پنجشنبه, ۷ تیر, ۱۴۰۳ / 27 June, 2024
چگونه به تبلیغاتتان جذابیت، رنگ و حس اضافه کنید.
![چگونه به تبلیغاتتان جذابیت، رنگ و حس اضافه کنید.](/web/imgs/16/106/t2kru1.jpeg)
با داشتن عوامل قدرتمند، به مقصود خود دست می یابید .
واحدبازاریابی الکترونیکی شرکت اطلاع رسانی همکاران سیستم .... و به درستی همین طور است. شکست یا موفقیت فعالیتهای بازاریابی شما به نوع کلمات انتخابی برای معرفی تولیدات، خدمات و موقعیت خودتان در تبلیغات بستگی دارد.
شما در انتخاب کلمات مختارید. مشکل اصلی استفاده از کلمات پوچ و بی معنی است. مغز به یکباره از هرگونه فکر خلاق تهی می شود. این زمانی است که مجموعه ی جملات تعیین شده برای ایجاد تغییرات اعجاب انگیز در تبلیغات، جادوی خود را از دست می دهند. منظور، مجموعه ای از عبارات از پیش نوشته شده است که با اضافه کردن به متن تبلیغات، نیرویی خارق العاده و همین طور امکان انتخاب گزینه های مختلف را به وب سایت شما عرضه می کند. این مجموعه در واقع سفری باورنکردنی از درون کلمات است که به تبلیغات شما جذابیت، رنگ و حس می بخشد. با عبارات حاوی نکات روز می توانید به تبلیغاتتان جان ببخشید.
حال، چگونه این عبارات و نکات روز را انتخاب می کنید؟
گام نخست: به درستی از مضمون تبلیغاتی که- در تلویزیون، روزنامه، ای میل یا مجله به نمایش گذاشته اید، آگاه باشید. کافی است تبلیغات را به دقت مطالعه کنید.
گام دوم: این بخش شامل جملات درنظر گرفته شده ی شماست. کلماتی را که تأثیر عمیقی بر شما می گذارند، در جایی یادداشت کنید. دفترچه یا بخشی از کامپیوتر خود را به نوشتن این نکات روز اختصاص دهید. این ها جملاتی هستند که اخیراً یادداشت کرده ام:
چیزی را نپذیر مگر آنکه بهترین باشد، چرا که تو ارزشش را داری، و این هدیه ای از خودت به خودت است.
گام بعدی، ترکیب و اضافه کردن این جملات به تبلیغات است. برای درک بهتر این مرحله باید تبلیغی را که قبلا تهیه شده مورد بررسی قرار دهید. میزان تأثیر آن بر خواننده چقدر است؟ چقدر شور و حرارت در آن موج می زند؟ آیا این تبلیغ توجه شما را به خود جلب می کند؟ درصورت منفی بودن پاسخ، زمان استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی فرا رسیده است. جمله های مناسب که خدمات یا تولیداتتان را هرچه بهتر معرفی می کند، در جای جای تبلیغات گنجانده، سپس آن را اصلاح کنید.
حال این جمله را که شخصی بدون آگاهی از جملات سحرآمیز بازاریابی نوشته، بخوانید:
کت قهوه ای جدید برای بانوان- سایز XL
در حقیقت این جملات مرا جذب نکرد، بلکه تصویر مربوط به آن برایم تازگی داشت. بله، واقعاً تولید فوق العاده ای است: حال ببینید که چگونه یک تبلیغ خشک و خالی با استفاده از جملات سحرآمیز بازاریابی تغییر می کند:
با پوشیدن این کت چرمی قهوه ای شکلاتی، تمام قد و عالی، به هرآن چه که در اطراف شماست می تابید.
برای دوست داران کیفیت خوب با پرداخت بخشی از قیمیت خرده فروشی راحتی و شیک پوشی را تجربه می کنید.
این کت بی نظیر زیبایی را به کمد لباس های زمستانی خود وارد می کنید.
برای بانوان با سایز XL.
آیا تفاوت را حس می کنید؟ با استفاده از کلمات جادویی بازاریابی به راه های جدید تاثیر برخریداران دست پیدا کرده، به این طریق تولیدات خود را هرچه عمیق تر در قلب و روح آن ها جای می دهید و به ژرف ترین نقطه ی خواسته های آن ها می رسید.
چرا از همین حالا برای تبلیغات تان اقدام نمی کنید؟ کافی است این سه پیشنهاد را برای اضافه کردن گرمی، رنگ و حس به تبلیغات تان اضافه کنید. تغییرات حاصل را در تبلیغات و همین طور در درآمد حاصل از فروش محصولات بررسی کنید.
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 مسعود پزشکیان سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قالیباف ایران پزشکیان علیرضا زاکانی مناظره انتخاباتی مناظره
سیل هواشناسی سوادکوه قوه قضاییه تهران قتل فضای مجازی شهدای خدمت سیلاب وزارت بهداشت سازمان هواشناسی شهرداری تهران
قیمت دلار قیمت طلا دولت سیزدهم نهضت ملی مسکن حقوق بازنشستگان بازنشستگان مسکن قیمت خودرو قیمت سکه بانک مرکزی طلا خودرو
تلویزیون سینمای ایران سریال شهید خدمت سینما رسانه ملی دفاع مقدس تئاتر فیلم حج سریال پایتخت
فناوری دانش بنیان
بولیوی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ روسیه آمریکا فلسطین غزه جنگ غزه لبنان اوکراین ترکیه اتحادیه اروپا
یورو 2024 پرسپولیس فوتبال استقلال باشگاه پرسپولیس سپاهان جام ملت های اروپا جواد نکونام لیگ برتر لیگ برتر ایران باشگاه استقلال خوان کارلوس گاریدو
هوش مصنوعی عیسی زارع پور ایلان ماسک نمایشگاه الکامپ وزیر ارتباطات سامسونگ گوشی اپل ناسا ماه
سازمان غذا و دارو دیابت سرطان زوال عقل ویتامین ریزش مو سنگ کلیه