دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
دوج وایپر۱۰- SRT در برابر شورلت کوروت Z۶
کوروت موتوری با دور بالا و قدرت بازدهی بالا را دارا می باشد. در حالی که دور این موتور بالا می ورد شما می توانید قدرت آن را احساس نمایید و مانند این می ماند که قدرت به شدت از چهار لوله اگزوز تیتانیومی آن خارج می شود که هیچ راننده ای نمی تواند جلوی خودش را بگیرد تا پدال گاز را فشار ندهد یا دنده معکوس ندهد تا صدای غرش آن را نشنود. ولی بر خلاف تمامی موتورهای قدرتی آمریکایی این موتور در حالت خلاص صدای زیادی ندارد. در دوه رهای مشابه، وایپر نیزاز اگزوزهای کناری اش می غرد ولی با این تفاوت که شما لرزش را روی کاپوت، فرمان و دسته دنده چرمیش احساس می کنید .درست مانند موتور سیکلتهای هارلی دیویدسون در آزمایشی که در جاده های کوهستانی انجام دادیم، هر دو خودرو از قدرت کافی برخوردار بودند ولی رانندگی با کوروت کمی مشکل تر بود زیرا کوروت دوست داشت دنده هایش را در موقعیتهای مختلف به موقع عوض کنید و دائم باید بین دنده های دو، سه و چهار بازی می کردید. ولی وایپر قدرت تطبیق بیشتری داشت و کنترلش راحتتر بنظر می رسید. با اینکه صفحه کیلومتر شمار و دور سنج وایپر سفید و بسیار زیباست، قدرت پدالهایش قابل تنظیم است و صندلیهای باکتش از قدرت نگهدارنده خوبی برخوردارند ولی در کل راحتی در کابین وایپر یک فاکتور برای طراحان آن نبوده است.
وایپر خیلی سرو صدا دارد(سیستم صوتی را فراموش کنید)، درونش خیلی گرم است (حتی با کولر روشن) و به اندازه کافی جا برای آرنجهایتان ندارید و کمی تنگ است. در عوض داخل کوروت بسیار ساکت، کابین خنک (حتی وقتی موتور ماشین گرم است) و برای دو نفر کاملاً جا دار می باشد. تنها شکایتی که از کوروت خواهید کرد لوازم پلاستیکیی هستند که در آن بکار رفته اند و بنظر می آید از مواد اولیه نا مرغوبی باشد. اما باید در جواب گفت که لااقل دستتان را میله دنده و دستگیره های داخلی درب مانند وایپر نخواهد سوزاند.
از دیدگاه وایپر شما ممکن است احساس خنکی و راحتی در کوروت کنید ولی وایپر قویترین خودروی اسپرتی است که می توانید با کمتر از ۱۰۰/۰۰۰ دلار خریداری نمایید و هنوز هم می توانید با بیشتر خودروهای اسپرتی که زیر ۲۰۰/۰۰۰ دلار قیمت دارند رقابت نمایید.
با هر تعویض دنده می توانید تستوسترونهای خروجی از اگزوزهای بغل و حرکت جانبی پشت خودرو را احساس نمایید و خداحافظی کنید با تقریباً هرچیز که در آینده خودرو می بینید. درون آن می توانید از آفتاب و بادی که در موهای شما می وزد لذت برید. البته حقیقتاً Z۰۶ هم یک ماشین اسپرت عضلانی وقتی یک خودرو مسافرتی بهتر از وایپر است و جالب این است که ما دو خودرو را تست کرده ایم که کاملاً شبیه و در کمال تعجب بسیار متفاوت نیز هستند در حالت خلاص مانند یک ساعت رولکس کار می کند، در حالی که خودرو را دیوانه وار می کشد و صدای بسیار زیبایی نیز دارد. دیواره نازک تیتانیومی سیستم اگزوز آن خصوصاً صدای لرزش بسیار زیبایی دارد. ولی موتور وایپر آخر موتورهای حجیم است، گشتاوری بالا مانند ناوهای جنگی. در آزمایش ۹۶-۰ کیلومتر نیز نیم ثانیه از کوروت سریعتر می باشد که در مسابقات DRAG کاملاً مخصوص است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
سلامت هواشناسی اصفهان شهرداری تهران تهران قتل فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی سازمان هواشناسی آموزش و پرورش باران
بانک مرکزی خودرو بنزین بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت ناسا عکاسی سامسونگ
کاهش وزن دیابت توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب