چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
۲۰ فروردین ـ ۹ آوریل ـ چرا رسانه ها مخاطبان خود را از دست می دهند؟
آخرین بررسی ها كه در هفته اول آوریل ۲۰۰۴ بعمل آمد، علت كاهش مخاطبان اخبار رادیو ـ تلویزیونها و رسانه های چاپی را كه در دو سال اخیر به صورت یك مسئله جهانی درآمده است به دست داده كه همانا دسترسی عمومی به اینترنت است. مصاحبه شوندگان گفته اند كه در اینترنت می توانند یك خبر را از منابع مختلف به دست آورند و چون هر منبع بر پایه مشی و سیاست خود، خبر را می نویسد، دیگر نمی توانند به یك منبع برای آگاه شدن از واقعیت رویدادها اكتفا كنند، به علاوه رسانه ها از همان منابع استفاده می كنند كه اینك به رایگان در دسترس همگان قرار گرفته است.
كاهش مخاطبان اخبار از تیراژ روزنامه هایی كه تفسیر ، تحلیل و تصویر خوب و خبر اختصاصی و مطالب متنوع دارند نكاسته است. معمولا روزنامه ها همه عكسهایی را كه چاپ می كنند در ادیشن اینترنتی شان قرار نمی دهند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست