یکشنبه, ۳۰ دی, ۱۴۰۳ / 19 January, 2025
مجله ویستا

دکوراسیون پنجره ای به سوی مشتری مداری


دکوراسیون پنجره ای به سوی مشتری مداری

امروز دکوراسیون به عنوان یک علم تلقی می شود یعنی تمامی الزامات زیبائی شناسی در آن لحاظ می شود دکوراسیون دیگر سلیقه ای نیست از لحاظ روحی ـ روانی یک محیط داخلی باید به گونه ای باشد که تأثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشد

حسن احمدی: امروز دکوراسیون به‌عنوان یک علم تلقی می‌شود یعنی تمامی الزامات زیبائی‌شناسی در آن لحاظ می‌شود. دکوراسیون دیگر سلیقه‌ای نیست. از لحاظ روحی ـ روانی یک محیط داخلی باید به‌گونه‌ای باشد که تأثیر مثبتی بر روی افراد داشته باشد. در دکوراسیون داخلی فروشگاه‌ها، گرافیک بسیار راه‌گشاست و نوع رنگ‌بندی، چیدمان، نورپردازی، المان‌های تصویری در دکوراسیون داخلی یک فروشگاه مؤثر است و نمی‌توان نادیده گرفت. الان اتفاق ناخوشایندی در برخی از دکوراسیون‌ها و کارهای تبلیغاتی افتاده و آن ”فریب‌کاری“ است. الان کار به‌گونه‌ای شده که دوگانگی برای مشتری در طراحی داخلی فروشگاه ایجاد شده است. بیشتر سعی بر این است که مشتری جذب شود اما در عرضه و خدماتی که باید ارائه شود از دکوراسیون و طراحی به‌عنوان یک ”ابزار فریب“ استفاده می‌شود. اینجا مشتری دچار سردرگمی می‌شود. مشتری وارد محیطی می‌شود که جذاب است و به ناچار باید خرید کند. به‌نظر من یک هماهنگی مناسب باید میان دکوراسیون خوب، فروشنده خوش‌برخورد و کالای با کیفیت و خدمات مناسب وجود داشته باشد. اگر این هماهنگی وجود داشته باشد موجب می‌شود ارتباط مشتری با کسی که خدماتی ارائه می‌دهد تداوم یابد. صرفاً نباید دکوراسیون موردنظر باشد و جنبه‌های دیگر نادیده گرفته شود.

عنوان فایل
دکوراسیون پنجره‌ای به‌سوی مشتری‌مداری application/pdf
goftogo_ dekorasiune panjereei.pdf
556 KB
دانلود

افسانه شکیبا