پنجشنبه, ۳ خرداد, ۱۴۰۳ / 23 May, 2024
اهمیت تبلیغات اینترنتی
در مقایسه با تبلیغات سـنتی، تبلـیغ در اینترنت از مزیتهای قابل ملاحظهای برخوردار است از آن جمله می توان به ایجاد ارتباط دو طرفه با مخاطب، ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات، توانایی هدفگیری ایستا و پویای مشتریان، دسترسی جهانی و شبانهروزی، ارسال و نگهداری و به روز رسانی آسان، قابلیت اندازهگیری و ردگیری بالا، طراحی پیام آگهی و قابلیت فروش اشاره کرد. بعلاوه هزینه تبلیغ در اینترنت نیز به مراتب کمتر از رسانه های دیگر می باشد.
شرکتهای تجاری اگر بخواهند در عرصه فعالیت باقی بمانند و موقعیت خود را در بازار پررقابت امروز حفظ کنند چارهای جز به کارگیری این نوع از تبلیغات نخواهند داشت. این امر درمورد شرکتهایی که بخواهند در سطح جهانی فعالیت کنند مصداق بارزتری خواهد داشت. تبلیغات اینترنتی دارای اشکال مختلفی است که هر شکل آن دارای ویژگیهای خاص خود است. با توجه به هدف تبلیغات، نوع محصول، ویژگیهای مخاطبان، باید شکل متناسب تبلیغات اینترنتی انتخاب شود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سقوط بالگرد رئیسی حسین امیرعبداللهیان مشهد ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی شهدای خدمت رئیسی ایران شهادت رهبر انقلاب
هواشناسی آموزش و پرورش باران سازمان هواشناسی مترو قتل بارش باران شهر تهران شهرداری تهران کنکور پلیس تعطیلی ادارات
قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو خودرو بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو دلار مسکن سایپا بورس ارز
خرمشهر مناظره انتخاباتی سینما فضای مجازی تلویزیون زنان هالیوود موسیقی رسانه ملی سینمای ایران لیلا حاتمی ازدواج
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه روسیه اسرائیل آمریکا حماس جنگ غزه چین ولادیمیر پوتین بنیامین نتانیاهو لبنان
فوتبال پرسپولیس استقلال آتالانتا تیم ملی والیبال ایران والیبال لیگ برتر باشگاه استقلال ناصر حجازی رئال مادرید باشگاه پرسپولیس بارسلونا
هوش مصنوعی مایکروسافت اپل سامسونگ موبایل گوگل اسکارلت جوهانسون
خواب پوست فشار خون سلامت روان آلزایمر افسردگی کاهش وزن