چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
فایده حاصل از ویژگیهای محصول در تبلیغات مخاطب را جذب میکند
چیزی که در تبلیغات، باید به آن توجه داشت تفاوت بین "ویژگی محصول" و "فایده محصول" است. بهگونهای که ویژگیهای محصول واقعیاتی را درباره محصول میگوید، اما مزایای محصول از منافع حاصل از این ویژگیها برای مشتری صحبت میکند.
هنوز هم هستند کسانی که معنی اصطلاح ساده DVD را نمیداند، اما اگر به مخاطب گفته شود که با استفاده از این قابلیت میتوان از تصویری بهتر و ... برخوردار بود، اثر دیگر خواهد داشت.
آیا فکر کردهاید چند درصد مردم از اصطلاح Hi Fi SYSTEM سر درمیآورند (این اصطلاح در واقع یک کاتالوگ روایتگر ویژگیهای محصول است) اما در تبلیغ چیزی که مخاطب را تحریک میکند فایده حاصل از ویژگیهای محصول است.
ذکر ویژگیهای محصول زمانی که با منافع محصول همراه شود هیچ اشکالی ندارد. اما به نظرم ذکر منافع در تبلیغ باید از لحاظ گرافیکی برجسته تر از هر چیز دیگری باشد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست