شنبه, ۹ تیر, ۱۴۰۳ / 29 June, 2024
مجله ویستا
چند توصیه برای بازاریابی در اقتصاد ضعیف
بدون شک بازاریابی نقشی مهم و موثر در سرنوشت یک سازمان بر عهده دارد . تقویت این بخش یکی از پله های نردبان موفقیت سازمانهاست و در این میان نقش بازاریابی انکار ناپذیر است ، اما در محیطی با اقتصاد ضعیف ، مدیران بازاریابی باید از چه روشهایی برای موفقیت استفاده کنند ؟
این مدیران باید :
همیشه به بازاریابی فکر کنند .
بازار را هدف قرار دهند و روندهای صنعت و پیشرفت را بیاموزند .
تجارت خود را توسعه دهند .
گروهی را برای مشاوره ، روابط عمومی و بازاریابی تشکیل دهند .
بودجه ثابتی برای بازاریابی تعیین کنند .
با ارائه محصولات جدید همیشه در اذهان مردم حضور داشته باشند .
با مطبوعات در تماس باشند .
همیشه به درخواستها پاسخ دهند .
کار خود را توسعه دهند و بدانند که تنها با تلاش و پشتکار موفق می شوند .
استفاده از این روشها به مدیران اجازه می دهد دورنمای زیبایی از موفقیت در بازاریابی سازمان و درنهایت در کل سازمان را پیش رو ببینند .
انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ایران انتخابات 1403 ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور قالیباف
هواشناسی تهران قتل پلیس ازدواج طلاق بارش باران سیل آموزش و پرورش فضای مجازی سازمان هواشناسی قوه قضاییه
قیمت طلا قیمت دلار حقوق بازنشستگان قیمت خودرو بورس بازار خودرو خودرو بازنشستگان دولت سیزدهم دلار قیمت سکه مسکن
تلویزیون سینما موسیقی کتاب تئاتر فیلم رسانه ملی سینمای ایران رامبد جوان جوکر سریال دفاع مقدس
باتری
رژیم صهیونیستی آمریکا جو بایدن دونالد ترامپ روسیه غزه فلسطین جنگ غزه لبنان ترکیه ترامپ انتخابات آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال یورو 2024 باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بازی لیگ برتر باشگاه استقلال جام ملت های اروپا تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو
هوش مصنوعی وزیر ارتباطات گوگل اینترنت فناوری عیسی زارع پور نمایشگاه الکامپ فیبر نوری مایکروسافت سامسونگ اپل فیبرنوری
حافظه پوست کاهش وزن فشار خون افسردگی میوه دیابت گرمازدگی بارداری