پنجشنبه, ۲۸ تیر, ۱۴۰۳ / 18 July, 2024
عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت
![عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت](/web/imgs/16/162/x7hgh1.jpeg)
در سال ۲۰۱۰، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این شبکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد. زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند.
صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.در سال ۲۰۱۰، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این بشکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد.
زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند. صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.
![](/imgs/no-img-200.png)
![](/imgs/no-img-200.png)
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران دولت سیزدهم دولت چهاردهم پزشکیان دولت محمدجواد ظریف علی باقری رهبر انقلاب ترور رئیس جمهور انتخابات
تهران قتل شهرداری تهران تب دنگی تعطیلی ادارات پشه آئدس تیراندازی زلزله شاهچراغ عزاداری محرم شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی
واردات خودرو خودرو اربعین قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو حقوق بازنشستگان بازار خودرو بازنشستگان سایپا مالیات سهام عدالت
فرهاد مشیری سینما تلویزیون سینمای ایران وزارت ارشاد دفاع مقدس لیلی رشیدی شورای عالی انقلاب فرهنگی تئاتر مختارنامه سینمای جهان بازیگر
فناوری آزمون سراسری ماه درمان و آموزش پزشکی
رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ غزه ترامپ جنگ غزه اسرائیل فلسطین آمریکا روسیه ترور ترامپ چین جو بایدن
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس رئال مادرید نقل و انتقالات لیگ برتر نقل و انتقالات یورو 2024 تیم ملی اسپانیا مهدی طارمی
سرعت اینترنت تیک تاک هوش مصنوعی اینترنت ناسا گوگل گرمایش جهانی اپل شیائومی ربات
دیابت گرمازدگی کاهش وزن افسردگی صبحانه