پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
روابط عمومی معنایی؛ دستاورد فنآوریهای ارتباطی
تحولات شتابناک در عرصههای فنآوری، جهانی شدن و روابط عمومی، وضعیت جدیدی را پیش روی ما گذاشته است که به ناچار از روابط عمومی الکترونی به سوی روابط عمومی سمانتیک(معنایی) گام برمیداریم.
در وب ۱ کاربران مصرفکننده اطلاعاتی هستند که توسط فرستنده عرضه میشود. در وب ۲ کاربران نیز اطلاعات خود را میتوانند به نمایش بگذارند و پدیدههایی مثل ویکی پدیا، یوتیوپ وآر.اس .اس متولد میشوند.
اما در وب ۳ علاوه براینها، نرمافزارهای عامل (اجنتها) برای کاربران تصمیمگیری میکنند و مثل یک دستیار شخصی عمل میکنند. در واقع وارد حوزه معنایی و اتنولوژی و هستی شناسی میشوند. از این پس با وب معنایی، شاهد روزنامهها و روابط عمومیهای معنایی خواهیم بود. اتنولوژی وب معنایی مبتنی بر حجم فزاینده اطلاعات موجود در فضای مجازی است. در این فضا براساس دادههای شخصی کاربران و اطلاعات جمعی، وب میتواند برای هر خواستهای از خواستههای کاربران برنامهریزی کند!
ازاین پس مثلا برای تبلیغات بگویید چه چیزی را میخواهید تبلیغ کنید تا وب بگوید در چه رسانهای، با چه هزینهای و...تبلیغ کنید. در هر حال از امروز باید با موضوع روابط عمومی الکترونی خداحافظی کرد و به روابط عمومی سمانتیک سلام داد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران روز معلم آمریکا معلمان رهبر انقلاب دولت مجلس شورای اسلامی مجلس دولت سیزدهم خلیج فارس حجاب شهید مطهری
زلزله تهران هواشناسی شهرداری تهران سیل پلیس قوه قضاییه آموزش و پرورش بارش باران سلامت سازمان هواشناسی دستگیری
خودرو بانک مرکزی ارز قیمت دلار قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا دلار سایپا بازار خودرو کارگران تورم
مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سریال سینمای ایران سینما دفاع مقدس موسیقی فیلم
دانشگاه علوم پزشکی مکزیک
غزه رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل جنگ غزه چین روسیه نوار غزه حماس عربستان ترکیه یمن
پرسپولیس استقلال فوتبال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال لیگ برتر ایران رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر باشگاه پرسپولیس
اینستاگرام همراه اول دبی اپل ناسا وزیر ارتباطات تبلیغات گوگل پهپاد
کبد چرب بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه ویتامین طول عمر بارداری