جمعه, ۱۰ اسفند, ۱۴۰۳ / 28 February, 2025
عشاق فیس بوک در انتظار دکمه نفرت

در سال ۲۰۱۰، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این شبکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد. زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند.
صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.در سال ۲۰۱۰، اضافه شدن دکمه «Like» (پسندیدم) به شبکه اجتماعی پرطرفدار و پرجمعیت فیس بوک غوغای عجیبی را در این سرزمین مجازی پرجمعیت برپا کرد. این دکمه به کاربران کمک می کند احساس خود را در مورد محتوای به اشتراک گذاشته ابراز کنند. بعد از گذشت دو سال و در پی درخواست مکرر کاربران، مارک و زوکربرگ به تازگی اعلام کرده قرار است دکمه «Hate» (نپسندیدم / متنفرم) هم به این بشکه اجتماعی اضافه شود. این دکمه بدون شک پرطرفدارتر از پسندیدم خواهد بود و انتظار می رود کاربران این شبکه را بسیار به هیجان بیاورد.
زوکربرگ، مدیر فیس بوک، بعد از اعلام خبر افزودن دکمه نپسندیدم در اظهارنظری جسورانه اعلام کرد انتظار می رود در ۲۴ ساعت اول بیش از دو میلیارد بار از این دکمه استفاده شود. البته این پیش بینی غم انگیز است که مردم از واژه نفرت بیش از دوست داشتن استقبال خواهند کرد، اما مدیران فیس بوک امیدوارند که کاربران با استفاده از این دکمه بهتر احساسات خود را به اشتراک بگذارند. صفحات محبوب در فیس بوک مانند صفحه دیزنی یا منچستریونایتد هرکدام بیش از یک میلیون لایک دارند ولی پیش بینی می شود افزودن دکمه نپسندیدم این رکوردها را به راحتی پشت سر بگذارد. شرکت فیس بوک همچنین اعلام کرده دکمه های دیگری مانند «چه کسی اهمیت می دهد؟» «خیلی دوست داشتم» هم تحت بررسی است و ممکن است به این شبکه اضافه شوند. در مورد اضافه شدن دکمه نفرت اختلاف نظرهای بسیاری وجود دارد. عده ای معتقدند اگر ماموریت یک شبکه اجتماعی به وجودآوردن ابزار برای مردم در ارتباط برقرارکردن با دیگران است وجود چنین دکمه ای لازم نیست چراکه این شبکه قرار است به اشتراک گذارنده عشق و دوستی باشد نه نفرت.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست