چهارشنبه, ۲۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 12 February, 2025
مجله ویستا
راهکارهای تقویت و توسعه مهارت های ارتباطی در مدیران قسمت دوم مهارت های ارتباط شنیداری
![راهکارهای تقویت و توسعه مهارت های ارتباطی در مدیران قسمت دوم مهارت های ارتباط شنیداری](/web/imgs/16/141/5h6t11.jpeg)
در حالت عادی، گوش کردن بیش از هر فعالیت دیگر اوقات بیداری ما را به خود اختصاص میدهد. مطالعه بر روی افراد شاغل در فعالیتهای مختلف نشان داده است که ۷۰ درصد اوقات بیداری افراد به برقراری ارتباط میگذرد. سهم هر یک از انواع ارتباط به شرح زیر است :
ـ نوشتن ۹ درصد
ـ مطالعه ۱۶ درصد
ـ صحبت کردن ۳۰ درصد
ـ گوش کردن ۴۵ درصد
اما با این وجود متأسفانه فقط عده معدودی از افراد شنوندهٔ خوبی به شمار میروند. با این وصف، گوش کردن یک مهارت اساسی و یک مسئولیت مدیران است. دراین مقاله پس از شناخت مهارت های شنیداری، بعضی از اصول و مبانی تقویت مهارتهای ارتباطی شنیداری ارائه می شود.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
راهکارهای تقویت و توسعه مهارتهای ارتباطی در مدیران - قسمت دوم: مهارتهای ارتباط شنیداری | application/msword f1e94b44aa28639004e3bbf038cb2b7f.doc 77 KB |
دانلود |
محمد رضا عباسی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست