شنبه, ۳۰ تیر, ۱۴۰۳ / 20 July, 2024
بحران و نیاز مخاطب به رسانه
در مواقع بروز بحران، نیاز مخاطب به رسانه بیشتر میشود و اگر به رسانه رجوع کند و چیزی نیابد و یا چیز نامناسبی پیدا کند دیگر به سراغ آن رسانه نخواهد رفت.
در تشریح بیشتر موارد فوق باید گفت؛ برخی از خبرنگاران رسانه های داخلی (مستقر در در داخل و یا خارج از کشور ) اغلب به دلایل متعدد از کنار سوژههای ناب و دست اول می گذرند . در نتیجه سوژههای آنان اغلب کلیشهای و تشریفاتی هستند و در بسته بندیهای نا زیبا ارائه می شوند. برخی از این دلایل به این شرح است: نقش عوامل درون رسانه ای و برون رسانه ای در سوژه یابی و پرداخت به آن.
اشراف و تسلط نداشتن خبرنگار بر علم ارتباطات، روشها و اصول سوژهیابی و پرداخت به آن سوژه ها.
تسلط نداشتن اغلب خبرنگار اعزامی به کشور خارجی به زبان محل مأموریت.
عشق و علاقه نداشتن تعداد قابل توجهی از خبرنگاران به کار خود و روی آوردن به این حرفه برای داشتن شغل.
و غلبه نگاه اداری در کار رسانه.
خبرنگار نباید اداری فکر کند بلکه باید همه چیز را سوژه، همه جا را محل کار و همه زمان ها را ساعات کاری خود بداند. باید عِرق وحس خبری داشته باشد. همچنین باید بر حرفه خود تسلط داشته باشد. بدیهی است، روش آزمون و خطا در عصر تعدد و تکثر رسانه ها، سرعت رسانه را میگیرد و رسانه را به یک رسانه دنباله رو تبدیل می کند.
http://modernmedia.blogfa.com
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
ویدیوهای آموزشی هفتم
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم پزشکیان محمدجواد ظریف دولت رئیس جمهور انتخابات انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی ظریف برجام
تهران هواشناسی پشه آئدس سازمان هواشناسی شهرداری تهران قتل وزارت بهداشت گرمای هوا پلیس گرما سلامت شهر تهران
واردات خودرو خودرو مالیات دولت سیزدهم قیمت خودرو برق مایکروسافت حقوق بازنشستگان قیمت دلار قیمت طلا بازنشستگان بازار خودرو
تلویزیون فضای مجازی سریال عاشورا محرم سینمای ایران کربلا امام حسین (ع) امام حسین سینما موسیقی اوشین
فناوری اختلال جهانی ورزشکاران
رژیم صهیونیستی یمن اسرائیل فلسطین دونالد ترامپ غزه آمریکا روسیه تل آویو جو بایدن ترامپ چین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر ایران نقل و انتقالات لیگ برتر نقل و انتقالات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور علی علیپور علیرضا بیرانوند
همستر کامبت فیلترینگ فیلترشکن ناسا ویندوز امنیت سایبری سامسونگ گوگل مریخ موبایل تبلیغات عیسی زارع پور
افسردگی گرمازدگی کاهش وزن بارداری سلامت روان