحیح در صنعت خودروسازی، خودرو با قیمت مناسب و کیفیت بالا به دست مردم برسد.
افزایش قیمت خودرو
خودروسازان
افزایش قیمت خودرو
خودروسازان
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
پیشنهاد یک نماینده درباره تعیین حقوق کارگران
اقتصاد 100-علی خضریان، نماینده مجلس، با انتقاد از افزایش پی در پی قیمت خودروهای داخلی، خواستار توقف این روند و مدیریت هزینههای تولید توسط خودروسازان شد.
حقوق
حقوق کارگران
حقوق
حقوق کارگران
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت اقتصاد ۲۴
ادعای نماینده پایداری درباره ابلاغیه افزایش قیمت خودرو | اقتصاد24
علی خضریان با انتقاد از افزایش قیمت خودروهای داخلی، گفت: متأسفانه خودروسازان داخلی هر چند وقت یک بار به بهانه نزدیک شدن قیمت کارخانه و بازار، خودرو را گران میکنند، اما شکاف قیمتی همچنان پابرجاست؛ دو شرکت خودروسازی باید از این تجربه شکست خورده دست برداشته و بهای تمام شده تولید را مدیریت کنند.
خودرو
قیمت خودرو
خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت اقتصاد معاصر
ابلاغیه افزایش قیمت خودرو باید باطل شود
علی خضریان، با انتقاد از افزایش قیمت خودروهای داخلی، گفت: متأسفانه خودروسازان داخلی هر چند وقت یک بار به بهانه نزدیک شدن قیمت کارخانه و بازار، خودرو را گران میکنند اما شکاف قیمتی همچنان پابرجاست؛ دو شرکت خودروسازی باید از این تجربه شکست خورده دست برداشته و بهای تمام شده تولید را مدیریت کنند.
افزایش قیمت خودرو
قیمت خودرو
افزایش قیمت خودرو
قیمت خودرو
مجلس
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
روند صعودی بورس؛ ادامه یا توقف؟
اقتصاد۱۰۰_ بازار سهام امروز در پی خبرهای مثبت اقتصادی مانند کاهش مالیات شرکتها و افزایش قیمت محصولات خودروسازان، همچنان در مسیر صعودی قرار دارد. با وجود این روند مثبت، تحلیلگران بر لزوم مدیریت ریسک و احتیاط در معاملات تأکید دارند.
بورس تهران
سهام
بورس تهران
سهام
شاخص کل
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت رویداد ۲۴
افزایش قیمت خودروسازان داخلی بابت چیست؟ زیان ۳ همتی در ماه | کارشناس خودرو: اگر این روند ادامه پیدا کند، خودروسازها مانند مؤسسات قرضالحسنه برای مردم مشکل درست میکنند | رویداد24
سعید موتمنی، کارشناس خودرو، دربارهی افزایش قیمت خودروسازان داخلی میگوید: «اگر کرولا ۲۰۲۳ با تعرفهی پایین عرضه شود، کسی دنا را یک میلیارد تومان میخرد؟ خودروساز میگوید ما زیان میدهیم و مدیریت هزینه نداریم، اگر اینطور است، پس چرا تولید میکنید و مردم چه گناهی دارند؟»
ایران خودرو
قیمت خودرو
ایران خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت جهان صنعت نیوز
مدیریت دولت بر خودروسازی، ظلم در حق مردم است
«جلیل جلالی فر» کارشناس تجاری و فعال اقتصادی معتقد است مدیریت دولتی و حمایت از خودروسازان لطفی به گیرندگان رانت و ظلمی در حق مردم بوده است؛ ضمن آنکه دولت و حاکمیت با دست خود رقابت را هم از بین می برد.
خودروسازی
مدیریت دولت
خودروسازی
مدیریت دولت
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت رکنا
مدیریت دولت بر خودروسازی ظلم در حق مردم است / پای توزیع رانت به نفع عده ای خاص در میان است
رکنا اقتصادی: یک تحلیلگر تجارت خارجی و اقتصادی گفت: متاسفانه در عرصه خودروسازی با صراحت می توان گفت حاکمیت در حق مردم ایران با عدم خصوصی سازی صنعت خودرو جفای بسیار بزرگی کرده است. حمایت از خودروسازان لطف نسبت به گیرندگان رانت و ظلم در حق مردم بوده است.
خودروسازان
خودروسازان داخلی
خودروسازان
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ سایت اطلاعات آنلاین
افشاگری مهم یک کارشناس اقتصادی؛ حمایت از خودروسازان ظلم به مردم بوده است
جلیل جلالیفر، کارشناس تجاری و فعال اقتصادی معتقد است مدیریت دولتی و حمایت از خودروسازان لطفی به گیرندگان رانت و ظلمی در حق مردم بوده است؛ ضمن آنکه دولت و حاکمیت با دست خود رقابت را هم از بین میبرد.
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
/ سایت بورس نیوز
برگ برنده خودروسازان؛ از تغییر شیخ تا عزل کوتوله ملت
اتمسفر حاکم بر جاده مخصوص حاکی از تغییرات در راس مدیریت خودروسازان است که زمینه را برای بهتر شدن اوضاع فراهم می کند.
خودروسازان
جاده مخصوص
خودروسازان
جاده مخصوص
سهامداران
تیم مدیریتی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت خط سلامت
ایران خودرو؛ قربانی مدیریت ناکارآمد و حمایتهای بیجا
خط سلامت:علیمردان عظیمی، مدیرعامل ایران خودرو، پس از مدتها مدیریت ضعیف و داشتن مدرک تحصیلی غیرمرتبط، از سمت خود استعفا داد. این در حالی است که ایران خودرو با مشکلات عدیدهای از جمله زیاندهی سنگین، کیفیت پایین محصولات و عدم رضایت مشتریان مواجه است. اکنون چشمها به سمت مدیرعامل جدید دوخته شده است تا …
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
ایران خودرو
خودروسازان داخلی
ایران خودرو و سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت ۹ صبح
افزایش قیمت ۳۰ درصدی خودروهای داخلی
افزایش قیمت ۳۰ درصدی خودروهای داخلی بازدید:۲۵۲برخی اخبار از موافقت وزارت صمت با افزایش ۳۰درصدی قیمت کارخانهای خودرو، آن هم پس از فریز ۱۸ماهه قیمتها حکایت دارد. هرچند این خبر هنوز بهطور رسمی اعلام نشده است، با این حال تصمیم وزارت صمت میتواند واکنشی به فشار موافقان فروش خودرو در بورس کالا باشد. …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
/ سایت صنعت ماشین
منع ورود خودرو به «تالار»
صنعت ماشین: محمد اتابک، وزیر صمت با وجود حمایت وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس از فروش خودرو در بورس، پرونده خودروی بورسی را بست. به نظر میرسد سیاستگذار خودرو تمایل دارد بازار را بهصورت مستقیم و با ابزارهای تنظیم بازاری مختص این وزارتخانه مدیریت کند.
عرضه خودرو در بورس کالا
فروش خودرو در بورس
عرضه خودرو در بورس کالا
فروش خودرو در بورس
خودروسازان
وزارت صمت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه شرق
زیان انباشته در صنعت خودروسازی دولتی؛ وزارت صمت باید پاسخگو باشد
صنعت خودروسازی دولتی در ایران یکی از بزرگترین و مهمترین بخشهای اقتصادی کشور به شمار میآید. بااینحال، این صنعت در سالهای اخیر با مشکلات عدیدهای مواجه شده است که منجر به زیان انباشتهای قابل توجه برای خودروسازان شده است. طبق گزارشهای منتشرشده، زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور، شامل ایرانخودرو …
ایران
خودرو
ایران
خودرو
خودروسازان
صنعت
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
/ خبرگزاری جام جم
بورسِِ گرانفروشی خودرو
صنعت خودروسازی کشور با مشکلات عدیدهای مواجه است وهمه(مردم، دولت و خودروسازان)ازوضعیت این صنعت و محصولات تولیدی آن ناراضی هستند. کارشناسان،قیمتگذاری دستوری و دولتی بودن(مدیریت دولت) را از دلایل مشکلات صنعت خودروسازی عنوان میکنند.
خودرو
بورس کالا
خودرو
بورس کالا
گرانفروشی
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت جهان صنعت نیوز
سهام خودروسازان بزرگ کشور پس از دو دهه همچنان در صف واگذاری
با وجود اینکه رئیسان ۵ دولت گذشته بر خصوصیسازی خودروسازان تاکید داشتند اما همچنان مدیریت دو خودروساز بزرگ را دولت تعیین میکند.
ایران خودرو
خصوصی سازی
ایران خودرو
خصوصی سازی
سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت جماران
سهام خودروسازان بزرگ کشور پس از دو دهه همچنان در صف واگذاری! همچنان مدیریت دو خودروساز بزرگ را دولت تعیین میکند
کارشناسان سهام شرکتهای زیر مجموعه یا همان سهام دولتی را اصلیترین مانع در خصوصیسازی خودروسازان میدانند.
خصوصی سازی
خصوصی سازی خودروسازان
خصوصی سازی
خصوصی سازی خودروسازان
واگذاری سهام خودروسازان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت فرارو
سودای خصوصی سازی خودروسازان در دولت چهاردهم عملی میشود؟!
در شرایطی که زیان انباشته سنگین دو خودروساز بزرگ کشور و هزینههای بالای مدیریت دولتی و ناکارآمدی ساختارهای موجود ضربات جدی را به این شرکتها وارد کرده است، قطع به یقین خصوصیسازی تنها راهکاری است که ضمن جلوگیری از تداوم زیان و کاهش هزینهها، افزایش نوآوری و ارتقای کیفیت در این صنعت را رقم خواهد زد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت صنعت ماشین
بورس کالا؛ نجات یا نابودی بازار خودرو؟
صنعت ماشین: بازار و صنعت خودروی کشورمان حدود 7 سال است که با چالشهای بسیاری مواجه است. از تحریمهای ظالمانه گرفته تا عدم مدیریت صحیح در خودروسازی کشور همگی دست به دست هم داده تا چالشهای بیشتری را در این بخش به وجود آورد. قیمت گذاری دستوری مسالهای است......
بورس کالا
عرضه خودرو در بورس کالا
بورس کالا
عرضه خودرو در بورس کالا
خودروسازان
قیمت گذاری دستوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت اکوایران
خودروسازهای ایرانی، از برندهای معتبر اروپایی بهتر عمل کردن؟ + نمودار
اکوایران: دادههای بزرگترین تولید کنندگان خودرو در اروپا و دو غول خودروسازی کشور ما نشان میدهد که بعد از همهگیری کرونا، مدیریت صنعت خودروسازی در ایران روندی معکوس نسبت به خودروسازان اروپایی داشته است.
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - راهکارهایی برای پایان چهار دهه مدیریت دولتی در خودروسازی با نتیجه زیان ۲۰۰ همتی
عصر خودرو- ایران خودرو وسایپا تاکنون بیش از 200 همت زیان داشتهاند و تنها ایران خودرو در سالی که گذشت، 37 هزار و 93 میلیارد تومان زیان معادل هر ساعت بیش از 4 میلیارد تومان زیان داشته است.
سایپا (۵۵۸۷)
ایران خودرو (۶۸۲۱)
سایپا (۵۵۸۷)
ایران خودرو (۶۸۲۱)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۹۲)
زیان خودروسازان (۳۱)
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت جماران
دلایل تعلل وزارت صمت در واگذاری مدیریت دو خودروساز دولتی به بخش خصوصی و توقف زیان 200 هزار میلیاردی از جیب مردم!
صنعت خودروسازی ایران به عنوان یکی از ارکان کلیدی اقتصاد کشور سالهاست با مشکلات جدی مواجه است. با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایتهای رئیسجمهور سابق بر ضرورت واگذاری مدیریت شرکتهای خودروساز به بخش خصوصی هنوز هیچ اقدام موثری در این راستا صورت نگرفته است.
بخش خصوصی
واگذاری خودروسازان
بخش خصوصی
واگذاری خودروسازان
ضرر خودروسازان
ضرر ایران خودرو و سایپا
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ سایت دنیای خودرو
ضرورت رهایی خودروسازان از هزینه های بالای مدیریت دولتی
با توجه به هزینههای بالای مدیریت دولتی و ناکارآمدی ساختارهای موجود، خصوصیسازی راهکاری برای کاهش هزینهها، افزایش نوآوری و ارتقای کیفیت در صنعت خودرو است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ خبرگزاری ایلنا
عرضه خودروی اقتصادی R3 به بازار توسط خودروسازان راین
در دنیای خودروسازی، R3 خودرویی فراتر از انتظار است. این خودرو با داشتن کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کمربند ایمنی برای پنج سرنشین و سامانه مدیریت فشار باد لاستیک (TPMS)، استانداردهای ایمنی را به سطحی جدید ارتقا داده است. از ویژگیهای فوقالعاده ایمنی میتوان به سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و توزیع الکترونیکی …
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت دنیای خودرو
هزینه کرد مضاعف؛ نتیجه مدیریت دولتی در خودروسازان بزرگ
درنتیجه مداخلههای دولت در امور مدیریتی دو خودروساز بزرگ بهجای تشریک مساعی آنها در تحقیق و توسعه یا تولید متنوع اما مبتنیبر پلتفرم مشترک، شاهد هزینهکرد موازی و مضاعف در بسیاری زمینهها هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - زیان ۱۲۵ هزار میلیاردی ایرانخودرو و ۱۰۰ هزار میلیاردی سایپا حاصل قیمت گذاری دستوری است
عصر خودرو- جمشید ایمانی، کارشناس مالی صنعت خودرو معتقد است، مادامی که خودرو به صورت دستوری قیمتگذاری شود، ارزیابی دقیق درصد عوامل ناکارامدی این صنعت در ایجاد زیان دشوار خواهد بود و نمیتوان تشخیص داد که چند درصد مشکلات خودروسازی متاثر از قیمتگذاری دستوری است یا چند درصد ریشه در سوء مدیریت دارد. اما …
سایپا (۵۵۸۳)
ایران خودرو (۶۸۱۰)
سایپا (۵۵۸۳)
ایران خودرو (۶۸۱۰)
قیمت گذاری دستوری (۲۲۰)
زیان خودروسازان (۲۹)
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
قیمت گذاری دستوری عامل زیان ایران خودرو و سایپا/ خودروسازان چگونه ارز نیمایی می گیرند؟
اقتصاد 100- خصوصی سازی صنعت خودرو به دلایل عدیده تاکنون انجام نشده است، ظاهرا دولتمردان علاقه ای به واگذاری مدیریت خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی ندارند. این مساله علاوه بر تحمیل زیان مالی به دو واحد بزرگ خودروسازی، منجربه عقب ماندگی صنعتی و کاهش کیفیت محصولات نیز شده است. علیرغم اینکه بیشتر از یک …
شرکت سایپا
شرکت ایران خودرو
شرکت سایپا
شرکت ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - واگذاری واقعی سهام خودروسازی
عصر خودرو- واگذاری سهام دولتی خودروسازان بزرگ کشور به بخش خصوصی، این روزها وارد فاز جدید و جدیتری شده، تا جایی که گفته میشود مسوولان در عالیترین سطح اقتصادی مشغول تدوین طرحی برای اجرای این واگذاری هستند. طبق شنیدهها شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا طرحی را در دست تهیه دارد که طبق آن قرار است مدیریت …
صنعت خودرو ایران (۵۳۸۱)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۸۹)
صنعت خودرو ایران (۵۳۸۱)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۸۹)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
/ روزنامه صمت
داستان نخنمای قیمتگذاری دستوری
قیمتگذاری دستوری و واگذار نکردن مدیریت به بخش خصوصی از مهمترین مسائل خودروسازان است که نهتنها آنها را با زیان انباشته روبهرو کرده که کیفیت و کمیت در تولید خودرو را هم تحتتاثیر قرار داده و به نارضایتی خریداران انجامیده است. در تازهترین خبرها حجتالله صیدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار هفته گذشته …
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
/ سایت دنیای خودرو
حل مشکل نقدینگی با استفاده پولهای بلوکهشده
مدیریت بازار خودرو نیازمند اقداماتی چندوجهی و استراتژیک است که اولین گام آن واردات محدود و مدیریتشده خودروهاست. واردات کنترلشده میتواند نقش موثری در متعادل کردن ناترازی عرضه و تقاضا ایفا کند و خودروسازان داخلی را به رقابت و افزایش بهرهوری وادارد. در نتیجه، با رشد کیفی و کمی تولیدات رقابت با خودروهای …
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
/ سایت تحلیل بازار
بازگشت خودرو به بورس زیان را کاهش می دهد؟ | تقاضا کاذب ناشی از تفاوت نرخ خودرو از کارخانه تا بازار
مدنی، مشاور خودرویی وزیر سابق صمت به بازار گفت: عرضه خودرو در بورس کالا بدون حذف تشریفات آن سبب کسب سود عده ای خاص به جای خودروسازان خواهد شد، بورس راه حل اصلی کاهش زیان و مدیریت تقاضا کاذب نیست.
تولید خودرو
فروش خودرو
تولید خودرو
فروش خودرو
صنعت خودرو
بورس کالای ایران
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
/ سایت اقتصادآنلاین
تناقضگویی در واگذاری خودروسازان/ دولت با سهام کم، حق سایر سهامداران را میخورد
دو سال و نیم از صدور فرمان رئیس دولت سیزدهم مبنی بر واگذاری مدیریت دولتی خودروسازان میگذرد و حالا با روی زمین ماندن این وعده و روی کارآمدن دولت چهاردهم، شاهد تناقضگویی مدیرانی هستیم که از منصوبان دولت سیزدهم هستند. آنها همچنان به کار خود ادامه میدهند و در پاسخ به این سوال که چرا واگذاریها تحقق نیافت، …
واگذاری سهام خودروسازان
واگذاری خودروسازیها
واگذاری سهام خودروسازان
واگذاری خودروسازیها
سهام خودروسازان
خودرو
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
/ سایت اکونگار
سنگ مدیریت دولتی پیش پای خصوصیسازی خودروسازان
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دو خودروساز داخلی، دولتی نیستند، اما مدیریت آنها دولتی است؛ دولت سهام جزئی در این دو شرکت دارد.
خودروسازان
سازمان خصوصی سازی
خودروسازان
سازمان خصوصی سازی
وزارت صمت
سهام ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
/ سایت صدای بورس
وزارت صمت برای واگذاری خودروسازان همکاری نکرد
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دو خودروساز داخلی، دولتی نیستند، اما مدیریت آنها دولتی است؛ دولت سهام جزئی در این دو شرکت دارد.
سایپا
بازارسرمایه
سایپا
بازارسرمایه
سازمان خصوصی سازی
وزارت صمت
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - مدیریت دو خودروساز داخلی باید خصوصی شود
عصر خودرو- رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: دو خودروساز داخلی، دولتی نیستند، اما مدیریت آنها دولتی است؛ دولت سهام جزئی در این دو شرکت دارد.
صنعت خودرو ایران (۵۳۶۴)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۸۵)
صنعت خودرو ایران (۵۳۶۴)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۸۵)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۶/۰۸
/ خبرگزاری جام جم
داستان خودرو به دولت چهاردهم رسید
قیمتگذاری دستوری و واگذار نکردن مدیریت به بخش خصوصی از مهمترین مسائل خودروسازان است که نهتنها آنها را با زیان انباشته روبهرو کرده که کیفیت و کمیت در تولید خودرو را هم تحت تاثیر قرار داده و به نارضایتی خریداران انجامیده است.
خودرو
قیمت گذاری خودرو
خودرو
قیمت گذاری خودرو
خودرو سازان
دولت چهاردهم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ سایت اکونگار
ماموریت سخت دولت چهاردهم در واگذاری صنعت خودرو
اگرچه قرار بود از سال ۱۴۰۰ پروسه واگذاری خودروسازان کلید بخورد اما تا به امروز این موضوع به نتیجه نرسیده و باید دید دولت چهاردهم چه تصمیمی برای واگذاری مدیریت خودروسازان میگیرد.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۰۶/۰۵
/ خبرگزاری ایلنا
چگونه اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد «بهمن موتور» این شرکت زیانده در شرایط تحریم را به سود رساند؟ =
گروه بهمن با ۷۲ سال قدمت (از ۱۳۳۱ ایرانخلیجکو) تا به امروز که شرکتهای بهمن موتور، بهمن دیزل، سیبا موتور، اتوبوسسازی ستاره نیک آریا (اسنا)، ایران دوچرخ، تیوان، شرکت صنایع ایران، شرکت صنایع ریختهگری ایران، بهمن لیزینگ و شاسیسازی را شامل میشود با تصمیمگیریها و برنامههای توسعهای مدیران متخصص …
ایران خودرو
بازار خودرو
ایران خودرو
بازار خودرو
صنعت خودرو
بهمن موتور
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
/ خبرگزاری ایسکانیوز
واگذاری نافرجام خودروسازان؛ ماموریتی که به دولت چهاردهم محول شد
قرار بود از سال ۱۴۰۰ پروسه واگذاری خودروسازان کلید بخورد، اما تا به امروز این موضوع به نتیجه نرسیده و باید دید دولت چهاردهم چه تصمیمی برای واگذاری مدیریت خودروسازان میگیرد.
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۶/۰۴
/ سایت تیتر کوتاه
واگذاری خودروسازان، ماموریتی برای دولت چهاردهم
اگرچه قرار بود از سال ۱۴۰۰ پروسه واگذاری خودروسازان کلید بخورد اما تا به امروز این موضوع به نتیجه نرسیده و باید دید دولت چهاردهم چه تصمیمی برای واگذاری مدیریت خودروسازان میگیرد.
خودروسازان
واگذاری
خودروسازان
واگذاری
دولت چهاردهم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳
/ سایت نبض بازار
مدیریت دولتی، علت ناکارآمدی صنعت خودرو/ اهلیت نخستین ویژگی خریداران سهام خودروسازان است
یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با انتقاد از مالکیت و مدیریت دولت بر بسیاری از صنایع کشور، درباره دولتی بودن صنعت خودرو گفت: مدیریت دولتی باعث ناکارآمدی این صنعت شده است؛ لذا نخستین ویژگی خریدار سهام خودروسازان باید معطوف به اهلیت آنها در این حوزه باشد.
خصوصی سازی خودروسازان
صنعت خودروسازی
خصوصی سازی خودروسازان
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۰۶/۰۲
/ سایت گسترش نیوز
خداحافظی باخودرو ثبت نامی تا ۳ سال دیگر
با توجه به اینکه برنامههای وزارت صمت به دلایل مختلف با ناکامی روبرو شدهاند، احتمال دارد که تحویل خودرو به ثبتنامکنندگان تا سال ۱۴۰۶ به طول بینجامد. طرح فروش محصولات ایران خودرو به تازگی آغاز شده و یکی از مهمترین سوالات متقاضیان از خودروسازان، زمان تحویل خودروها به مشتریان است. در ابتدا، هدف وزارت …
خودروسازی
ثبت نام خودرو
خودروسازی
ثبت نام خودرو
خرید خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۳۱
/ سایت دنیای خودرو
اولویت بخشی به منافع عمومی در خودروسازی؛ برنامه وزیر پیشنهادی صمت
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی صمت در نشستی با اعضای کمیسیون در رابطه با مباحث مربوط به خودروسازان و مدیریت فولادیها مباحثی را مطرح کرد و اذعان داشت منافع عمومی در این بخش اولویت دارد.
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ سایت صنعت ماشین
ایران خودرو و سایپا ساعتی چقدر ضرر میدهند؟
صنعت ماشین: واگذاری مدیریت به بخش خصوصیسازی خودروسازان دولتی یکی از فرامین هشتگانه رییسجمهور فقید بود؛ این در شرایطی است که در دولت سیزدهم هم هیچ اتفاقی برای واگذاری مدیریت و سهام دولت در شرکتهای خودروساز رخ نداد و حالا توپ واگذاری در زمین دولت چهاردهم است. اما این دولت، صنعت خودرو را در چه وضعیتی …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
/ سایت بورس نیوز
ضربه شدید مدیریت خصولتی به شرکتهای خودروساز و سهامداران بورس
از ۲۰ سال گذشته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، واگذاری سهام خود را آغاز کرده و از نظر تجاری دو شرکت خودروساز ایران خودرو و سایپا به بورس راه یافته و خصوصی شدند، اما متاسفانه دولت، مجلس و سایر سازمانهای نظارتی، اجازه اجرایی شدن قانون تجارت و عملکرد مدیرعامل تعیین شده مبتنی بر منافع شرکتی را صادر …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
مدیریت خصولتی
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
/ روزنامه شرق
اصلاح سیاستهای بازار خودرو کارشناسی باشد
وعده خودروی ارزانقیمت در صورتی محقق میشود که سیاستهای منجر به ارزانشدن خودرو همچون منطقی و واقعیشدن قیمت خودرو در دستور کار وزیر صمت قرار بگیرد. اگر قیمتگذاریها منطقی و مدیریت بخش خصوصی متولی تولید خودرو باشد، قطعا خودروسازان دولتی با ضرر و زیان روبهرو نخواهند شد و قیمتها در بازار از حالت انتزاعی …
قیمت خودرو
قیمت خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
/ سایت جماران
36 هزار میلیارد سرمایه در یک سال دود شد! / آقای پزشکیان به داد سرمایه مردم در خودروسازی دولتی برسید!
کدام صنعت پویایی را در دنیا می توان سراغ داشت که با وجود تحمیل سیاست ها و سرمایهگذاریهای غیراقتصادی، بیثباتی در سیاستها و استراتژیها، تحمیل نیروی انسانی مازاد، ، افت شدید بهره وری، نبود استقلال و بیثباتی مدیریتی و سیستم قیمتگذاری دستوری محصولات بتواند کمر راست کند!؟ آیا درک این مساله برای سیاستگذاران …
ایران خودرو
بهره وری
ایران خودرو
بهره وری
سایپا
پزشکیان
۱۴۰۳/۰۵/۲۵
/ سایت نبض بازار
خصوصیسازی تنها راه نجات صنعت خودروسازی ایران؟زیان انباشته ۲۵۰ همتی نتیجه قیمتگذاری دستوری
دبیر انجمن خودروسازان ایران از لزوم خصوصیسازی واقعی در صنعت خودرو سخن گفته و از دخالتهای دولتی در مدیریت خودروسازان و زیانهای انباشته بزرگ در این صنعت انتقاد کرده است. او تاکید کرد که بدون خصوصیسازی، مشکلات فعلی ادامه خواهند یافت.
قیمتگذاری دستوری
خصوصی سازی
قیمتگذاری دستوری
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - استارت چهاردهمین شانس اصلاح صنعت خودرو
عصر خودرو- دستاورد مدیریت دولتی صنعت خودرو که در دولت سیزدهم نیز بدون تغییر دست فرمان ادامه داشت به زیان انباشته ماهانه سه هزار میلیارد تومانی خودروسازان دولتی منجر شده است.
صنعت خودرو ایران (۵۳۴۲)
خودروسازان داخلی (۱۵۶۹)
صنعت خودرو ایران (۵۳۴۲)
خودروسازان داخلی (۱۵۶۹)
زیان خودروسازان (۲۳)
عصر خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
/ سایت جهان صنعت نیوز
خصوصیسازی نمایشی ؛ دولت بزرگترین مانع خصوصیسازی خودروسازان
در حالی دولت همچنان بر مدیریت و عدم واگذاری خودروسازان اصرار دارد که از یکسو این موضوع بر خلاف تاکید رهبری در واگذاری مدیریت شرکتهای دولتی است و از سوی دیگر، نتیجه مدیریت دولتی رسیدن زیان انباشته ایران خودرو به ارقام نجومی است.
ایران خودرو
خصوصیسازی
ایران خودرو
خصوصیسازی
ویژه خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
/ سایت صنعت ماشین
تصدی گری دولت بزرگ ترین آفت صنعت خودرو
صنعت ماشین: دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعهسازان خودرو کشور گفت: موضوع تصدیگری دولتی و مدیریت دولت بر صنعت خودرو از بزرگترین آفتهای آن است. دولت در یکی از غولهای اقتصادی کشور بهطور مستقیم ۵/۵ درصد سهام و در آن یکی ۱۸/۵ درصد سهام داشته و در هر دو بنگاه تصدیگری میکند. حتی حاضر به کنارهگیری …
صنعت خودرو
صنعت قطعه سازی
صنعت خودرو
صنعت قطعه سازی
خصوصی سازی
مطالبات قطعه سازان
۱۴۰۳/۰۵/۱۵
/ سایت صنعت ماشین
واگذاری خودروسازان باید به افزایش تولید منجر شود
صنعت ماشین: وزیر صنعت, معدن و تجارت گفت: آمادگی داریم مدیریت در خودروسازان را واگذار کنیم اما این واگذاری باید در راستای افزایش تولید باشد.
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازان
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازان
صنعت خودرو
تولید خودرو
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
/ سایت اعتماد آنلاین
اولین قدمی که دولت پزشکیان باید برای صنعت خودرو بردارد چیست؟
اسماعیل شجاعی کارشناس ارشد صنعت خودرو صاحبنظر صنعت خودرو معتقد است: نخستین گام برای اینکه بنگاههای مختلف دولتی از ورشکستگی نجات پیدا کنند، خصوصی سازی یعنی واگذاری مدیریت به بخش خصوصی است.
خودروسازان
خودروسازان
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۵/۱۳ - ۱۰:۵۰:۰۲
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۳ -
11 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
نیسابا
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج