دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
۵ روش مطمئن برای معامله در زمانهای دشوار
در حال حاضر در بازرگانی جوی مبهم و نامعلوم حاکم است و در اکثر تجارتها برای خارج شدن از تنگناها، راههای اشتباهی پیش گرفته می شود. معمولا معاملات را از سر می گیرند و منتظر پیشرفت اقتصادی می مانند.
در چنین اقتصادی، بازاریابی مجدد مساوی خود کشی است. بهترین کار افزایش معاملات بدون افزایش حجم سرمایه است.
این کار سرمایه شما را محافظت می کند و تجارت شما را در مقابل تهدیدهای رقیبان و سرمایه داران مقاوم می سازد;رقیبانی که از لغزشهای شما برای سبقت گرفتن و ربودن مشتریانتان استفاده می کنند.
در حال حاضر در بازرگانی جوی مبهم و نامعلوم حاکم است و در اکثر تجارتها برای خارج شدن از تنگناها، راههای اشتباهی پیش گرفته می شود. معمولا معاملات را از سر می گیرند و منتظر پیشرفت اقتصادی می مانند.
در چنین اقتصادی، بازاریابی مجدد مساوی خود کشی است. بهترین کار افزایش معاملات بدون افزایش حجم سرمایه است.
این کار سرمایه شما را محافظت می کند و تجارت شما را در مقابل تهدیدهای رقیبان و سرمایه داران مقاوم می سازد;رقیبانی که از لغزشهای شما برای سبقت گرفتن و ربودن مشتریانتان استفاده می کنند.
در اینجا پنج روش مطمئن برای معامله در زمانهای دشوار ارائه شده است:
۱) با مشتریان قدیمی خود معامله کنید:
به آسانی می توان از مشتریان قدیمی استفاده کرد گاهی با فرستادن یک پیغام یک تماس تلفنی یا صرف ناهار به اتفاق مشتری قدیمی، می توان دوباره رابطه تجاری بر قرار کرد.
اگر می خواهید از طریقemil یا mail با مشتری خود ارتباط برقرار کنید، می توانید یک پیشنهاد همکاری مجدد، تخفیف یا جایزه را همراه با درخواست معامله خود ارسال نمایید.
۲) نمونه رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید:
این روشی است که اغلب نادیده گرفته می شود، در حالیکه در تجارت جواب می دهد.
۳) روی تبلیغات تمرکز کنید:
عده ای فکر می کنند قرارگیری نام تجاری جلوی دید عموم یک روش معتبر تبلیغاتی است. بهتر است بجای آن، مطمئن شوید تبلیغاتتان در بهترین مکان قرار گرفته تا خوانندگان آگهی، بتوانند با شما تماس بگیرند.
یکی از همکارانم ابتدا ده مشتری داشت که حاضر به همکاری نبودند. او توانست با استفاده از این روش با سی وپنج مشتری قرار دادهایی امضا کند که میلیونها دلار ارزش دارند.
۴) بگذارید مشتریان در گرفتاریها به شما کمک کنند:
تجارت مانند خیابان دو طرفه است. مشتریانی که در گذشته به آنها کمک کرده اید، خوشحال می شوند محبت شما را جبران کنند. اغلب، تنها کاری که باید انجام دهید، کمک خواستن است. برای تبلیغات خود و ارائه میزان فروش می توانید تصدیق نامه و یا آمار کار تهیه نمایید.
راه دیگری که مشتریان می توانند به شما کمک کنند ارائه رضایت نامه است. اگر مشتری با نفوذی دارید که از همکاری با شما رضایت دارد، از او درخواست کنید نامه ای بنویسد و معامله با شما را به دیگران توصیه نماید.
می توانید هزینه چاپ و پست چنین نامه ای را خودتان بپردازید و در صورت لزوم در نوشتن نامه هم کمک کنید.
۵) به روابط درست با مشتریان توجه کنید:
اگر فکر می کنید شما تنها کسی هستید که در حال حاضر نگران همه چیز است، اشتباه می کنید. اتفاقات اخیر باعث بی اعتمادی همه شده است.
برای پیشرفت در بازار، معاملات خود را با اعتبار و اعتماد ویژه ای پیش ببرید و در مورد بدهکاریها و طلبکاری های خود منصفانه برخورد نمایید.
برای جلب رضایت مشتری، هر کاری می توانید انجام دهید. حتی اگر لازم بود، او را به رقیب خود معرفی کنید تا اگر فکر می کند شما بهترین گزینه برای انجام معامله نیستید، بتواند شرایط رقیب را با شرایط شما مقایسه کند.
روابط درست و صادقانه در کوتاه مدت تاثیری ندارد اما شهرت در درستکاری و صداقت می تواند گنجینه ای گرانبها برای آینده کاری شماباشد.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی رئیسی ایران سقوط بالگرد بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان
تهران هواشناسی امتحانات نهایی هلال احمر پلیس سانحه بالگرد رئیسی سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه قیمت خودرو قیمت دلار بورس خودرو یارانه نقدی دلار بازار خودرو قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازنشستگان ایران خودرو
هنرمندان سینما تلویزیون سینمای ایران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لیلا حاتمی رسانه ملی سریال شعر زری خوشکام نمایشگاه کتاب علی حاتمی
قرآن تجهیزات پزشکی
رژیم صهیونیستی سوریه لبنان روسیه ولادیمیر پوتین چین غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس
فوتبال پرسپولیس ابراهیم رییسی استقلال رییس جمهور لیگ برتر ایران لیگ برتر لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی
سامسونگ هوش مصنوعی تبلیغات اپل موبایل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
سرطان رژیم غذایی استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان