«اصلا چرا شیوهنامه رو خوندی؟!» | بررسی وضعیت کمیتههای انضباطی دانشگاهها پس از دی 1404 [+فیلم] | انصاف نیوز
«اصلا چرا شیوهنامه رو خوندی؟!» این جمله بخشی از روایت یک دانشجو از تجربهی حضور در جلسات کمیته انضباطی پس از دی ۱۴۰۴ است. علیرضا بابامراد، فعال حوزه دانشجویی که دربارهی پروندههای دانشجویی بعد از دی ۱۴۰۴ با انصاف نیوز مصاحبه کرده میگوید که در بعضی جلسات بنظر میآید اعضای کمیته اصلا شیوهنامه را نخواندهاند. …