دوشنبه, ۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 27 May, 2024
مجله ویستا

طالع بینی روز سه شنبه ۳ آذر ماه


طالع بینی روز سه شنبه ۳ آذر ماه

● متولد فروردین (بره):
شاید غیر منطقی رفتار کنید. پیش خرید کنید سعی کنید یک نفر را با خودتان ببرید. شاید چیزی بی ارزش بخرید.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
مغزتان مملو از ایده های خوب برای …

متولد فروردین (بره):

شاید غیر منطقی رفتار کنید. پیش خرید کنید سعی کنید یک نفر را با خودتان ببرید. شاید چیزی بی ارزش بخرید.

متولدین اردیبهشت (گاو):

مغزتان مملو از ایده های خوب برای آینده است اما موانع زیادی هستند که جلوی پیشرفت شما را می گیرند. اگر سعی کنید به آرامی پیش بروید بسیار به سودتان خواهد بود.نقشه اصلی تان را هدف قرار دهید و به طرف آن حرکت کنید.

متولدین خرداد (دوقلوها):

امروز در اطراف افراد مهربان و هماهنگ با خود هستید و فضای خوبی حاکم است. امروز سرعت خود را کم کنید. زیرا احتیاجی به عجله ندارید و هر چه آرام تر کار کنید، بیشتر موفق می شوید و با این روش، انرژی بیشتری برای همسرتان خواهید داشت.

متولدین تیر (خرچنگ):

شخصی صدای کمک خواستن شما را شنیده است و با عجله برای کمک به شما آمده است. گاهی اوقات نمی توانید خودتان را کنترل کنید و ناچاراز دیگران کمک میخواهید و در حال حاضر واقعاً از کمک دیگران قدردانی میکنید.

متولدین مرداد (شیر):

امروز کسی احساس ناآرامی می کندو به احتمال زیاد خود شمائید. حتی اگر همیشه عادت هایی یکنواخت داشتید، نمی توانید اکنون تحمل کنید که همواره به شخصیت همیشگی خود بچسبید و نهایت سعی خود را می کنید تا از آن فرار کنید.این امر بر دوستی های نزدیک شما تاثیر گذاشته و این معنا را می دهد که شما شخص نزدیکی را ناراحت می کنید. به این دلیل که آنها معترضند چرا امروز خواهان این همه آزادی هستید ولی به نظر می رسد شما کم قدرت تر از آن هستید که کاری در این رابطه انجام دهید.

متولدین شهریور (سنبله):

امروز حوصله کار زیاد ندارید.شخصی به شما کار زیاد می دهد بدون اینکه از شما بپرسد آیا ایرادی ندارد.اما به دلایلی نمی توانید مخالفت کنید.

متولدین مهر (ترازو):

امروز یکی از همکاران تان باعث می شود که قلب شما کمی تندتر از همیشه بطپد،حتی اگر قبل از این هرگز برای تان جذابیتی نداشته بود.اکنون واقعاًَ جذب او شده اید و حالا متعجب اید که در این رابطه چه باید بکنید.اگر در حال حاضر شخصی را در زندگی تان دارید باید سعی کنید از این شخص دوری کنید ولی اگر تنها هستید می توانید پذیرای او باشید.به عبارت دیگر کشش بین شما بسیار زیاد است و بسیار سریع پیش می رود،تنها باید صبر کنید و ببینید.

متولدین آبان (عقرب):

رفت و آمدهای زیادی دارید اما به سود شما می باشد.سعی کنید اگر کار اداری دارید عجله نکنید همه چیز خودش درست می شود.

متولدین آذر (کمان):

سعی کنید درگیر غیبت کردن از دیگران نشوید چون بعضی چیزها ممکن است زیادی بزرگ شوند. همه عادت دارند حقیقت را کمی آب و تاب دهند و این شامل خود شما نیز می شود. اگر کسی رازی را به شما اعتراف می کند، به آنها یادآوری کنید که دیر یا زود حقیقت بیرون می آید و با وجود همه نیت خوبی که دارید، این ممکن است شما باشید که بدون داشتن نیت بد، این راز را برملا می کنید.

متولدین دی (بز):

در چند روز اخیر نمی توانید در منزل بمانید و دوست دارید که بیرون بروید. نقشه ستارگان روابط عاشقانه اجتناب ناپذیری را نشان می دهد. اگر نگران هستید که کریسمس را تنها بگذرانید، اکنون بهترین زمان است تا فرد مناسب خود را پیدا کنید.

متولدین بهمن (ظرف آب):

امروز دیگران بد اخلاق هستند واین مساله باعث می شود که منطقی رفتار نکنند.اشخاصی که در خانه با شما صمیمی هستند امروز به توجه بیشتری نیاز دارند یا ممکن است از چیزی ناراحت شوند که در حالت معمولی از آن ناراحت نمی شوند. اما بیش از آنکه آنها را مقصر بدانید به خاطر داشته باشید هر روز روزهای بی حوصلگی دارد و این شامل شما هم می شود.

متولدین اسفند (ماهی):

آمادگی اخیر شما می تواند زمزمه مخالفت خانواده یا شریک زندگی تان را سریعتر کنند .فقط آنها را بنشانید و از روی حوصله به آنها توضیح دهید که شاد باشید.شما بایستی خوشحال باشید.آنها دیدگاه شما را خواهند دید.این فقط آن تغییری است که می تواند مقداری شوک بیاورد.