پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
بسترسازی نوآوری در سازمان
نکتهی قابل توجهی که روابط عمومی به عنوان مشاوران برنامهریزی بر اساس نیاز سازمان و مخاطب میتواند ایفاکنندهی نقش اساسی باشد، توجه به عوامل مؤثر در نوآوری و شناخت و بسترسازی برای فراهم شدن آن در سازمان است.
عوامل مؤثر در نوآوری و شناخت عبارتند از: بهکارگیری و جذب نیروهای خلاق و نوآور در سازمان، تأمین امکانات مناسب تحقیقاتی و مالی برای فعالیتهای نوآورانه، آزادی عمل کافی در انجام فعالیتها و تلاشهای خلاق و استفاده از نتایج به دست آمده از فعالیتهای خلاق و دادن پاداش مناسب به افراد خلاق.
روابط عمومی باید نسبت به شناخت افرادی که دارای فصاحت در بیان مفاهیم، توانایی تولید سریع ایدههای فراوان، توانایی شاخص شدن در میان دیگران و کمی متفاوت با دیگران، علاقهمند به مواجهه با مسائل و مشکلات، دارای پشتکار در تعقیب مشکلات تا هرجا که پیش روند، دارای قدرت تأمل در تصمیمگیری و عدم اظهارنظر سریع و مشتاق به صرف زمان در تحلیل و کشف اطلاعات، هستند، همت گمارد، چراکه موارد مذکور از جمله مهمترین ویژگیهای افراد خلاق و نوآور است که میتواند سازمان را به سمت خلاقیت و نوآوری در ارائهی خدمات مطلوبتر به مخاطبان هدایت کند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست