پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
داستان برند تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) آمریکایی
از راهاندازی برند شخصیاش در سال 1985، تامی هیلفیگر (Tommy Hilfiger) بهعنوان پیشتاز سبک کلاسیک جذاب آمریکایی در سرتاسر دنیا شناخته میشود. با الهام گرفتن از فرهنگ پاپ و میراث آمریکایی این برند با دیدگاه مثبت، شروع به شکستن سنتها و شکلدهی هویت فردی از طریق سبک لباس پوشیدن کرده است. برند تامی، امروز تحت هدایت هیلفیگر، بهعنوان طراح اصلی ، یکی از شناختهشدهترین نمانامهای سبک زندگی در جهان است که روح بزرگ و جوان خود را با مصرفکنندگانش در سراسر جهان به اشتراک میگذارد.
تامی هیلفیگر اکنون به یک برند آمریکایی 6 میلیارد دلاری تبدیلشده که کالکشن های باکیفیتی را برای مردان، زنان و کودکان تولید میکند. لباسهای ورزشی، راحتی، عطر، مبلمان خانه، ساعت، جواهرات نیز در کالکشن های این برند شناختهشده، تولید میشوند.
برندی که تامی آن را پایهگذاری کرد، حالا در سرتاسر دنیا شناختهشده است.
تامی هیل، بنیانگذار برند، یک هنرمند موسیقی راک بود. او قصد ادامهی تحصیل نداشت بنابراین مدرسه را رها کرد تا فروشگاه خودش را با نام people's place باز کند. او به فروش تیشرتهای موردعلاقهی نوجوانان طرفدار موزیک راک پرداخت. اما کسب و کار او موفق نشد و خیلی زود ورشکست شد. او پول خود را از دست داد اما در این مدت توانست ارتباطات گستردهای در حرفهی خود ایجاد کند که همین موضوع به آیندهی حرفهایاش کمک شایان توجهی کرد.
به سبب همین ارتباطات قوی توانست دوباره، درحالیکه تنها 25 سال داشت همهچیز را از اول شروع کند. او میخواست نام برند خود را تامی هیل بگذارد اما به پیشنهاد مشاورانی نام برند را همان تامی هیلفیگر گذاشت. تامی همیشه طرفدار لندن و استایل بریتانیایی بود. شرکت تامی هیلفیگر در سال 1985 تأسیس و تحت رهبری تامی هیلفیگر و فرد گرینگ Fred Gehring به عنوان مدیر عامل قرار گرفت.
حتما بخوانید: تاریخچه برند جیوردانو؛ پیشتاز در خاورمیانه
در مدت زمانی که برند بسیار مورد کپیبرداری قرار میگرفت، قیمت محصولات به دلیل همهگیر شدن پایین آمده بود. اما تامی با امضای قرارداد با خوانندگان رپ مانند اسنوپ داگ برای حضور در تبلیغات شرکت بهعنوان چهرههایی بینالمللی شناختهشده، توانست بر این جریان غلبه کند و برند خود را در سرتاسر دنیا بهعنوان یک برند خاص معرفی کند.
تامی دوبار ازدواج کرده و جالب است بدانید هیچ مدرک رسمیای تا به حال کسب نکرده است. او فردی خودساخته است که در مدتزمان کمی به قلههای موفقیت دستیافته. افتخارآمیزترین چیز برای یک مرد 60ساله دیدن مردمان زیادی است که در خیابانها لباسهای طراحیشده توسط او را به تن دارند.
او طرحهای فراموششده را از سبکها و موضوعات داغ قدیمی گرفت و آنها را دوباره زنده کرده است. او همیشه به آنچه مردم میپوشیدند توجه میکرد و تلاش میکرد تا همان طرحها را دوباره بازسازی کند.
تامی کسب و کار خود را با فقط 150 دلار آغاز کرد و با نوآوری و سماجتش کسب و کار خود را به ارزشی بالغ بر 4.6 میلیارد دلار رساند. همهی اینها حاصل علاقهی شدید او به حرفهاش بود.
انجام دادن آنچه شمارا خوشحال میکند مهمترین عامل موفقیت است نه دویدن و تلاش در راه چیزی که برای آن ساخته نشدهاید.
تامی هیلفیگر برندی برای همهی نسلهاست. این برند جایگاه ویژهای در قلب آدمها در سرتاسر دنیا دارد. تامی مفتخر است که تیمی جوان و خلاق از طراحان دارد که پیوسته در حال ابداع طراحیهای جدید و ارائهی ایدههای خلاقانه هستند.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی معلمان رهبر انقلاب دولت سیزدهم مجلس بابک زنجانی شهید مطهری
آتش سوزی قوه قضاییه هلال احمر تهران پلیس روز معلم سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سلامت سازمان هواشناسی
قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو حقوق بازنشستگان سایپا کارگران تورم
سریال نمایشگاه کتاب جواد عزتی تلویزیون عفاف و حجاب فیلم سینمایی مسعود اسکویی سینما رضا عطاران سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا حماس جنگ غزه نوار غزه چین انگلیس ترکیه اوکراین نتانیاهو یمن
استقلال پرسپولیس فوتبال سپاهان علی خطیر باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید بایرن مونیخ لیگ برتر
هوش مصنوعی هواپیما کولر تبلیغات موبایل تلفن همراه اینستاگرام اپل گوگل ناسا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
فشار خون کبد چرب بیمه بیماری قلبی کاهش وزن دیابت داروخانه