پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 9 May, 2024
نام تجاری
وقتی بدنبال تهیه یک کالا هستیم همیشه دغدغه هایی از جنس قدرت خرید ،نشان تجاری کالا، زمان ، دسترسی به مراکز معتبر فروش،کیفیت کالا ،نوع برخورد فروشنده و ... ما را همراهی می کند که سعی در حل و فصل آن داریم تا در پایان یک روز وقتی بعد از خرید به خانه بر می گردیم از کالایی که تهیه کرده ایم ، راضی باشیم در این بین با توجه به وجود تعداد زیاد شرکتها ی گوناگون در عرصه کالا و خدمات و رقابت بالایی که میان شرکتهای تولید کننده کالاهای مشابه مانند کوکاکولا با پپسی- خودروسازی بنز با تویوتا-ساعت رولکس با گوچی - ال جی با سونی و ... وجود دارد، انتخاب ها تحت تأثیر قدرت و نفوذ نامهای تجاری دستخوش تغییر می گردد بنابراین لزوم داشتن یک نام تجاری پر توان با مشخصه ی جذب کنندگی مشتری که امروزه امری اجتتاب ناپذیر می باشد می تواند مسیر سودآوری و بقاء صاحبان آن را تغییر دهد...
عنوان | فایل | |
---|---|---|
نام تجاری | application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document article.docx 1,059 KB |
دانلود |
محمود نوری شمس آباد
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران رهبر انقلاب دولت دولت سیزدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی رافائل گروسی رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی حجاب انتخابات مجلس مجلس
قتل تهران پلیس هواشناسی شهرداری تهران وزارت بهداشت بارش باران آموزش و پرورش سیل سلامت فضای مجازی قوه قضاییه
گاز نمایشگاه نفت خودرو قیمت دلار قیمت خودرو مالیات قیمت طلا مسکن حقوق بازنشستگان ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون محمدمهدی اسماعیلی کتاب سریال سینمای ایران دفاع مقدس سینما تئاتر موسیقی رسانه ملی
اینوتکس دانشجویان دانش بنیان
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل جنگ غزه فلسطین آمریکا رفح حماس روسیه حمله به رفح نوار غزه ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیگ برتر ذوب آهن بازی باشگاه استقلال لیگ برتر ایران نساجی لیگ برتر فوتبال ایران
اینترنت تبلیغات اپل عیسی زارع پور سامسونگ ناسا گوگل آب مایکروسافت شبکه اجتماعی
سرطان هندوانه آسم سنگ کلیه بیماران خاص کمردرد اعتیاد بیمه سبزیجات افسردگی