پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
مجله ویستا

نام تجاری


نام تجاری

وقتی بدنبال تهیه یک کالا هستیم همیشه دغدغه هایی از جنس قدرت خرید ,نشان تجاری کالا, زمان , دسترسی به مراکز معتبر فروش,کیفیت کالا ,نوع برخورد فروشنده و ما را همراهی می کند که سعی در حل و فصل آن داریم

وقتی بدنبال تهیه یک کالا هستیم همیشه دغدغه هایی از جنس قدرت خرید ،نشان تجاری کالا، زمان ، دسترسی به مراکز معتبر فروش،کیفیت کالا ،نوع برخورد فروشنده و ... ما را همراهی می کند که سعی در حل و فصل آن داریم تا در پایان یک روز وقتی بعد از خرید به خانه بر می گردیم از کالایی که تهیه کرده ایم ، راضی باشیم در این بین با توجه به وجود تعداد زیاد شرکتها ی گوناگون در عرصه کالا و خدمات و رقابت بالایی که میان شرکتهای تولید کننده کالاهای مشابه مانند کوکاکولا با پپسی- خودروسازی بنز با تویوتا-ساعت رولکس با گوچی - ال جی با سونی و ... وجود دارد، انتخاب ها تحت تأثیر قدرت و نفوذ نامهای تجاری دستخوش تغییر می گردد بنابراین لزوم داشتن یک نام تجاری پر توان با مشخصه ی جذب کنندگی مشتری که امروزه امری اجتتاب ناپذیر می باشد می تواند مسیر سودآوری و بقاء صاحبان آن را تغییر دهد...

عنوان فایل
نام تجاری application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
article.docx
1,059 KB
دانلود

محمود نوری شمس آباد