چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
۱۳سطح تامین رضایت مشتری در خرید یک کالای مصرفی
١) فروشنده کالای مورد در خواست مشتری را میآورد.
٢) مشخصههای آن را توضیح میدهد.
٣) مشخصههایی که در دیگر مدلها وجود دارد را میگوید.
۴) از او می پرسد اگر سئوالی دارد به موقع جواب دهد.
٥) نظر دیگر مشتریها را به اطلاع او میرساند.
٦) از او میپرسد در مورد دیگر مدلها میخواهد، بداند.
٧) در مورد چگونگی نگهداری کالا به او یادآوری میکند.
٨) در مورد ضمانتهای احتمالی یادآوری میکند.
٩ ) کالا را در مقابل مشتریآزمایش میکند.
١٠) او را تا پای صندوق راهنمایی میکند.
١١) از او می پرسد که میخواهد کالا را کادو پیچ کند.
١٢) بعد از بسته بندی کالا را به مشتری میسپارد.
١٣) با لبخند روز خوشی را برای او آرزو کند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست