دوشنبه, ۱۱ تیر, ۱۴۰۳ / 1 July, 2024
مجله ویستا
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
در بسیاری از پژوهشهای کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطهای بهعنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی میباشد. از اواخر دهه ۱۹۸۰، تحقیقات پیرامون بازارهای صنعتی نشاندهنده حرکتی از روابط یکجانبه و رقابتی به سمت روابط دو جانبه، بلندمدت و توام با تشریک مساعی بوده است. برخی مزایای این ارتباطات عبارتند از: کاهش هزینههای مبادله، افزایش بهرهوری و بازدههای اقتصادی بالاتر برای مشتریان و عرضهکنندگان مواد اولیه. البته همه این روابط نتایج سودمند دو جانبه ندارند. شرکتهای موفق بهدنبال موقعیتهائی هستند که برایشان سودآور است.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطهای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن | application/pdf ahamiate etemad dar bazaryabi rabetei va ijade meghyasi jahate sanjesh an.pdf 233 KB |
دانلود |
آرش حبیبی پیرکوهی ـ کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی دانشگاه اصفهان
انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران پزشکیان جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ریاست جمهوری انتخابات 1403
هواشناسی تهران قتل شهرداری تهران فضای مجازی خانواده آموزش و پرورش سلامت سازمان هواشناسی پلیس محیط زیست آلودگی هوا
قیمت دلار قیمت طلا خودرو دولت سیزدهم قیمت خودرو بازار سرمایه دلار بازار خودرو قیمت سکه حقوق بازنشستگان بورس بانک مرکزی
سینما علیرضا قربانی تخت جمشید تلویزیون کنسرت سینمای ایران رسانه ملی دفاع مقدس شهید کتاب موسیقی سریال
دانشگاه تهران دانش بنیان ماهواره دانشگاه آزاد اسلامی باتری وزیر علوم
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین فرانسه ترکیه آمریکا جو بایدن روسیه جنگ غزه دونالد ترامپ لبنان چین
پرسپولیس فوتبال استقلال یورو 2024 لیگ برتر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند نقل و انتقالات لیگ برتر ایران آلمان نقل و انتقالات استقلال
هوش مصنوعی زمین اپل گوگل الکامپ نمایشگاه الکامپ ربات سرعت اینترنت وزیر ارتباطات عیسی زارع پور
دیابت عینک آفتابی طب سنتی ورزش ویتامین آلزایمر سکته مغزی قند خون بارداری